TYT vs Världen

DeletedUser

Guest
Hej alla krigssugna spelare och åskådare.

Vi i TYT har länge haft kontroll över världen nu, mer eller mindre hela tiden jag varit i stammen. Vid vår senaste seger, emot TNW, så såg vi världen som vunnen i princip. Men vi har haft en relation med JT, som vi nu på morgonen bröt och förklarade krig mot denna stam eftersom flertalet spelare i stammen hade tröttnat på deras halvtaskig adlingar och adlingar in i TYT-land. Så efter att ha förklarat krig mot dessa så ser vi inget annat val än att förklara krig mot resten av världen.

Så alla som börjar på v12, eller som finns där och inte är med i TYT ligger alltså i riskzonen, vi kommer försöka uppnå målet med 100% av världen, och eftersom det redan finns tre världar på kö till End-Game, och då dessa slutar senare i år så tror vi att detta målet är mycket möjligt innan vi ens kommit in i End-Game. Därför ser vi nu allt som inte är blått som fiender.

Fiender, ta er i akt, TYT är på krigshumör!

Kämpa väl!

Mvh =kirira= och ledningen i TYT
 

DeletedUser

Guest
Ganska Modigt

Hoppas ni klarar det ... ni kanske slår ett rekord på TW
 

DeletedUser

Guest
Gud va skönt att slippa alla frågor om IAP/allians nu...

bara o köra bort alla spelarbyar nu då!.
 

sabel95

New Member
Reaktionspoäng
0
TYT kommer få kämpa det är ingen dans på rosor att förklara krig mot världen :)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
osäker

jag är lite osäker de du sa sabel95 de kommer inte kämpa så mycket, .. jag vet själv hur grymma de.. är, de har slagit Ninjas, VFN, VFNA , fler stammar.. de kan ta , alla stammarna enkel, de skickar bra rens och kör bra. jag har sätt , har fått en del inkommande förlängesen när jag var kö på konton 32 inkommande av en polare ;p som jag är vän. 32 inkommande som var skarpa med rens på 1 by, .. de har tillräcklig, off.. man klarar inte mot de ens om man sniprar och duckar, deffar sina egna byar. de hjälper lite bara ;).
 

DeletedUser

Guest
jag är lite osäker de du sa sabel95 de kommer inte kämpa så mycket, .. jag vet själv hur grymma de.. är, de har slagit Ninjas, VFN, VFNA , fler stammar.. de kan ta , alla stammarna enkel, de skickar bra rens och kör bra. jag har sätt , har fått en del inkommande förlängesen när jag var kö på konton 32 inkommande av en polare ;p som jag är vän. 32 inkommande som var skarpa med rens på 1 by, .. de har tillräcklig, off.. man klarar inte mot de ens om man sniprar och duckar, deffar sina egna byar. de hjälper lite bara ;).

Precis, TYT behöver ingen taktik. Det är bara att kötta som in i helvete för dem.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
eller hur.

de 99 procent omöjligt att klara inte ens hela världen sammarbetar, .. ^^.. de kommer torska stort.. ^^.. de krävs, meren tur. att klara TYT, om ens hela världen sammarbetar tar de max 20byar av tyt, sen inget fler. sen tappar de. för att tyt kommer snipra ducka deffa sina byar, .. för de har mkt mer byar än vad ni andra har. då har de mer trupper. de deffar så slösar ni masas off, då har ni inga kvar, då är det dags för då tyt att attackera
 

DeletedUser

Guest
de 99 procent omöjligt att klara inte ens hela världen sammarbetar, .. ^^.. de kommer torska stort.. ^^.. de krävs, meren tur. att klara TYT, om ens hela världen sammarbetar tar de max 20byar av tyt, sen inget fler. sen tappar de. för att tyt kommer snipra ducka deffa sina byar, .. för de har mkt mer byar än vad ni andra har. då har de mer trupper. de deffar så slösar ni masas off, då har ni inga kvar, då är det dags för då tyt att attackera

Hela världen kommer kunna ta många byar men förlora myyycket fler. 20 byar är extremt lite. Blir förvånad om de inte tar mer. Men att TYT kommer gå vinnande ur striden är ganska solklart och jag håller på er så denna värld tar sluta snart. :)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
aa..

20 är faktiskt lite, men tyt är proffs de kommer deffa med sina andra byar. ^^ .. förut i stammen Y blev de värdskrig vi tog runt 50-60byar av TYT, sen slutade ägaren ... Salamikungen och retep vi visade rapporter på forumen och sånt då hade fyfan Tyt, deffad massa sina byar. typ 20k spjut 20k svärld och mkt mer på 1by. ^^.. ;P ..
 

