UC vs Stribe

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Jadu Spiderweb, kan du inte bara ta din förlust och gå iväg? :)

Du behöver inte leka allsmäktig bara för att du torskade, igen.
 

DeletedUser

Guest
stribe upplöses ikväll kl 22.
spiderweb, tiindra och anakins gråar också då



10 dagar 18:21:10 så länge slet vi mot Stribe!
Det syntes till starten att det inte skulle slita för hårt på oss och det har det ju inte heller gjort.

Adlar gick hit och dit och Stribe gick rätt ner i diket.

Lite härlig statistik som gör en glad!
Antal adlingar: 68
Antal förluster: 14
OBA: 2.768.950
OBD: 1.297.748

Kröner även Intoxicated till detta krigs mästare med 17-0 i adlingar!

Vi är inte riktigt klara med kriget än så ber därför att tråden hålls öppen några dagar till :)

Lite förvånad att stribe gav upp så lätt. Trodde dom var segare. Ännu mer förvånad är jag dock över hur du kan hylla det bedrövliga resultat UC presterat. En stam av den storleken med det övertag UC hade när kriget startade borde har kört över stribe. Det UC visat nu gör endast kommande fiender lyckliga då dom fått se hur bedrövligt UC krigar och nu kan se fram emot att köra över er.
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Lite förvånad att stribe gav upp så lätt. Trodde dom var segare. Ännu mer förvånad är jag dock över hur du kan hylla det bedrövliga resultat UC presterat. En stam av den storleken med det övertag UC hade när kriget startade borde har kört över stribe. Det UC visat nu gör endast kommande fiender lyckliga då dom fått se hur bedrövligt UC krigar och nu kan se fram emot att köra över er.

Ja då säger vi så Adam
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Lite förvånad att stribe gav upp så lätt. Trodde dom var segare. Ännu mer förvånad är jag dock över hur du kan hylla det bedrövliga resultat UC presterat. En stam av den storleken med det övertag UC hade när kriget startade borde har kört över stribe. Det UC visat nu gör endast kommande fiender lyckliga då dom fått se hur bedrövligt UC krigar och nu kan se fram emot att köra över er.

Brukar bli så när det finns ett stort ego i stammen ;)
 

DeletedUser

Guest
Eftersom det här kriget tydligen är över, och tråden urartat till nåt helt annat sätter jag ett lås här.

Har någon (läs: trådskaparen) synpunkter på detta, så kontakta mig via pm tack.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp