Undersökning: Billigare adlar

Billigare adlar?


  • Totalt antal röstare
    60
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Vill ni ha billigare adlar eller sitta i ett år och adla barbarer?
(här är undersökningen Jigsaw Jr.)
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Blir det billigare adlar kanske jag kommer tillbaks! :) Så jag röstar ja (vill ju tillbaks men orkar inte :eek:)
 

DeletedUser

Guest
känns inte som om jag ska rösta här eftersom jag inte lirar, men det är ju bara FTW spelare och gamla hords här så det lär ju inte bli mycket till röstning:D
 

DeletedUser

Guest
Känns som att de enda som spelar på denna världen är spelare ur FTW! och gamla Horden. Och de som seriöst finner denna världen rolig fortfarande förstår jag mig inte på. :p
 

DeletedUser

Guest
Borde ni inte kunna göra ganska mycket adlar nu när ni inte har några fiender där ni måste lägga resurser på trupper^^?
 

Fröken Julie

Member
Reaktionspoäng
0
Känns som att de enda som spelar på denna världen är spelare ur FTW! och gamla Horden. Och de som seriöst finner denna världen rolig fortfarande förstår jag mig inte på. :p

Jag får la snart använda mina lagringar ....
Knappt så man pallar lägga prem på denna världen. Men den måste ta slut snart asså...
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Opps, det finns några kvar som trupperna slås blodiga mot... Du skulle bara veta TC och alla barbs med trupper.... :)
Kram
 

DeletedUser

Guest
Jojo det kostar ju att rensa barbar byar men endast 2 off byar i normala fall, förr när ni kriga mot Horden så kunde det gå åt tiotals byar mot bara en by ju;)
 

DeletedUser

Guest
Nu handlar det ju inte om att det är lätt eller svårt att adla byar, faktum är att det är extremt tråkigt att adla barbarbyar dagarna i ända utan något som helst motstånd.
Intresset försvinner, spelsuget sjunker & adlarna tryter... kul att fortsätta lira i ett år till då?

När fienden gav upp uppkom drygt 8000 barbarbyar, de första veckorna kan man adla enorma mängder byar men sen börjar lagringarna tryta & tillslut kanske man enbart kan adla några enstaka byar per dygn.

Samtidigt ser man att drygt 3000 barbarbyar återstår, då behöver man inte besitta speciellt hög logik för att förstå att det inte är en kul fortsättning på eländet.

Som om detta inte vore nog så slutar många spelare av naturliga skäl då spelet helt enkelt inte är roligt längre.
Då blir vi även tvungna att internadla byar med de få adlar vi har.
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
Nu handlar det ju inte om att det är lätt eller svårt att adla byar, faktum är att det är extremt tråkigt att adla barbarbyar dagarna i ända utan något som helst motstånd.
Intresset försvinner, spelsuget sjunker & adlarna tryter... kul att fortsätta lira i ett år till då?

När fienden gav upp uppkom drygt 8000 barbarbyar, de första veckorna kan man adla enorma mängder byar men sen börjar lagringarna tryta & tillslut kanske man enbart kan adla några enstaka byar per dygn.

Samtidigt ser man att drygt 3000 barbarbyar återstår, då behöver man inte besitta speciellt hög logik för att förstå att det inte är en kul fortsättning på eländet.

Som om detta inte vore nog så slutar många spelare av naturliga skäl då spelet helt enkelt inte är roligt längre.
Då blir vi även tvungna att internadla byar med de få adlar vi har.

jag håller med till fullo! tråkigt när man ligger i klumpen med FTW! och inte kan skikca snabba abfall mot Simp :p
jag kan bara långsamt adla barbarianbyar tills man når mer utav Simp
 

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
Ja, adlarna måste bli billigare om man ska orka adla allt som finns... Inget roligt jobb precis. Vill dom hålla kvar folk så får dom göra det billigare, så att det kan gå lite fortare. Finns ingen vits med att sitta ett år o bara adla barbarbyar utan något motstånd...

Dom höjer ju priset på Prem, då får dom ta och lyssna på oss lite med. Lite rättvisa ska det la vara?
 

DeletedUser

Guest
Faktum är att det är extremt tråkigt att adla barbarbyar dagarna i ända utan något som helst motstånd.
Intresset försvinner, spelsuget sjunker & adlarna tryter... kul att fortsätta lira i ett år till då?

Men det var alltså skeeetkul att merga sig så stora och tråkiga att motstånadarna bestämde sig för att skita i världen då den inte var värd att fortsätta lägga ner en massa tid på :p

Trodde ni skulle älska världen när Horden försvann, borde ju vara rätt lagom motstånd för er nu :D

Men om ni nu faktiskt har så tråkigt så kanske ni skulle ta och försöka hålla mergandet på minimal nivå nivå nästa gång...HMMMMM? (inte för att jag tror att ni skulle lyckas utan att göra det dock hehe) :awsm:
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Men det var alltså skeeetkul att merga sig så stora och tråkiga att motstånadarna bestämde sig för att skita i världen då den inte var värd att fortsätta lägga ner en massa tid på :p

Trodde ni skulle älska världen när Horden försvann, borde ju vara rätt lagom motstånd för er nu :D

Men om ni nu faktiskt har så tråkigt så kanske ni skulle ta och försöka hålla mergandet på minimal nivå nivå nästa gång...HMMMMM? (inte för att jag tror att ni skulle lyckas utan att göra det dock hehe) :awsm:

Men Päron då, fortfarande inte släppt att du förlorade? :p
 

DeletedUser

Guest
Lille päronet är alltså inne på sin fjärde månad som han gråter sig till sömns var natt när han tänker på sitt nederlag på Värld 6. :rolleyes:

Eftersom du inte längre spelar i denna värld så har ju du inget i denna undersökning att göra -
 

DeletedUser

Guest
Den här diskussionen har trots allt inte speciellt mycket med adelspriserna att göra , inte sant?
Jag inser också att det finns kopplingar, men om jag inte minns fel finns det trådar där detta är mer välkommet att diskuteras. :)
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vad jag vet så behöver man inte särskilt mkt trupp för att rensa barbs.. Därför bör ni väl ha mer res till lagringar?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp