TYT en tyrann som dikterar regler åt alla.

DeletedUser

Guest
Jag spelar inte på nån värld längre, men då jag har en del vänner som gör det så kom det till min vetskap hur v12 styrs och dikteras. Häpnadsväckande om hur TYT hävdar att de längtat efter att få kriga mot alla. Men gör det då. Att då få se sånt som bevisar motsatsen gör ju saken rent löjlig. Diktera sina IAPer vad de får och inte får göra, blir ju så genomskinligt. Den IAP man skapat med DTM så låser man dem till händer och fötter bara för att bli ett lättare byte senare. Att man som stam kan acceptera detta som tydligen DTM har gjort är helt sjukt.

Ni borde skämmas i TYT!!
 

DeletedUser

Guest
Måste det vara om du inte förstår att v12 dör om man allierar sig med TYT på ett eller annat sätt. Var det svårt att förstå? Fattar inte att folk kämpar mot tyrannen tillsammans utan att det finns såna fegkorvar som skaffar sig en relation och tror man ska klara sig på det sättet. Snacka om att bli blåsta.
 

DeletedUser

Guest
är det bara jag som inget fattar :confused:

Det jag fattar med det här är att det är nån som spelar v12 som är väldigt noobig som inte vågar visa säg vem han är?:sneaky:

Och kan du förklara lite mer varför TYT borde skämmas?
Tycker dom har gjort det bra som typ krigat mot alt och alla?? ^_^
 

DeletedUser

Guest
Det jag fattar med det här är att det är nån som spelar v12 som är väldigt noobig som inte vågar visa säg vem han är?:sneaky:

Och kan du förklara lite mer varför TYT borde skämmas?
Tycker dom har gjort det bra som typ krigat mot alt och alla?? ^_^

Men liten då. Hade jag spelat här så hade du nog märkt det tidigare.

Hahaha...krigar mot alla? Jag som inte ens spelar världen vet mer än du. Kanske för mina kontakter, men TYT krigar långt ifrån mot alla. De vill göra sken av det möjligen men de gör det inte.
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Måste det vara om du inte förstår att v12 dör om man allierar sig med TYT på ett eller annat sätt. Var det svårt att förstå? Fattar inte att folk kämpar mot tyrannen tillsammans utan att det finns såna fegkorvar som skaffar sig en relation och tror man ska klara sig på det sättet. Snacka om att bli blåsta.

det jag inte fattade var varför Tyt borde skämmas.
 

DeletedUser

Guest
Tror du fått nåt stort, långt och hårt i pannan lite för många gånger. Vi dikterar inte regler åt alla. Vi kommer överens om regler med folk och fä. Reglerna gäller även oss, så på sätt är våra händer och fötter lika mycket bundna den andra partens. Låt oss ta League som exempel: Vi hade kunnat komma överens om att inga anfall får skickas nattetid, men att attacker dagtid hade varit okej. Men nej, de gick hellre med på en full IAP och då blev det så. Inget TYT bestämmer, utan något som TYT och motsatt part kommit överens om. Sedan kan man börja diskutera hur fegt/smart/dumt det är av den motsatta parten, men det var väl inte riktigt det tråden handlade om?
 

DeletedUser

Guest
Tror du fått nåt stort, långt och hårt i pannan lite för många gånger. Vi dikterar inte regler åt alla. Vi kommer överens om regler med folk och fä. Reglerna gäller även oss, så på sätt är våra händer och fötter lika mycket bundna den andra partens. Låt oss ta League som exempel: Vi hade kunnat komma överens om att inga anfall får skickas nattetid, men att attacker dagtid hade varit okej. Men nej, de gick hellre med på en full IAP och då blev det så. Inget TYT bestämmer, utan något som TYT och motsatt part kommit överens om. Sedan kan man börja diskutera hur fegt/smart/dumt det är av den motsatta parten, men det var väl inte riktigt det tråden handlade om?

Bra att du nämner League för vad jag har förståt så styr ni väl dem hur ni behagar eller kanske inte. Jag vet inte hur man ska tolka detta:

XXXXXXX den 23.11.2010 kl 23:50 Citera
Skulle vara trevligt om denna tråden kunde flyttas till det delade bokningsdelen så LEAGUE får se att det inte blir något mer från dem de adlar brevid, för jag tänker då inte boka mer där, hatar mer än hälften av dem där tattarna..
 

DeletedUser

Guest
Sen kan vi ta detta som du säger är gemensamma regler. Jag ser inte ett ord här nedan som säger vad ni inte får göra och inte göra, bara vad DE inte får göra. Mysig stämning man skaffar sig med sina så kallade vänner. Samt att ni får ta in vilka ni vill som passar era syften. :p Fairgame!

XXXXXXXXXX Idag kl 10:50
Godmorgon TYT,

Vi har skrivit en IAP med DTM, vilket några av säkerligen redan har sett på kartan.

Den har IAP'n innebär följande saker:

* De får inte rekrytera in några spelare från våra fiender.
* De får inte ta in spelare som ligger i gränsen till oss eller i området där Druids + övriga stammar ligger.

Skulle något av det ovanför ske även fast dessa regler är dragna vill jag att ni informerar mig så fort ni ser det.

MvH
/Ledningen
 

DeletedUser

Guest
Men LemonLime, att du orkade förklara så väl! Blev lite förvånad. Men det LemonLime säger ovan är helt korrekt, vi sätter inte regler för andra vi kommer överrens om vad en IAP innebär eller allians innebär mellan varandra, fast det är något som alla gör - diskuterar och resonerar för att det ska passa båda parter -, men ibland vet inte alla om hur det fungerar, tur du har personer som mig och LL som kan förklara sånt för dig Nostradamus.

Sen så kommer alltid de som inte gillar vad som sker på en värld whina i forumet.
Lär aldrig hända att det aldrig sker på en värld emot slutet eller under ett krig.

Gillar det näst sista du la upp. Där du lägger fram något som inte sätter någon regel eller bestämmelse, eller på något vis säger att det är så här det ska vara. Att det uppstår diskussioner kring saker som inte passar den ena eller den andra stammen, det är något som ofta sker. Fast sånt vet väl även äldre spelare om och vet hur man handskas med de delarna också. :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Förlåt mig men jag läste det här just nu och jag undrar just vart du vill komma med det här?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Förlåt mig men jag läste det här just nu och jag undrar just vart du vill komma med det här?:confused:

Ska hjälpa dig på traven.. han vill klaga på oss. Så som alla andra gör på rank 1 stammen i alla världsdelar när de blir för stora och är överlägset stora. Personer som inte ingår i den stammen kommer alltid försöka komma på saker som de kan klaga på och säga hur dåliga de som ligger 1a är. Vart han vill komma är att han vill ha med sig så många som möjligt som önskar att slänga glapord efter stammen som är etta, sen vill ha säkerligen att alla ska gå emot oss, även de som vi har relationer med.

Men det är inte ovanligt att spelare som inte är med i stammen som är etta + överlägset störst i en värld klagar.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Black Sparkz ska hjälpa dig lite med mina inlägg. För det första så var det min förundran över att nån överhuvudtaget kan alliera sig med er och tro att de kommer tjäna på det. Det vet både du och jag att det är nonsens. De kommer bara förlora på det. Ni skapar er relationer bara på den grunden att skaffa er ett lättare läge att vinna världen på.
Först tar ni dem ni vet aldrig kommer gå i era ledband, sen plockar ni era allierade och IAPer. Isolera de verkliga fienderna först för att lättare kunna slå ut dem. Taktiken är smart. Du liksom jag vet att den dagen ni går på era "vänner" då blir hälften så jävla besvikna så de slutar. Och världen är vunnen. ;)

Sen att man kallar sin "vänner" för olika tillmälen tillhör väl spelet, men ser ju inte så bra ut.

Jag vet att man har regler vid olika saker. Men då skulle jag ha en allians om jag överhuvudtaget skulle ens våga föreslå såna regler. Nej, ni vet er överlägsenhet och därför kan ni ta er större friheter att stoppa inflödet av upprorsmakare i era TYT-vänliga stammar. Sorgligt för de som skriver under på det. Tråkigare för er som ville kriga mot hela världen.

Kan bara önska er lycka till på världen och att de stammar som inte vill kriga mot övermakten borde skaffa sig en hel del stake. Ingen på .se eller på .net har vunnit en värld med att klia storebror på ryggen. :)
 

DeletedUser

Guest
Nostradamus är ju bara en fjant i forumet om ni inte visste det redan.
 

DeletedUser

Guest
Ni skapar er relationer bara på den grunden att skaffa er ett lättare läge att vinna världen på.

Fattar inte hur du tänker riktigt ?
Spelet går väl ut på att vinna ? För att vinna en värld behöver man ha duktiga spelare men en bra diplomat är minst lika viktigt. Knappast fegt och dåligt av TYT att knyta allianser med andra stammar för få bort en front ?

Från första uppgraderingen strävar man väl efter att göra det lättare för sig själv och stammen att vinna ?:confused:

TYT har vunnit denna värld genom en merg, det gillar inte jag. Men vafan någon av dom hade ändå vunnit världen.
Kontakten mellan stammarna var otroligt bra (Endast egna källor) och om inte en merg hade genomförts så hade antagligen stammarna förblivit BFF (Best friends forever). När allt motstånd skulle varit krossat så skulle dom ju knappast sitta i olika läger i några år. Mergen hade skett hur som helst, det var bara en fråga om tid.

Eloge till TYT, den ultimata stammen.
Ni har visat att ni är sluga i er diplomati och enormt starka i era krig.

Bara att lyfta på hatten.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fattar inte hur du tänker riktigt ?
Spelet går väl ut på att vinna ? För att vinna en värld behöver man ha duktiga spelare men en bra diplomat är minst lika viktigt. Knappast fegt och dåligt av TYT att knyta allianser med andra stammar för få bort en front ?

Från första uppgraderingen strävar man väl efter att göra det lättare för sig själv och stammen att vinna ?:confused:

TYT har vunnit denna värld genom en merg, det gillar inte jag. Men vafan någon av dom hade ändå vunnit världen.
Kontakten mellan stammarna var otroligt bra (Endast egna källor) och om inte en merg hade genomförts så hade antagligen stammarna förblivit BFF (Best friends forever). När allt motstånd skulle varit krossat så skulle dom ju knappast sitta i olika läger i några år. Mergen hade skett hur som helst, det var bara en fråga om tid.

Eloge till TYT, den ultimata stammen.
Ni har visat att ni är sluga i er diplomati och enormt starka i era krig.

Bara att lyfta på hatten.

Du lille vän än finns det hopp men det är litet, men om man kollar riktigt länge efter det så hittar man det:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ännu en spelare som måste starta en tråd, för att smutskasta en stam.


men har du märkt att INGEN i TYT svarar på dessa inlägg, förutom jag och hejjar, och möjligtviss våran goa LL.


Detta för att vi spelar spelet ingame istället för att sitta och dalta här inne... snacka skit osv. överlåter detta till er.:cool:
 
Topp