Uppdatering till version 8.53

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Känns inte som att den gröna yxan förbättrade på något sätt alls, den skulle göra det enklare att hålla isär attackerna, men den gröna färgen är enklare att blanda ihop med den orange än vad den gråa var. Förstår inte alls hur den gråa kunde beblandas med någon av de andra...
 
Reaktionspoäng
2
Min lovande åsikt om det hela är att ni ska sluta med era inte så lovande särskrivningar i ett annars lovande tillkännagivande om en lovande uppdatering. Det gäller även särskrivningar på alla andra lovande ställen också.
"Gömda forums rättigheter"
Det ska inte vara ett inte så lovande mellanrum mellan forum och rättigheter.
Hade dessutom en lovande fundering på om det heter forumsrättigheter eller forumrättigheter, då jag sällan ser stavningen ha ett lovande S i sig, och den lovande webbläsaren tycker forumsrättigheter är inkorrekt och forumrättigheter är korrekt. Men rättstavningsprogram är inte alltid så lovande och har inte alltid rätt, så man ska inte lite helt på dem, det lovar jag.

Men min lovande åsikt om den lovande uppdateringen i sig tycker jag ser lovande bra ut.
 

DeletedUser

Guest
Jag lovar att jag funderade på om detta var korrekt - men eftersom det handlar om forumsrättigheter gällande specifikt gömda forum och inte rättigheter i förhållande till hela forumet valde jag att dela ordet, även om jag funderade på att välja rubriken Gömda forums forumsrättigheter, vilket förmodligen blivit mer rätt.
 
Topp