TYT en tyrann som dikterar regler åt alla.

DeletedUser

Guest
Och återigen, vågar du visa vem du är egentligen ? :) För att sitta och skriva hur dåligt allt är på externa men ändå inte våga stå för vem du är.... det visar verkligen hur säker du är i dig själv med det här whinandet

Mitt egna konto la jag ner, då jag skulle börja skolan, sen när Cmon! gick emot Yawn, kom jag tillbaka och satte mig och tog tag i det hela. Att jag även var i DSA från början, där vi var i underläge HELA tiden, även när mergen med TFA blev, så var vi underläge, eller vill du ha statistik för det med för att förstå hur fel du har? :)

Angående vårt övertag m.m som du fortfarande pladdrar om, läste du verkligen vad jag skrev innan och har du kollat igenom fakta om hur det verkligen var? En miljon skilde det mellan stammarna. Och sen var inte ens alla stammar inräknade på federationens sida i den där förra statistiken enbart de första som gick med på federationens sida.

Angående Citronen som är en HAN, så har han alltid varit en medlem av Yawn/TYT. Han hade mer eller mindre ALLA sina byar i fronten när kriget mot Federationen drog igång. Eller har du missat det med?

Lille Tw-olga, ta nu en funderare innan du gör återigen en massa dubbel inlägg med felande fakta. Kolla igenom din fakta som du pratar om, och sen kan du uttala dig, så slipper du känna en besvikelse när de som vet hur det verkligen är och även kan lägga fram fakta förklarar för DIG hur det är.

Något mer du vill tillägga som inte är sant? ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mitt egna konto la jag ner, då jag skulle börja skolan, sen när Cmon! gick emot Yawn, kom jag tillbaka och satte mig och tog tag i det hela. Att jag även var i DSA från början, där vi var i underläge HELA tiden, även när mergen med TFA blev, så var vi underläge, eller vill du ha statistik för det med för att förstå hur fel du har? :)

Angående vårt överläge m.m som du fortfarande pladdrar om, läste du verkligen vad jag skrev innan och har du kollat igenom fakta om hur det verkligen var?

Angående Citronen som är en HAN, så har han alltid varit en medlem av Yawn/TYT. Han hade mer eller mindre ALLA sina byar i fronten när kriget mot Federationen drog igång. Eller har du missat det med?

Lille Tw-olga, ta nu en funderare innan du gör återigen en massa dubbel inlägg med felande fakta. Kolla igenom din fakta som du pratar om, och sen kan du uttala dig, så slipper du känna en besvikelse när de som vet hur det verkligen är och även kan lägga fram fakta.

Något mer du vill tillägga som inte är sant? ;)

Och återigen, vågar du visa vem du är egentligen ? :) För att sitta och skriva hur dåligt allt är på externa men ändå inte våga stå för vem du är.... det visar verkligen hur säker du är i dig själv med det här whinandet

Då yawn fanns var lemon runt 20 timmar bort från fronten med bräckhastighet. Det kalla jag inte fronten. Det är dock möjligt att han därefter adlade sig till fronten.

Men du missar poängen. Jag pratar inte om kriget/krigen per sig. utan om er självgodhet i forum. så har nått en gräns där bägaren rinner över. Ni sitter i forum och försöker få det tilll (en liknelse följer) som om ni som AIK kör mot Celsea, när ni i själva verket spelar mot ett division tre lag.

Det är DET jag angriper, er skryt er självgodhet er spammande på externa där ni klappar varanda på rygger för att berätta hur ni som David besegrar jätten federationen etc.

Försök att ta debatten till DEN biten av diskussionen istället så kanske vi kan komma någon vart. Det är helt riktigt att ni styr världen på V12 men du ska FAN inte tro att du har ensamrätt om att ha åsikter på externa forum för det.


Nu blir väl svaret lite som goddag yxskaft förstås där du går tillbaka till något ingame när det är er attityd på externa jag angriper,


men kanske lilla du inte vill ta strid där?


ps du vill veta vem jag nickar ingame.. se vad det står på din signatur

v1 -SK- Hemligt än så länge vilket nick jag spelar under i -SK-.

--- alla har vi hemligheter ----
 

DeletedUser

Guest
Då yawn fanns var lemon runt 20 timmar bort från fronten med bräckhastighet. Det kalla jag inte fronten. Det är dock möjligt att han därefter adlade sig till fronten.
Nej LemonLime har nog aldrig varit i en front, det är därför han har mer byar än en. Hehe..

Men du missar poängen. Jag pratar inte om kriget/krigen per sig. utan om er självgodhet i forum. så har nått en gräns där bägaren rinner över. Ni sitter i forum och försöker få det tilll (en liknelse följer) som om ni som AIK kör mot Celsea, när ni i själva verket spelar mot ett division tre lag.
Det du skriver är att alla stammar har varit mindre och vi har inte varit i underläge, sen så säger du även att alla andra stammar som vi krigat emot har varit så jääkla usla och kan inte spela. Nu lär några på v12 och de som spelat på v12 bli något sura. Dock så kan jag direkt säga att du återigen snackar rappakalja, men att lägga upp fakta åt dig som stämmer, det är något som du inte klarar av att läsa och förstå. Så det är nog ingen idé att ge dig fakta mer! :confused:

Det är DET jag angriper, er skryt er självgodhet er spammande på externa där ni klappar varanda på rygger för att berätta hur ni som David besegrar jätten federationen etc.
Haha, spammar vi från TYT på externa där vi säger hur bra vi är? Ser mer spelare som du som uttalar er om hur dåliga vi är, och det är ingame som du antyder från början lille du.

Försök att ta debatten till DEN biten av diskussionen istället så kanske vi kan komma någon vart. Det är helt riktigt att ni styr världen på V12 men du ska FAN inte tro att du har ensamrätt om att ha åsikter på externa forum för det.
Jaså så nu har jag sagt att jag har ensamrätt på externa forumet? Mer än vad jag visste! Men det kommer alltid nya lögner från dig har jag märkt, så det var ingen nyhet att du hittade på mer i även det här inlägget. :)

Nu blir väl svaret lite som goddag yxskaft förstås där du går tillbaka till något ingame när det är er attityd på externa jag angriper, men kanske lilla du inte vill ta strid där?
-- goddag yxskaft -- <- You said it. Hur tusan ska du kunna hantera en diskussion om självgoda på forumet pga krigen in game utan att prata om in game? Du är allt go du! Har du ens kollat vad du själv skrivit.. ^_^

ps du vill veta vem jag nickar ingame.. se vad det står på din signatur
v1 -SK- Hemligt än så länge vilket nick jag spelar under i -SK-.
--- alla har vi hemligheter ----
Hoho, så sant!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nej LemonLime har nog aldrig varit i en front, det är därför han har mer byar än en. Hehe..

jag sa att hon inte var vid fronten då kriget yawn var inblandad i startad... läs igen.. och läs rätt.

Det du skriver är att alla stammar har varit mindre och vi har inte varit i underläge, sen så säger du även att alla andra stammar som vi krigat emot har varit så jääkla usla och kan inte spela. Nu lär några på v12 och de som spelat på v12 bli något sura. Dock så kan jag direkt säga att du återigen snackar rappakalja, men att lägga upp fakta åt dig som stämmer, det är något som du inte klarar av att läsa och förstå. Så det är nog ingen idé att ge dig fakta mer! :confused:
Jag har återigen inte sagt att andra spelare är bättre eller sämre än er. jag har sagt att ni har vunnit genom brute force och inte genom skillz

Haha, spammar vi från TYT på externa där vi säger hur bra vi är? Ser mer spelare som du som uttalar er om hur dåliga vi är, och det är ingame som du antyder från början lille du.

man ser vad man vill se kanske lilla du.. sen ska du kanske inte kalla mig spelare då du inte vet om jag spelar.. lilla du

Jaså så nu har jag sagt att jag har ensamrätt på externa forumet? Mer än vad jag visste! Men det kommer alltid nya lögner från dig har jag märkt, så det var ingen nyhet att du hittade på mer i även det här inlägget. :)

jag får återigen be dig lära dig läsa.. jag skrev inte att du har ensamrätt, utan att du tror att du har det.. läs igen.. läs rätt. lilla du...

-- goddag yxskaft -- <- You said it. Hur tusan ska du kunna hantera en diskussion om självgoda på forumet pga krigen in game utan att prata om in game? Du är allt go du! Har du ens kollat vad du själv skrivit.. ^_^

Om jag förstår dig rätt så kan du inte tala om en bedrift du har gjort.. eller i ditt fall en norrman gjort åt dig, utan att behöva skryta om det och patronisera alla ni har slagit på fältet.

Bemöter du folk lika illa i verkliga livet.. eller är det bara härinne du finner att det är "ditt" forum.. och folk ska finna säg i vad du tycker annars kan dom dra åt helvete..

Det går att ha god ton även om man vinner på slagfälter men det kanske du också förstår den dagen du blir vuxen... lilla du.



Hoho, så sant!

...........
 

DeletedUser

Guest
Jag har återigen inte sagt att andra spelare är bättre eller sämre än er. jag har sagt att ni har vunnit genom brute force och inte genom skillz
Jag personligen ser inte AIK livärdigt med Chelsea, men vi lever nog i skilda världar du och jag, jag lever i nuet du lever i fantasin. (Det var så du jämförde oss med de andra stammarna lite högre upp i diskussionen)

man ser vad man vill se kanske lilla du..
Ja nog gör DU det, det märks mycket väl att du tror mycket och lever i fantasins värld, jag väntar fortfarande på att du ska lägga fram faktan för allt som du sagt här idag/igår. Men jag ser fortfarande inget som styrker det du har sagt.

jag skrev inte att du har ensamrätt, utan att du tror att du har det.. läs igen..
Oja, jag har läst igen, du skriver "Det är helt riktigt att ni styr världen på V12 men du ska FAN inte tro att du har ensamrätt om att ha åsikter på externa forum för det.". Dock så tror jag inte det, och jag har inte heller sagt det ;) Men det är du som tror att jag tror det? Whoho, nu blev det snurrigt right! Men du förstår inte poängen, om du inte klarar av att svara som en mogen person så slänger du ur dig kommentarer som det ovan. Det brukar vara på det viset som folk beter sig när de inte får igenom det de vill ha igenom. De blir upprörda och ryter och skriker och är sura.

Om jag förstår dig rätt så kan du inte tala om en bedrift du har gjort.. eller i ditt fall en norrman gjort åt dig, utan att behöva skryta om det och patronisera alla ni har slagit på fältet.
Huh, hur kom du ens på att skriva det som svar till:

"-- goddag yxskaft -- <- You said it. Hur tusan ska du kunna hantera en diskussion om självgoda på forumet pga krigen in game utan att prata om in game? Du är allt go du! Har du ens kollat vad du själv skrivit."

Istället för att besvara det som jag skrev så var du återigen tvungen att försöka se ner på mig och kasta lite dynga, men eftersom de som känner mig och vet vem jag är så vet de även vad jag går för och vad jag har gjort för bedrifter ;)


Bemöter du folk lika illa i verkliga livet.. eller är det bara härinne du finner att det är "ditt" forum.. och folk ska finna säg i vad du tycker annars kan dom dra åt helvete..

Det går att ha god ton även om man vinner på slagfälter men det kanske du också förstår den dagen du blir vuxen...
Nu är det mitt forum det här, grymt! 30 prem vill jag ha från alla som läser detta forumet. Det enda jag har sagt till dig "tw-olga" flera gånger om nu är att du borde kolla upp fakta istället för att kasta dynga. För att kasta dynga utan att ha en orsak till det(utan fakta), det tyder endast på att du som många andra i många världar när en stam drar iväg i poäng och tar "ledningen" för mycket, är en dålig förlorare och försöker som många andra att komma på saker som inte stämmer om den ledande stammen att klaga över, denna gången så var det att folk i TYT som stridigt väl är för självgoda, vad blir det nästa gång, Disturbia har inte på sig mössan när han är ute även fast det snöar och det är kallt, så han var nu en dum människa som frös om huvudet, därför så är TYT en skitstam?

Förstod du poängen nu?
 
Senast redigerad av en moderator:

Kräksjukan

Member
Reaktionspoäng
0
Vad ni två är trevliga emot varandra. Ingen av er två verkar vara mogna då båda kastar skit emot varandra. Ingen av er två vill ge sig och ingen av er kommer ge sig.



Men det är kul att man har något roligt att läsa på morgonen.

//SjukaN
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att vi alla uppskattar att det händer nåt och att det smågnabbas i forumet. Försök hålla det på hyfsad nivå bara, så slipper jag låsa tråden för den spårar ur!
 

DeletedUser

Guest
Oj va det skrivs...


att vi "styr" forumet, kan jag inte hålla med om, men känns som att vi trampar på en ond tå, när vi vill visa hur det går i kriget?.( Iallefall olgas tår..)


Vi går ju plus emot våra fiender?, varför skall vi inte då få vara nöjda med det?..:confused:
(handen på hjärtat, om ni var i våran sits, skulle ni vara så mkt annorlunda?)


Det är ju inte så att vi skriver rakt ut att alla våra fiender är kassa, för det är dem inte!, känner en hel bunt, och sett andra spelare hur dem spelar, och dem kan spelet lika bra som oss!.



anledningen att vi klarat så långt, antar jag är diplomatiskt list, samt ett skönt gäng.

nu har jag skrivit det jag ville om ämnet, och skall återgå till INGAME.

Vi kanske ses där?


mvh Disturbia
 

DeletedUser

Guest
Nu varvar vi ner ett par hekto med off topic inlägg här - diskussioner mellan två personer kan tas i pm, och synpunkter om moderering kan tas i pm med mig.
 

Ninja Leffe

New Member
Reaktionspoäng
0
Det skrivs hela tiden att TYT redan vunnit V12.

Då har jag ju givetvis en fråga på det....... Varför är V12 ännu öppen då? :)
 

DeletedUser

Guest
Oj va det skrivs...


att vi "styr" forumet, kan jag inte hålla med om, men känns som att vi trampar på en ond tå, när vi vill visa hur det går i kriget?.( Iallefall olgas tår..)


Vi går ju plus emot våra fiender?, varför skall vi inte då få vara nöjda med det?..:confused:
(handen på hjärtat, om ni var i våran sits, skulle ni vara så mkt annorlunda?)


Det är ju inte så att vi skriver rakt ut att alla våra fiender är kassa, för det är dem inte!, känner en hel bunt, och sett andra spelare hur dem spelar, och dem kan spelet lika bra som oss!.





anledningen att vi klarat så långt, antar jag är diplomatiskt list, samt ett skönt gäng.

nu har jag skrivit det jag ville om ämnet, och skall återgå till INGAME.

Vi kanske ses där?


mvh Disturbia

här bevisar du att jag har fel när jag drar hela TYT över en kam. Jag ber om ursäkt.


Det är som vanligt ett par patetitiska spelare som gör att många i sammanhanget helt oskyldiga i TYT får dåligt rykte.
---------------

Vad gäller sparkz hån om att jag påpekar om att den spelaren försöker styra forum så fick jag pm som i stort handlade om att jag skulle bannas från forum om jag fortsatte skriva... något jag förstås skrattade gott åt..
 

DeletedUser

Guest
känns som du tw-olga har på tok för mycket fritid över, för du sitter då o har all information på de världar jag spelar på.. I find it amazing hur du hinner med allt, och sen ifrågasätter jag om det rymms något annat än tw i dina tankar med tanke på hur mycket tid du verkar lägga ned på att hitta rykten, diskutera dina rykten, och "spionera" på alla stammar som är relevanta runt om i världen..

Jag kan bara ta det som en hedran att du lägger ned mer eller mindre all din fritid på att komma fram med rykten och liknande på de världar jag spelar på, även om mycket inte är så relevant så är du ungefär som dannemails på v7. Vem vet, kanske är du.:confused:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Som jag förstod det mergade TyT pga dom skulle vinna världen fort då inget motstånd fanns.

Det jag inte förstår är varför dom isåfall har diplomati? Jag vet inte, men de låter rätt dumt och gå med på diplomati med en stam som redan förklarat att dom ska vinna världen. >.> eller har jag fel?

Sparkz, var Objektiv nu.
 

DeletedUser

Guest
. I find it amazing hur du hinner med att hitta rykten och "spionera" på alla stammar som är relevanta runt om i världen..


Kan du vara snäll och förklara vilken stam JAG skulle ha spionerat på.

"spionera" du kan mycket väl vara med i TYT, men då är det ju bara skamligt det du håller på med.. Om det är så att du inte är med i TYT - så då får du ju din information ifrån spioner, och därmed använder du dig utav espionage... Jag säger inte att det är fel att använda spioner i krig eller liknande.. Men om du är från TYT o sitter o säger saker som inte utomstående ska veta, då är det skamligt.
 

DeletedUser

Guest
"spionera" du kan mycket väl vara med i TYT, men då är det ju bara skamligt det du håller på med.. Om det är så att du inte är med i TYT - så då får du ju din information ifrån spioner, och därmed använder du dig utav espionage... Jag säger inte att det är fel att använda spioner i krig eller liknande.. Men om du är från TYT o sitter o säger saker som inte utomstående ska veta, då är det skamligt.

host host.. sakta i backarna..

TWstat är ingen hemlighet som bara TYT har tillgång till, vilken noob som helst kan gå in och läsa av statisitken. så det är väl knappast den delen du menar med spioneri.

ATT författaren till inlägget i forum inte är nöjd med resultatet är väl heller ingen riktig hemlighet. Så även om det ryktet är sant ser jag inte det som att jag har har lämnat ut några hemligheter. Jag ser inga krigsplaner utlagda, ingenting om den taktiken som borde införas enligt samma brev, så att beskylla mig för spioneri när jag bara kritiserar ledningens sätt att agera på externa är väl ändå att ta i lite grann.

och på tjatet om att mitt nick in game ska ut.. hur länge får jag vara med och leka sen då O_O
 

Kräksjukan

Member
Reaktionspoäng
0
host host.. sakta i backarna..

TWstat är ingen hemlighet som bara TYT har tillgång till, vilken noob som helst kan gå in och läsa av statisitken. så det är väl knappast den delen du menar med spioneri.

ATT författaren till inlägget i forum inte är nöjd med resultatet är väl heller ingen riktig hemlighet. Så även om det ryktet är sant ser jag inte det som att jag har har lämnat ut några hemligheter. Jag ser inga krigsplaner utlagda, ingenting om den taktiken som borde införas enligt samma brev, så att beskylla mig för spioneri när jag bara kritiserar ledningens sätt att agera på externa är väl ändå att ta i lite grann.

och på tjatet om att mitt nick in game ska ut.. hur länge får jag vara med och leka sen då O_O

Svar på din fråga:

Du får leva så länge tills HEJARKLACKSANFÖRAREns adel och rens är framme ungefär.
 
Topp