(un)Happy ending...

Quiza

Member
Reaktionspoäng
22
Då var det här, det efterlängtade slutet på en mycket snedvriden värld. Aldrig någonsin har jag längtat så mycket efter att en värld skall ta slut och visst blir det oftast ännu tråkigare i slutet, men man börjar även inse att man faktiskt kommer sakna vissa spelare. En efter en droppar de dock av och skaran av de gamla spelarna blir mindre och mindre. Visst kommer det nya, men med en helt annan attityd och ett helt annat sätt att spela. Fulspel, skitsnack, backstabs och gangbangs har snarare blivit en regel än ett undantag och för varje värld känns det som att det blir värre och värre. Tänker inte peka finger, har kanske själv inte helt rent mjöl i påsen, utan menar rent allmänt.

Som det alltid brukar vara, blir en del spelare viktigare än andra och då menar jag rent personligt. Även om listan på personer jag aldrig mer kommer spela med har växt till sig ordentligt, har det tillkommit nya personer som kommit att betyda en del för mig. Vet att både jag och andra har tjatat hål i huvudet på er angående vissa spelare, men de är värda att nämnas igen:

Tobbe - Tack! för ditt engagemang och ditt driv. För att du alltid ställer upp och för att jag kan lita på dig när än jag behöver hjälp.

Göran och Studs - mina vapendragare, mitt stöd, mina vänner. Ni har kommit att betyda otroligt mycket för mig, utanför spelet. Hade kunnat skriva en novell om var och en av er, men är säker på att det inte behövs och att ni är ganska medvetna om hur viktiga ni är för mig.

CJ - alltid som fi, dvs tills v29 kom, första världen i samma stam. Är fortfarande emot att vi tog in Hashtag från vamp, men å andra sidan väldigt glad att jag har fått lära känna dig. Synd bara det blev så sent :)

Jocke - den arge norrlänningen! Herrejösses vad du har fått mig kluven. Gillar verkligen inte vad som hände, men minns tiden innan dess. När jag hör ordet förbannat, är det din röst jag har :D

och sist men inte minst;

fredgo - knappt ngt spelrelaterat, utan nästan helt på ett privat plan. Trots att vi har olika åsikter om det mesta och att det är du som oftast får prata, är jag väldigt tacksam för våra samtal. Önskar bara du hade lite mer tillit till mig, det är inte många jag släpper in i min privata sfär...

Givetvis finns det en hel bunt andra spelare som borde omnämnas, men då hade jag fått fortsätta skriva i all evighet för att få med alla. Dessutom vet ni vilka ni är (wallarn, victor, meonoff etc etc etc) :) Tack till alla som ställde upp när vi var under press, och ett stort tack till alla som höll ut till slutet!

Med det sagt, tackar jag för mig och lägger mitt fokus på v33, vilken är sagt ska bli min sista. Men ja, det har jag sagt om varenda värld jag spelat på sen v9 ;)

Tack för den här gången och lycka till!
Isabelle
 

Quiza

Member
Reaktionspoäng
22
Herregud... snacka om att idiotförklara sig själv! Bra jobbat på v29, varför inte avsluta världen med ett svek vetja *suck*

Wolffie; jag avundas dig...
 
Senast ändrad:
Topp