TYT vs Världen

DeletedUser

Guest
lägger upp alla på en sida med allmän syn för de raporterna får skriva om lite koder för det ska funka.
det + fixa de få anfall som finns + ett par andra grejer jag gör inför morgondagen

Eller så skickar du dem till mig så tar det högst 10 sekunder :)
 

DeletedUser

Guest
det är ju inte lika roligt.
och inte därför jag återvände till tw
tröttnade på v12 vänner som ringde och störde mig hela tiden

Det är ganska roligt enligt mig att se dig skryta om att döda två offbyar av oss, men jag kanske också ska börja skryta om såna saker ;)

Jag deffade bort fem spejare av Acedia igår :) Nu är världen nog vunnen... Igen.
 

DeletedUser

Guest
Ditt monster! jag hade slitit i veckor med å farma för att ha råd att skicka dom 5....

^_^
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Det är ganska roligt enligt mig att se dig skryta om att döda två offbyar av oss, men jag kanske också ska börja skryta om såna saker ;)

Jag deffade bort fem spejare av Acedia igår :) Nu är världen nog vunnen... Igen.

nja jag fick det till 8a totalt nu.
 

DeletedUser

Guest
Passerade 4 mille spärren innan idag. :awsm: :awsm:

Tackar kingen8333 i V:F:N för de !

Hade förväntat mej mer motstånd Kingen ! :D :D :D :D
 

DeletedUser

Guest
Oo en tacktråd ^_^ får väl passa på å tacka Sansen och övriga tyts för att all billig skräp obf nu resulterat i 20 mille ob å en fin guld belöning.

Kan nästan höra muttrandet över 39% moral från alla döda off trupper som flyter runt i vallgraven runt mina murar ^_^
 

DeletedUser

Guest
Oo en tacktråd ^_^ får väl passa på å tacka Sansen och övriga tyts för att all billig skräp obf nu resulterat i 20 mille ob å en fin guld belöning.

Kan nästan höra muttrandet över 39% moral från alla döda off trupper som flyter runt i vallgraven runt mina murar ^_^

Inte för att klaga på mina egna, men du har inte sett toppskiktet än ;D
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
kan man få lite mer anfall? tycker det börjar bli lite lågt nu igen
kan ni inte öka på lite i k53 ir?
 
Topp