TYT vs LEAGUE

DeletedUser

Guest
Godkväll v12 och ni små forumstroll som inte spelar på v12!

TYT VS LEAGUE.

Filmen säger allt, LEAGUE kastade första slaget nu slungas den tillbaka som ni kan se på film snutten.
watermelonpwnage.gif


Alla som har koll på v12 vet redan orsaken till det här kriget, så inget mer behövs sägas i denna krigsförklaring.

Hälsningar
- HEJARKLACKSANFÖRARE, Ledare, Diplomat, TYT.
 

DeletedUser

Guest
Sweet =)

Det kvittar ändå vi har hela tiden haft 360 krig med världen och vi har det ännu så det e inget nytt. =)
 

DeletedUser

Guest
Godkväll, kära åskådare och spelare.
Vi i LEAGUE accepterar detta, och det var väl att vänta. Synd att ni hann före, så jag inte fick en fin tråd. ;)

Men nu ska det krigas, ordentligt. Vi har sett Yawn och Träd merga till dagens TYT. Vi har sett hur Federationen steg som en opposition mot dessa Gäspande Träd. LEAGUE - som innan stått neutrala - kastar sig nu in i kriget!
Lycka till, och detta ska vi väl kunna hålla borta från smutskastning?

Hälsningar
DaniBoy, diplomat i LEAGUE
 

DeletedUser

Guest
Godkväll, kära åskådare och spelare.
Vi i LEAGUE accepterar detta, och det var väl att vänta. Synd att ni hann före, så jag inte fick en fin tråd. ;)

Men nu ska det krigas, ordentligt. Vi har sett Yawn och Träd merga till dagens TYT. Vi har sett hur Federationen steg som en opposition mot dessa Gäspande Träd. LEAGUE - som innan stått neutrala - kastar sig nu in i kriget!
Lycka till, och detta ska vi väl kunna hålla borta från smutskastning?

Hälsningar
DaniBoy, diplomat i LEAGUE

Önskar även er lycka till, och jag hoppas att vi slipper smutskastning i denna tråden. Du kan alltid skriva till mig Daniboy om du ser att det blir för mycket "skitsnack" i tråden så kommer jag be SuperNova att låsa den. Nu ser vi till att ha kul på fältet!

MvH
Hejar
 

DeletedUser

Guest
Nu kommer det ryka i knutarna för vissa... Funderar på om jag ska starta en mordbrännar karriär jag med nu :)
Tyvärr måste jag säga - Alltid lika gott när det skiter sig för vissa! Stammen liknar ju en sopstation numera, med en diplomati som verkligen är under isen..

Kom ihåg när Mussot jobbade fram IAP´n, vilka som stod bakom och vilka som skrek om framtida svek från TYT, även när Mussor ingående förklarade hur och varför den uppkom, och med vilka.. Nu faller ni andra på eget misstag - flyktingförläggning utan like - Fail

Lycka till ni ex AN´s, speciellt Master! Sedan ngr andra som gillas, resten - Adjö´s

Antracit
 

peter-daman

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag vill se stats... Nu... NU GENAST! GIEF ME STATS!



inte så mkt som hänt än...
Side 1:
Tribes: TYT
Side 2:
Tribes: LEAGUE

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 74
Sida 2: 38
Skillnad: 36

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13
Sida 2: 2
Skillnad: 11

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 449,979
Sida 2: 256,461
Skillnad: 193,518

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 118,895
Sida 2: 13,660
Skillnad: 105,235

chart
 

DeletedUser

Guest
Det fullskaliga kriget började precis, vi slutade aldrig adla utav flyktingarna som LEAGUE tog in. Därav vi har + stats redan. Vi får se hur det ser ut om någon vecka. :)
 

Zorn

Member
Reaktionspoäng
0
They had it coming, Enligt mig!

Mer rött, Mer att adla helt enkelt. Vi är väl vana vid detta laget att de mesta är rött?
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Detta har jag väntat länge på! Trodde aldrig det skulle hända att LEAGUE skulle röra lite på trupperna emot TYT. Trodde att de skulle vara allierade tills det bara fanns barbarbyar kvar och sedan bli adlade, men hade visst fel. Har hoppats på detta i två månader. Kul att få se hur det går, både sidor har flera bra spelare men också flera dåliga spealre som kommer att bli adlade först (Ingen nämnd, ingen glömd).

Fast egentligen tror jag att TYT kommer klara sig relativt bra då LEAGUE är försenade med att börja kriga. Dock bara min åsikt.
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Godkväll, kära åskådare och spelare.
Vi i LEAGUE accepterar detta, och det var väl att vänta. Synd att ni hann före, så jag inte fick en fin tråd. ;)

Men nu ska det krigas, ordentligt. Vi har sett Yawn och Träd merga till dagens TYT. Vi har sett hur Federationen steg som en opposition mot dessa Gäspande Träd. LEAGUE - som innan stått neutrala - kastar sig nu in i kriget!
Lycka till, och detta ska vi väl kunna hålla borta från smutskastning?

Hälsningar
DaniBoy, diplomat i LEAGUE


Vänta vänta här ett slag nu, har NI stått neutrala i detta krig ?
Skojar du med mig elr ?
 

DeletedUser

Guest
Jag tror faktiskt att League kommer bjuda upp till väldigt bra motatånd har nästan 50 % andel av hans konto med en spelare i League! Tror på en batalj och önskar lycka till från båda sidorna!
 

DeletedUser

Guest
Vänta vänta här ett slag nu, har NI stått neutrala i detta krig ?
Skojar du med mig elr ?

Svar ja, vi har stått neutrala i världskriget. För du såg väl inte oss bland Federationens stammar i krigsförklaringen? Och du såg väl inte TYT hänvisa till sina allierade LEAGUE? Nej, för vi stod neutrala.

Om du nu sen syftar på att vi krossade er i -s- så berodde ju det på en helt annan sak. Kommer någon ihåg? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Diskutera det där rörande hur "ni" krossade -s- och varför i någon annan tråd, här har vi bara TYT vs League prat. Så slipper vi en massa off topic.
 

DeletedUser

Guest
Hmm

Nu har det gått nästan 48timmar... Ställningen talar om ganska bra hur det ser ut och förmodligen hur det kommer fortsätta :confused:

Men trots detta så önskar jag LEAGUE lycka till och hoppas ni bjuder till mer i resten av kriget ;)



*PG91*
 
Topp