Tyvärr har Tyrant nått sitt sista steg här på V5

DeletedUser

Guest
Hej alla glada och goa krigare som har kämpat till slutet.

Det är med sorgset hjärta jag skriver detta brev, för jag trodde aldrig att denna dag skulle komma. Men eftersom jag själv helt tappade lusten för några dagar sedan och klev ner som aktiv ledare så finns det ingen ledare kvar med motivation för att leda Tyrant. Vår grundare Tompus kommer att upplösa stammen idag eller imorgon. Alla är fria att göra vad de vill.

Några av oss har inbjudningar ifrån PREKO och jag är en av dem som kommer att gå dit, vilket jag aldrig trott själv och antagligen inte många andra heller. Men mitt beslut och jag kommer avsluta på denna värld som trogen krigare till DEMONS och trogen medlem till ledaren PREKO.

Önskar alla lycka till med sitt TW spelande och vi kanske ses på en annan värld.

Stay frosty

/Rebz med ledning
 

ica jerry

Member
Reaktionspoäng
0
Hej alla glada och goa krigare som har kämpat till slutet.

Det är med sorgset hjärta jag skriver detta brev, för jag trodde aldrig att denna dag skulle komma. Men eftersom jag själv helt tappade lusten för några dagar sedan och klev ner som aktiv ledare så finns det ingen ledare kvar med motivation för att leda Tyrant. Vår grundare Tompus kommer att upplösa stammen idag eller imorgon. Alla är fria att göra vad de vill.

Några av oss har inbjudningar ifrån PREKO och jag är en av dem som kommer att gå dit, vilket jag aldrig trott själv och antagligen inte många andra heller. Men mitt beslut och jag kommer avsluta på denna värld som trogen krigare till DEMONS och trogen medlem till ledaren PREKO.

Önskar alla lycka till med sitt TW spelande och vi kanske ses på en annan värld.

Stay frosty

/Rebz med ledning

Hahahahhahahhhaaaahhhaa....hahahah


Du är en ganska vek varelse du! Pinsamt av dig att stå och spotta och skrika för att sedan gå med dem? Oj oj mycket skall man se innan man dör.

Mvh doktorn
 

DeletedUser

Guest
Vek sa doktorn, stark sa många andra eftersom jag är den som varit kvar längst och krigat mot demons nästan själv. Sitta med inks konstant och ha kö konton och driva en stam framåt mot en fiende som har 50% av världens byar när man själv har knappt 4% byar på världen?

Du ica nizzze gå och lägg dig! Du vet inte vad du pratar om.
 

DeletedUser

Guest
Hahahahhahahhhaaaahhhaa....hahahah


Du är en ganska vek varelse du! Pinsamt av dig att stå och spotta och skrika för att sedan gå med dem? Oj oj mycket skall man se innan man dör.

Mvh doktorn
Det du skriver är helt orättvist.

Frågan är om du någon gång i ditt liv suttit i en ledning i en stam som är bra och om du någon gång varit under dom konstanta attacker som vi utsatt Shade för. Han kunde sitta med x antal K attacker i flera veckor om alla skickat som dom ska vilket jag hoppas och tror. Då pratar jag om både fejks, rena bombningar samt adlingar under perioder.

Jag måste säga att han har all heder och respekt från min sida då han är en av få spelare som verkligen kämpat för sin stam både i med och motgångar, i vått och i torrt och att han orkat lägga ner alla dom timmarna som han gjort då det garanterat har varit ett heltids jobb både att kolla sig själv, ett antal KÖ konton (är jag rätt säker på) och försöka motivera alla i stammen att jobba på och fortsätta, vilket garanterat inte har varit det lättaste då många tappar sugen och lägger av när dom enbart bombats ner från flera mille i pop till hälften utan att ha fått en by adlad. Det är inte kul att sitta och bygga upp alla dom byarna igen.

Så all heder och respekt.
 
Topp