Unbanna DeusM !

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
sedan står det i reglerna, att bans dvs regel brytning ska ej tas i detta forum :)
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
Om innogames inte tål lite kritik så förstår jag inte i första hand varför dom ska driva ett spel/ett community.
Att banna spelare för att man uttrycker sina känslor för något som är fel så innebär det att Admins håller med men är tillsagda att enbart hålla tyst och hålla med innogames.
Svagt och väldigt omoget gjort! Verkar som jag slutade spela i tid.

Och här har vi nån som vet vad han pratar om... lång erfarenhet både som chat-mod och game-mod :)
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Måste beklaga och säga att ni inte får diskutera banns här på forumet (som ni givetvis redan är väl medvetna om).
Personen ifråga får själv skicka in en vädjan på avstängningen. Det görs genom supportsystemet

Jag förstår att ni kan tycka det är dåligt att man inte får diskutera avstängningar på forumet men det är av bra anledningar.
1. Personen som är avstängd kanske inte vill att alla ska känna till att han har brutit mot någon regel.
2. Det ligger inte i intresse för andra förutom spelledningen och berörd spelare.
3. Om en avstängningen blir känd så kommer det genast resultera i rykten och skitsnack om den avstängde spelaren. Sen kommer genast den där "Jaha då har han nog alltid fuskat" osv osv.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp