Understammar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej!

Jag kom o tänka på en sak precis..

Skulle det inte kunnat vara bra om understammar/systerstammar till en annan stor stam hade en speciell färg på kartan? För det är ju trots allt en och samma stam igentligen, bara att det är 2st stammar som tillhör en. (förklarar dåligt, kolla tiden jag skriver detta istället..)

Ni som förstår vad tycker ni?
 

DeletedUser

Guest
När de kommer en gräns på? 80 spelare i en stam så menas det att de kommer vara max taket för stammen.

Men de finns vissa som vill köra 500 spelare, då måste man göra fler stammar. Eftersom limit är 80 så får de bli "ally"

De finns? världar med max 500 på .net tror ja iaf.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror du missförstod mig :/

Menade asså att en understam ska inte ha samma färg som en allierad dvs ljusblå. Jag tycker det borde kanske vara färgen grön (bara ett exempel) på alla stammar som tillhör en union. På värld 3 tillhör jag en union som heter "Kryddunionen" Där finns det 3 stammar som heter "Corian" "Dragon" "Salvia". Om man då är i Dragon, så när man kollar på kartan så borde alla byar som tillhör "Salvia" och "Corian" vara någon annan färg en ljusblåa. Så man kan veta vilka man kan ta hjälp av snabbt, för det är trots allt en stor stam kan man säga. Hoppas det blev tydligare!
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Han förstår vad du menar. GIH tycker bara att familjestammar inte ska ha några direkta privilegier.

Och jag håller med.. Man får klara sig med sin ljusblåa färg imo.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror du missförstod mig :/

Menade asså att en understam ska inte ha samma färg som en allierad dvs ljusblå. Jag tycker det borde kanske vara färgen grön (bara ett exempel) på alla stammar som tillhör en union. På värld 3 tillhör jag en union som heter "Kryddunionen" Där finns det 3 stammar som heter "Corian" "Dragon" "Salvia". Om man då är i Dragon, så när man kollar på kartan så borde alla byar som tillhör "Salvia" och "Corian" vara någon annan färg en ljusblåa. Så man kan veta vilka man kan ta hjälp av snabbt, för det är trots allt en stor stam kan man säga. Hoppas det blev tydligare!

Spelat i corian, under Henrik338. Länge sen dock.

Nej, max taket är 80 lev med det.
 

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
Har man en systerstam så får man ha den som samma färg som ally.

Man kan inte ändra färger på stammar
 

Is@k

Member
Reaktionspoäng
0
en liten idé, om du använder premium så kan du sätta egna färger på allas största städer som är i din stam, kan ta lite tid men kanske lönar sig i längden
 

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
en liten idé, om du använder premium så kan du sätta egna färger på allas största städer som är i din stam, kan ta lite tid men kanske lönar sig i längden

Man kan inte sätta färg på sina städer

Man kan sätta färg på spelare
 

DeletedUser

Guest
Undervärket det du kan göra är att du skapar två grupper (OBS! du måste haa premium), ge dessa två grupper en varsin färg på kartan och lägga in alla spelare i Dragon i en grupp och alla spelare i Salvia i den andra.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp