Unionsval Utlyst!

DeletedUser

Guest
För att 25% av stammens medlemmar bestämmer hur stammens ledning ska se
ut. De andra 75% då? skiter ni i dom?

Om ni vore en demokratisk stam skulle ni inte tillåta detta, har du några polare i stammen som röstar på dej, oavsett din kompetens för jobbet, så kan vilken nybörjare som helst ta makten.
 

DeletedUser

Guest
Som ledare av en stam som står för Demokrati och säger
"Många medlemmar vill inte rösta. Det måste också vara ett val man har. Och varför skulle inte valet vara giltigt?"
det är nästan så man tror du skämtar 25% valdeltagande det är fan värre än marocko som förra året hade val och då röstade bara 37% det är ett stort hot mot demokratin om folk inte röstar och slåss för sin rätt att rösta lågt

Detta är fan bara hyckleri!

"All makt åt Tengil, vår befriare och vän"
 

DeletedUser

Guest
Som ledare av en stam som står för Demokrati och säger
"Många medlemmar vill inte rösta. Det måste också vara ett val man har. Och varför skulle inte valet vara giltigt?"
det är nästan så man tror du skämtar 25% valdeltagande det är fan värre än marocko som förra året hade val och då röstade bara 37% det är ett stort hot mot demokratin om folk inte röstar och slåss för sin rätt att rösta lågt

Detta är fan bara hyckleri!

"All makt åt Tengil, vår befriare och vän"
Alla har en fri vilja! Alla får rösta, men det är ditt eget ansvar om du vill rösta att utnyttja det! Alla får rösta, men ingen kan göra det åt dig. Man väljer själv!
 

DeletedUser

Guest
detta är taget från eran Stam information

"Krossa feodalismens lakejer! Inrätta byråd i varje by!"
Ni borde verkligen försöka att inrätta det i era egna byar och inte VARJE by som ni säger den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket

Folket och Tengils Elite Garde hade en IAP men Tengils Elite Garde tar avstånd från Folket vi vill inte ha med hycklare att göra. Vi har inga tankar på en fientlig situation.
Men vi vill inte ha en pakt med en stam som säger annat än vad dom står för!

"All makt åt Tengil, vår befriare och vän"
HAIL TENGIL _/
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi försöker, men alla vill inte rösta! Det måste man respektera!
 

DeletedUser

Guest
Men ni får ju för fan värva medlemmar som är DEMOKRATER och bryr sig och inte bara värva alla som vill joina och för att få poäng! detta är fan bara hyckleri
 

DeletedUser

Guest
varför tar ni detta så allvarligt?
detta är bara ett spel...
men iaf, i demokrati får dem ju välja om dem vill rösta eller inte rösta, om du tvingar dem så är det ju inte demokrati längre
 

DeletedUser

Guest
Jag tvingar inte. Alla ska ha möjligheten till demokrati! Det är det jag säger. demokrati är viktigt, det är därför jag tar det så allvarligt!
 

DeletedUser

Guest
Demokrati betyder folkstyre om ingen röstar är det fan inte demokrati
ok man kan väll tolka demokrati olika men seriöst där tappa jag respekten för stammen kallat "Folket"

och när ledaren återigen kommer med en något svårtolkad inlägg där han skriver "alla ska med" Sossarnas valspråk

"All makt åt Tengil, vår befriare och vän"

edit: eran stam behövs altså inte eftersom det finns redan "demokrati" det är bara att lämna stammen om man inte trivs eller gillar inte va dom håller på. Ingen TVINGAR dig att vara med i stammen
 

DeletedUser

Guest
ok, och du säger att din stam har demokrati, är det demokrati om man ger all makt åt tengil då? xD
och låt dem ha som dem vill markar, det här är ett spel, vem fan bryr sig om dem inte har demokrati, ska vi gå hme till dem och slå ner dem, eller?
 

DeletedUser

Guest
Demokrati betyder folkstyre om ingen röstar är det fan inte demokrati
ok man kan väll tolka demokrati olika men seriöst där tappa jag respekten för stammen kallat "Folket"

och när ledaren återigen kommer med en något svårtolkad inlägg där han skriver "alla ska med" Sossarnas valspråk

"All makt åt Tengil, vår befriare och vän"

edit: eran stam behövs altså inte eftersom det finns redan "demokrati" det är bara att lämna stammen om man inte trivs eller gillar inte va dom håller på. Ingen TVINGAR dig att vara med i stammen

Folket styr! Alla vill bara inte utnyttja chensen att rösta! Om du tycker att mitt svar var svårtolkat, hur visste du vad det betydde? Jag förståd inte riktigt det sista.
 

DeletedUser

Guest
Var hälsad Gohan jag förstår att du kan tycka att jag är aningen seriös jag respekterar det men det är bara det att du säger sig vara nått dom inte är jag är välmedveten om att man kan kritisera våran stams ideologi vi är ett gäng kompisar som är här för att ha kul och det har vi haft än så länge och tror vi kommer ha det en lång tid framöver
 

DeletedUser

Guest
Folket styr! Alla vill bara inte utnyttja chensen att rösta! Om du tycker att mitt svar var svårtolkat, hur visste du vad det betydde? Jag förståd inte riktigt det sista.

det var trevligt att diskutera detta med dig "korven" jag önskar dig och stammen "Foket" all lycka och välgång vi slutar här så att det inte spårar ur ha en bra fortsättning av kvällen

hur jag visste va det betydde? jag är socialdemokrat i riktiga livet och vet vad sossarna står för men tyckte det var fel att du sa det efter detta hoppas du inte hyser nått agg mot mig jag har inget emot dig personligen
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Då avslutar vi den här debbatten! Jag hyser ingen agg mot dig. jag önskar dig och din stam välgång i fortsättningen!
 

DeletedUser

Guest
Det är bättre att kunna rösta än att inte kunna göra det.

Alla får rösta och ställa upp om de vill. Vi sållar inga medlemmar och vi kan inte tvinga någon att rösta. Alla är välkomna som sagt.

Valdeltagande går upp med tiden. Vi har många medlemmar som inte är aktiva. Vissa är med i Folket av helt andra skäl än att kunna rösta. Rekryteringsprocessen sker i stort slumpvis.
 
Topp