DeletedUser

Guest
Oj det här var modigt gjort mot TYT, kunde inte skett i ett tidigare skedde när ni kunde fått motstånd? just ja, det var ju det .. motstånd.
 

DeletedUser

Guest
Oj det här var modigt gjort mot TYT, kunde inte skett i ett tidigare skedde när ni kunde fått motstånd? just ja, det var ju det .. motstånd.

okey.. bara för att du vart ut adlad/ gråa dig?. tydligen var du visst inget motstånd?...


lär dig strategi först och återkom sen.
 

DeletedUser

Guest
okey.. bara för att du vart ut adlad/ gråa dig?. tydligen var du visst inget motstånd?...


lär dig strategi först och återkom sen.

För att förtydliga dina åsikter då du inte vet vad som har hänt? tydligen?

Kontot jag satt på gavs vidare, resten är upp till den ägaren.

Strategi är något jag har kunskap om, annars skulle jag inte sitta här och babbla.

Du kan inte sitta och vara seriös med en krigsförklaring mot hela världen när den redan är vunnen, dunka er i bröstet ni, hoppa in i en värld utan mergningar så ska ni få se hur det är att sända trupper emot motståndet :)
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
HAHAHHAHAHAHAHAHHAH, VAFAN PÅGÅR?!

V5-tomtarna gjorde en sån här tråd där man stoltserade över hur jävla bra man var, trots att man inte åstadkommit ett skit... och nu är det samma visa här. Det bästa är att super boltz, som i den tråden satt o försvarade sig, går till offensiven här. Fy helvete va tragiskt.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
För att förtydliga dina åsikter då du inte vet vad som har hänt? tydligen?

Kontot jag satt på gavs vidare, resten är upp till den ägaren.

Strategi är något jag har kunskap om, annars skulle jag inte sitta här och babbla.

Du kan inte sitta och vara seriös med en krigsförklaring mot hela världen när den redan är vunnen, dunka er i bröstet ni, hoppa in i en värld utan mergningar så ska ni få se hur det är att sända trupper emot motståndet :)


Vad är det för smart strategi du har som sitter på läktaren, där vinner man inga spel:confused:
 

DeletedUser

Guest
Vad vill alla? TYT skötte sin diplomati. TYT skötte sina strategier sett till krig. De vann, de är bäst på denna värld, 'nuff said. Om du, Boltz, hade varit bättre hade du vunnit. Tydligen gjorde du inte det, och det kanske säger något..
 

DeletedUser

Guest
Tågolycka meets tågolycka, starring Super Boltz & Mr. Black
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Om vi fick segern bekräftad av supporten och de stängde världen , så kunde vi alla njuta av vårsolen och ladda för värld 16, förhoppningsvis en värld som liknar V 3 men kanske ändå lite bättre (snabbare):)
 

DeletedUser

Guest
Oj, Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för att vi startade en tråd för att uppmärksamma samt förmedla till resterande spelare på v12 att inga diplomatiska relationer kommer finnas med oss framöver.
Vi tänkte inte på att dem som blivit adlade/ förlorat emot oss på v12 skulle ta så illa upp! Vi borde ha tänkt efter innan vi starta denna tråd!.:crybaby:


HAHAHHAHAHAHAHAHHAH, VAFAN PÅGÅR?!

V5-tomtarna gjorde en sån här tråd där man stoltserade över hur jävla bra man var, trots att man inte åstadkommit ett skit... och nu är det samma visa här. Det bästa är att super boltz, som i den tråden satt o försvarade sig, går till offensiven här. Fy helvete va tragiskt.


Ne men du har nog 100% rätt!. Vi har ju inte dominerat OB listorna sen starten, lyckas adla bort våra största hot, tänkt 4-5 steg längre in i spelet än våra Fi.

Ne men om du säger att vi inte åstakommit något så har vi ju givetvis inte gjort det.

Liksom varför skulle du som inte ens spelar på denna världen ha fel.. helt ologiskt!

Ne, nu skall jag läsa alla dessa inlägg du pratar om där vi slår oss för bröstet och fyllas av denna värme att vi är helt enkelt Bäst, oövervinnliga och helt och hållet helt jävla AWSM!.:rolleyes:


Kom tillbaka till verkligheten.

Glad påsk
 
Topp