TYT vs. TNW

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TYT
Side 2:
Tribes: TNW, TNW-A
Players: flippen, luckeland, DanJ, tidaholm, freij4, stormvarg, Razzledazzle

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 79
Sida 2: 0
Skillnad: 79

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 738,250
Sida 2: 0
Skillnad: 738,250

chart
 

DeletedUser

Guest
Players: flippen, luckeland, DanJ, tidaholm, freij4, stormvarg, Razzledazzle

Inte för att det spelar någon roll, eftersom jag ska lägga spelandet på hyllan inom kort (kommer väl ta längre tid nu...).
Är bara nyfiken på varför jag står med här när jag lämnade innan krigsförklaringen skickades ^_^ Om det är något speciellt jag gjort.

Lycka till i kriget allihopa! Vet att det finns många bra på båda sidor.
 

DeletedUser

Guest
Inte för att det spelar någon roll, eftersom jag ska lägga spelandet på hyllan inom kort (kommer väl ta längre tid nu...).
Är bara nyfiken på varför jag står med här när jag lämnade innan krigsförklaringen skickades ^_^ Om det är något speciellt jag gjort.

Lycka till i kriget allihopa! Vet att det finns många bra på båda sidor.



jag citerar Mona Sahlin inför valet 2010. "Alla skall med" :p
 

DeletedUser

Guest
Hej TYT!

Hej TYT:) KUll att köra med er, skulle nog ha gjort samma sak. Är inte arg på er, lite besviken bara. Ni kunde ha sagt att det var slut istället, men men. Man får väl gilla läget^_^Men gör en ordentlig kamp, inte ta ut ledaren med ledning och sen ta oss, små spelare sist.

I alla fall, lycka till TYT! Hoppas ni kammar hem det här:) Vet vilka som är mest värda detta(bli inte arga TNW!) Då min bästa vän på TW(minja) satt i ledningen och på ett antal skäl hon berättade för mig(eller som jag listade ut;)) kom jag fram till att TNW är värd att vinna en värld, men inte värld 12! Bli inte arga TNW samt dom som lagt av/lämnat.

Lycka till TYT!
 

DeletedUser

Guest
Nu får alla ursäkta i TNW, men: VAD VAR DET JAG SA? :p

Lycka till TYT!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Var är alla TNWare? Vi saknar alla spydiga kommentarer om hur fel Snakes hade, om att TYT skulle ta er efter. Men ni trodde stenhårt att så inte va fallet.

VAR ÄR DESSA PERSONER?

:rolleyes: Best friends forever, mjo de är så man gör mot sina polare. När dom står på alla 4a så tar man och sätter den, eller? ^_^ "lessen killar o tjejer, men vi tycker inte riktigt ni hjälpt oss tillräckligt, så nu när allt motstånd är borta så känner vi liksom. Well hur ska vi förklara, äsch sak samma, vi öppnar krig. "
 

DeletedUser

Guest
Var är alla TNWare? Vi saknar alla spydiga kommentarer om hur fel Snakes hade, om att TYT skulle ta er efter. Men ni trodde stenhårt att så inte va fallet.

VAR ÄR DESSA PERSONER?

:rolleyes: Best friends forever, mjo de är så man gör mot sina polare. När dom står på alla 4a så tar man och sätter den, eller? ^_^ "lessen killar o tjejer, men vi tycker inte riktigt ni hjälpt oss tillräckligt, så nu när allt motstånd är borta så känner vi liksom. Well hur ska vi förklara, äsch sak samma, vi öppnar krig. "

Haha...ja du henrik, var är dom? Jag har inte skrattat så här mycket på länge. Tack för det.
 

AnakinS

New Member
Reaktionspoäng
0
Men vad är det jag hör, kramas inte TYT och TNW längre, vilken shock det måste varit för TNW, vi viste ju vad som skulle ske, och förklarade det åtskilliga gånger för TNW, alla andra oxå, bara TNW och deras blåögda ledning som aldrig fattade, men nu är det ju lite sent att vakna upp med den fakta övriga på v12 insett för länge sen, ska bli intressant att se hur det går i detta krig, vågar man ge det 2 veckor?

Kör så det ryker..
 

DeletedUser

Guest
ni klagar på TNW ledning men gick det bättre för er själva? nä ni är ju redan borta:awsm:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
ni klagar på TNW ledning men gick det bättre för er själva? nä ni är ju redan borta:awsm:

Är du sann eller?

"ni klagar på TNW" att du inte kan räkna själv, måste folk förklara för dig? OM NI HADE LYSSNAT på SNAKES (Dessa lirare ni så stolta vände ryggen mot) så hade ni inte vart i denna situation. Då hade ni kanske, om ens det (TYT GER TNW riktigt med stryk just nu, så man kan ju fundera hur Snakes försvann igentligen lol) Vart kvar och eventuellt vunnit världen.

Men istället så valde ni att gå med TYT som lovade er gröna ängar, här kommer priset. Uppadling av ALLA era byar. + Att Hela världen får garva gått åt er.

Hur många världar har inte detta tidigare skett på. Men ändå lyckas ni inte plussa ihop 1+1.

Ska man skratta eller ska man gråta. TNW tycker synd om er som nu får lida pga eran ledning.
 

Rihonia

New Member
Reaktionspoäng
0
Hade egentrligen inte tänkt skriva nånting här eftersom vissa personer inte kan skriva ordentligt här utan att var oförskämda o otrevliga.

Och som både AnakinS o SpiderWeb VET om, det är att TNW hade inte stått på TyT´s sida om de hade haft bättre koll på sin egen federation...samt inte fegspelat när våra 2 stammar haft en allians dvs skött KÖ konton o attackerat oss via dem.

Så innan ni snackar skit om att vi skulle stått på er sida så kanske ni ska titta över era egna handlingar som sakta men säkert tryckte bort oss från er sida. Hade ni spelat ordentligt där så hade kanske situationen sett helt annorlunda ut just nu.

Så innan ni dömer situationen idag, döm handlingarna som gjort att vi står där vi står idag först. För de handlingarna står helt o hållet den FD federationen för.

Sant nu e vi i krig med o TyT, inte mycket o göra åt det. Utan nu e det bara slåss så mycket vi kan. Och när vi i TNW åker ut så har vi iallafall vår Ära/heder i behåll.

Och jag förlorar hellre med min Ära o Heder i behåll än vinner o behöver smutsa ner den.

//Rihonia
 

DeletedUser

Guest
Är du sann eller?

"ni klagar på TNW" att du inte kan räkna själv, måste folk förklara för dig? OM NI HADE LYSSNAT på SNAKES (Dessa lirare ni så stolta vände ryggen mot) så hade ni inte vart i denna situation. Då hade ni kanske, om ens det (TYT GER TNW riktigt med stryk just nu, så man kan ju fundera hur Snakes försvann igentligen lol) Vart kvar och eventuellt vunnit världen.

Men istället så valde ni att gå med TYT som lovade er gröna ängar, här kommer priset. Uppadling av ALLA era byar. + Att Hela världen får garva gått åt er.

Hur många världar har inte detta tidigare skett på. Men ändå lyckas ni inte plussa ihop 1+1.

Ska man skratta eller ska man gråta. TNW tycker synd om er som nu får lida pga eran ledning.

majoriteten i TNW var sura på snakes och ville kriga mot dom. att du inte
är så insatt i världen såp du vet det bevisar bara attt du int måste kommentera detta.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TYT
Side 2:
Tribes: TNW, TNW-A
Players: Razzledazzle, stormvarg, freij4, tidaholm, DanJ, luckeland, flippen

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 493
Sida 2: 212
Skillnad: 281

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 155
Sida 2: 7
Skillnad: 148

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 4,502,485
Sida 2: 1,566,102
Skillnad: 2,936,383

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,412,886
Sida 2: 56,848
Skillnad: 1,356,038

chart
 

andreas1001

Member
Reaktionspoäng
3
Hade egentrligen inte tänkt skriva nånting här eftersom vissa personer inte kan skriva ordentligt här utan att var oförskämda o otrevliga.

Och som både AnakinS o SpiderWeb VET om, det är att TNW hade inte stått på TyT´s sida om de hade haft bättre koll på sin egen federation...samt inte fegspelat när våra 2 stammar haft en allians dvs skött KÖ konton o attackerat oss via dem.

Så innan ni snackar skit om att vi skulle stått på er sida så kanske ni ska titta över era egna handlingar som sakta men säkert tryckte bort oss från er sida. Hade ni spelat ordentligt där så hade kanske situationen sett helt annorlunda ut just nu.

Så innan ni dömer situationen idag, döm handlingarna som gjort att vi står där vi står idag först. För de handlingarna står helt o hållet den FD federationen för.

Sant nu e vi i krig med o TyT, inte mycket o göra åt det. Utan nu e det bara slåss så mycket vi kan. Och när vi i TNW åker ut så har vi iallafall vår Ära/heder i behåll.

Och jag förlorar hellre med min Ära o Heder i behåll än vinner o behöver smutsa ner den.

//Rihonia

Ära och heder :). Ordet är så gammalt och det säger alla stammar för att hitta på ursäkter. Vad är ära och heder om man inte kan inse vad som kommer att hända och strunta i det. Ni valde eran väg och som alla andra säger, så är det på alla andra världar, Alla stammar så som TYT som leder en värld tar alltid det enklaste vägen till seger och det är så på alla världar och alla stammar som har störst kontroll. Det kallas listighet och strategi, det tribal wars handlar om. Ni kände er väl trygga när ni hade oss som allians och kände er större och starkare på grund utav oss och sen kriga mot snakes för ni trodde ni var så coola. Snakes var i krig mot oss tidigare. Men ni ska ha creeds för det. Säger inte att ni gjorde ett dåligt jobb.

Så ära och heder vet jag inte om ni förtjänar. Ni borde få skam för att ni inte insåg vad som skulle hända. Ni kommer att försvinna och bli bortglömda från V12. Om ni inte väl kämpar hårt mot TYT men det värkar som ni försvinner fortare än vinden. Ledsen grabbar och flickor, tror inte ni håller.
 

Rihonia

New Member
Reaktionspoäng
0
Ordet??? Såvitt jag ser så är det 2 helt skiljda ord som betyder helt olika saker.

Och detta kommer faktiskt som en överraskning för dej, men det finns faktiskt folk som fortfarande värdesätter Ära/Heder..och fortfarande ser de som saker som är värda att kämpa förr.

Sen angående att vi ingick en allians med TyT, tja som jag ser det så var det med av taktiskt val....eftersom jag nämnde skälen i min förra post o därmed undvika att få på oss både Federationen o TyT samtidigt. Att gå in på Federationens sida var aldrig ett val eftersom saker som sagts o gjort. Kriget mot Snakes hade kommit med eller utan allians med TyT...så enkelt är det

Men men som vanligt när folk svarar på inlägg har jag märkt...de läser bara det de vill läsa....

//Rihonia
 

DeletedUser

Guest
Sen angående att vi ingick en allians med TyT, tja som jag ser det så var det med av taktiskt val....eftersom jag nämnde skälen i min förra post o därmed undvika att få på oss både Federationen o TyT samtidigt. Att gå in på Federationens sida var aldrig ett val eftersom saker som sagts o gjort. Kriget mot Snakes hade kommit med eller utan allians med TyT...så enkelt är det

Men men som vanligt när folk svarar på inlägg har jag märkt...de läser bara det de vill läsa....

//Rihonia

Dags att posta en post innan du skenar iväg allt för mycket.

Det handlade inte om vad SankeS hade gjort eller gjorde som ni valde att tacka nej till att gå med i en allians emot TYT, mitt konto ska ha era ord på vad ni sade dock så har jag inte tillgång till det, ni får dra ett pm till dagens ägare.

Sluta skyll på Snake och inse verkligheten, hade ni gått med på en allians och krigs stop runt om i världen för att fokusera emot en gemensam stam så hade det om inte annat underlättat för oss som satt på konton och krigade emot TYT, skyll på din ledning för dåliga beslut från början och inte på andra stammars handlingar.

Mvh f.d Evil Owl
 

DeletedUser

Guest
seriöst, sover våran forums mod?.

Skulle vilja be henne/honom att rensa alla inlägg som inte är statistik, och är olika syn på hur världen gått.


Om nån vet hur fan det gått, skall det väl i allefall vara jag?, då jag varit med och dragit i trådarna sen starten av TYT?.

Våran allians starta när TNW var under 500 000p fanns ens snakes då?...

Målet var att merga, men sista 2 veckorna ansåg vi inte majoriteten av TNW var värda en plats i TYT.

Och för att göra en tråkig värld lite roligare, så tänkte vi " varför inte kriga?"..

Detta är ett online spel, Ingen IRL kommer berömma dig för vad du åstadkommer eller gör på detta spel. (vissa utnyttjar det och kan inte bete sig som folk, hade jag varit mod hade ni IP bannats from externa.)


Inse läget, vi vill adla byar och kriga, vi har gjort det resan genom v12. och slutar när världen stängs ner.

/Disturbia/hejjar Ledare TYT
 

DeletedUser

Guest
Då ska vi ta detta en gång för alla Rihonia. Du har nu ältat att jag körde KÖ åt Immer i fyra månader nu. Du till och med frågade ut folk i Snakes om de kunde ge information om detta månader efter jag hade suttit KÖ på Immers konto. Ska dra detta så du slipper ligga sömnlös mer.
Immer skickade över sitt konto på mig för att sluta. Jag skötte kontot som vilket konto som helst, alltså spelade det för kontot bästa. Hade jag gjort annat hade jag brutit mot reglerna. Jag hade kontot i två dagar. AnakinS hade inget konto utan det var jag och Evil Owl som körde två konton. Det var dessutom ett konto som var med i Federationen. Jag vet inte vad din syn är på moral och ära är, men den synen har försämrats rejält då du själv tydligen inte spelar de KÖ-konton du får, för kontots bästa.

Att sen TNW inte gick med mot TYT var inte det ni räknar upp här. Från början så sa ni att ni inte visste vilken stridsduglighet stammen hade. Allt annat är efterhandskontruktioner. Så var det med det.

Får gratulera Disturbia och folket i TYT för en väl genomförd först våg. Det är så här en första våg ska se ut. Den är ju inte över än och jag som inte varit aktiv på TW i en månad nu, har börjat följa statsen igen. Kul läsning. Fortsätter det så här så kan nog v12-spelarna få en härlig semester i sommar. Ta tillvara på den och var lediga. Det är faktiskt underbart skönt. :p
 
Topp