Undersökning; vad gör än till en skillad spelare?

DeletedUser

Guest
Finns så mkt trick inom tribalwars, men har man tid att sitta 24/7 så borde man vara bland de bästa, iaf om man kan spela tw på den nivån som krävs.

Alla trick lär man sig dag för dag. Lär sig av andra upptäcker själv mm





Oja jag vet....Menade mer att man måste vara aktiv även om man kan allt...Är ma inte aktiv förlorar man en by även om man är med i 18d eller kan alla trick...
 

DeletedUser

Guest
finns mycket tur i spelet också tkr jag..
vart man hamnar, vilka grannar man får osv.

Tur är inget jag riktigt tror på, den som har mest tur brukar även vara den personen som är allra mest förbered. Sedan kan man ha lite tur då man inte lyckas adla mål med 4 adelsmän men det är sällan det sker så anser inte tur vara någon riktig egenskap man behöver ha med sig i detta spel.

Sedan tror jag att det är vissa egenskaper som spelar en större roll än andra men att alla dessa egenskaper krävs för att du skall bli en skillad spelare. Det går inte att endast ha en utav färdigheterna för man kommer inte långt på det.

Såg att någon skrev att han inte svarade på pm när jag gjorde undersökningen. Tråkigt säger jag bara fick bilden av att ni var dryga :p
 

tbb1

Member
Reaktionspoäng
1
det gäller att lyssna och komma till en bra stam med en bra ledare
det är det viktigaste
sedan om man inte kommer dit på en gång gäller det att sakta smygga fram tills man får chansen att joina den bästa stamen
leve alla AAKaniner
den största stammen av dom alla
 

DeletedUser

Guest
det gäller att lyssna och komma till en bra stam med en bra ledare
det är det viktigaste
sedan om man inte kommer dit på en gång gäller det att sakta smygga fram tills man får chansen att joina den bästa stamen
leve alla AAKaniner
den största stammen av dom alla

Hahaha jag fick jusst ett erkännande från tribalwars största tjurskalle att jag är en bra ledare som lätt honnom till den bästa stammen(läser mellan raderna) :p
Det här kan jag leva på länge :D
 
Topp