Uppdate

DeletedUser

Guest
nu har det verkligen gott en långt tid sedan jag var här och läste senast eller var inne på TW överhuvudtaget! För er som undrar vem jag är så är jag "Ingen" det kanske det finns någon person som kommer ihåg mig men jag tror inte det ^_^

anyway så gott som jag kommer ihåg så var det Knight som låg 1a? DH var i princip nästan helt borta efter kriget mot SK och Knight. Sedan så hade knight mergat med GPR och tog första platsen och efter ett tag även startat ett krig mot SK där de verkade vinna? Alla andra stammar var så långt efter att det inte ens är värt att ta upp!

så nu till ämnet hur lyckades DH resa sig när de var nästintill förintade??? Knight som hade mer eller mindre världen i sin hand hur i helvete ligger ni 500.000.000 poäng bakom DH??

please uppdate me!
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

sen va massa spelare från knight som gick till DH, och DH starta krig mot resten som fanns kvar i Knight och adlar upp de just nu..
 

DeletedUser

Guest
det var ett gäng spelare (Barhoppans lakejer) som bestämde sig för att gå ur stammen, gå med DH och sen förklara krig, en typisk barhoppan taktik som hon använt sig av tidigare, men det borde du veta, du är ju gammal Dom spelare om jag inte minns fel.
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
SK vs DH - DH håller på att förlora.
Knight merga med GPR. Tog första platsen.
Knight backstabba SK och tog in DH i sin stam för att förklara krig mot SK.
SK vs Knight - Knight typ vann.
DH/GPR lämnar Knight (samt någon Knekt) och dödar resten av skiten.


Snabb sammanfattning av allt (även om du skrivit lite av det själv) :)
 

DeletedUser

Guest
det var ett gäng spelare (Barhoppans lakejer) som bestämde sig för att gå ur stammen, gå med DH och sen förklara krig, en typisk barhoppan taktik som hon använt sig av tidigare, men det borde du veta, du är ju gammal Dom spelare om jag inte minns fel.

Trodde inte du var så bitter korat :p

Och om du inte tror min version som jag har av det hela så vet du var min inbox är. Om du inte vet sanningen så kanske du inte ska kasta ut dig saker som inte stämmer..

Tråkigt att du väljer fel sida, du var ju riktigt kul att kriga med :)
 

DeletedUser

Guest
Trodde inte du var så bitter korat :p

Och om du inte tror min version som jag har av det hela så vet du var min inbox är. Om du inte vet sanningen så kanske du inte ska kasta ut dig saker som inte stämmer..

Tråkigt att du väljer fel sida, du var ju riktigt kul att kriga med :)

lite besviken är jag allt på henne, främst för att hon vägrat ge mig en förklaring men det hör inte hit. vi får snacka på skype i alla fall det var ett tag sen senast ;)

det som n3apower skrev täcker det mesta som hänt sen du lade av gabe.
 

DeletedUser

Guest
Haha fan va kul att det är någon som kommer ihåg mig :D

Aha jag trodde det var DH som gjorde största comebacken jag har sett , men va gör inte folk för att överleva ;) sånt som hör i hopp med Tw. Skulle ha varit roligt och se om gamla GPR spelarna och överlevarna från DOm verkligen kan kriga på egen hand och inte bara stå i skuggan utav DH knight och sk som de har gjort sen start.
 
Topp