UC vs TR

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Håll dig i din egen tråd :D
Vill hålla lite koll på min gamla stam då jag trots allt har vänner kvar i den ;)

Lovar du att hålla dig till din egen tråd då med? dvs ingen tråd på v5 ;-)

Jag förstår verkligen inte varför du och dina vänner hoppar på UC, erkänd att dem helt enkelt var bättre än er och gå vidare! De är ett krigspel, där finns inga rätt eller fel. Dem har inga skyldigheter! De förklarade krig och krossade er...
 

DeletedUser

Guest
Kan vi få ett stopp på påhopp från alla håll eller måste jag gå och in vidta åtgärder?

Mvh, Twilight
 

DeletedUser

Guest
TersiasII så nu menar att om man är med i en stam en gång, så tillhör man alltid den stammen?

Som du kan läsa i min text så skrev jag att dem flesta är från TR från början och säga att "UC" är så mycket bättre än TR är en överdrift.

Ego boosta får du göra hur mycket du vill bara du inte går över gränsen, vet att dem sitter och små gullar med dig och att du är lätt fälld, men var lie realistisk i forumet där alla ser vad du skriver i alla fall.

Kollar du på spelare som tex Amber79 och Sugröret så har dem mer eller mindre varit med i TR från början av deras tid på v5, dem slås tillsammans dem har suttit i samma ledning, nu är dem i en ny stam och du hävdar att vi inte kan kalla dem TR?

1. Har aldrig nämnt att dem är TR.
2. UC går från TR för att skapa nya TR då dem inte kommer på namn så tar dem UC som syftar på "Under Construction", vilket menar att dem bygger upp stammen från grund, svårt att göra det och dra ut i krig på samma dag?

Upplys mig gärna vad jag missar, då jag inte sitter på info som ni säger.

EDIT: Twilight, detta handlar om ämnet och leder till diskussion som leder till att forumet hålls i liv istället för ett dött v5 där alla får varningar bara dem skriver något.
 

DeletedUser

Guest
Är det inte uppenbart att Tr och UC är 2 olika stammar? UC lämnade stammen TR och även om de kommer att ta samma namn som deras gamla stam hade så är de inte samma stam. Skillnaden på hur en spelare spelar kan vara stor beroende på vilken grupp av spelare de är med.

Att dessutom UC är på väg att ta hem det här kriget är ju tydligt eftersom de har adlat en hel del byar från TR.

Men men, alla har rätt till sin egen åsikt, även om man kanske inte måste gå ut med den varje gång man tänker någonting.
 

DeletedUser

Guest
Är det inte uppenbart att Tr och UC är 2 olika stammar? UC lämnade stammen TR och även om de kommer att ta samma namn som deras gamla stam hade så är de inte samma stam. Skillnaden på hur en spelare spelar kan vara stor beroende på vilken grupp av spelare de är med.

Att dessutom UC är på väg att ta hem det här kriget är ju tydligt eftersom de har adlat en hel del byar från TR.

Men men, alla har rätt till sin egen åsikt, även om man kanske inte måste gå ut med den varje gång man tänker någonting.

Har aldrig nämnt att UC är TR heller.
Dem är två olika stammar det har jag sagt och lever med det jag säger, men går inte att säga att UC har vunnit detta krig eller att dem tar en massa byar av TR bara kolla dem senaste 24h, ligger UC och TR i krig, ser mest ut som adels krockar när man hade ca 200k vadera stam.

Side 1:
Tribes: UC
Players:

Side 2:
Tribes: TR
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 0
Skillnad: 3

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 29,184
Sida 2: 0
Skillnad: 29,184

image.php



Så att säga att dem adlar en hel del byar kan man inte säga, om man kollar på tidigare stats så har TR adlat en hel del byar dem med.

Tack för att jag får utrycka mig på ett forum som jag reggat mig på, samt om ett spel jag lägger ner tid och pengar på, det känns skönt. ;)
 

DeletedUser

Guest
Grönt

Inte mycket grönt där!

Detta kan jag bjuda på!

--------
--------
--------
--------
--------
--------
--------
--------
 

DeletedUser

Guest
Inte mycket grönt där!

Detta kan jag bjuda på!

Synd att lorden inte finns kvar längre, där tog UC.s by tagning slut för ett tag, kanske ta in lorden för statsens skull igen, nån som vågade göra något när han/hon kom *lyfter på hatten* trots att jag inte gillar att du flögfrån demons som du varit med ett bra tag nu, men alla vil pröva sina vingar nån gång, bara kolla på restsen av UC :rolleyes:
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
om man kollar på tidigare stats så har TR adlat en hel del byar dem med.
*Med risk för att göra bort mig*.

Side 1:
Tribes: UC
Players:

Side 2:
Tribes: TR
Players:

Timeframe: Senaste 3 månaderna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,047
Sida 2: 95
Skillnad: 952

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9,989,453
Sida 2: 869,394
Skillnad: 9,120,059

image.php


Tvivelaktigt?
 

NeQu

Member
Reaktionspoäng
0
Fattar inte att denna tråden inte låses, bara pajkastning och skitsnack här.
 

DeletedUser

Guest
Kommer nu att låsa tråden då ni själva bevisar att ni inte kan hålla er till en godtycklig nivå.

Det sårar mig att se påhopp efter påhopp från alla håll och kanter och fortsätter ni som ni gör nu så kommer ni att börja få straffpoäng för "upprepad förseelse" vilket kommer att ta hårdare, ransakar ni inte er själva och tar er chans så finns det andra vägar att gå också, men jag hoppas att vi slipper detta i fortsättningen!

Mvh, Twilight
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp