TWstats nere

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Om någon undrar varför TWstats ligger nere så hittade jag lätt felet. Dock vet jag inte vem som ansvarar för TWstats eller hur problemet kan lösas om man inte redan äger domänen twstats.se.

Följ denna länk. Skriv in twstats.se som sökord ("Domän- och kontaktsökning") och nedanstående information kommer upp:

Domännamn twstats.se
Owner (kontakt-ID) ninnin8338-00001
Administrativ kontakt (kontakt-ID) -
Teknisk kontakt (kontakt-ID) -
Avimottagare (kontakt-ID) -
Domänstatus deactivated
Skapad 2007-09-16
Senast ändrad 2009-03-06
Förfallodatum 2009-09-16
Deaktiveringsdatum 2009-10-11

Avregistreringsdatum 2009-12-10
Datum för frisläppande 2010-01-03
Namnserver ns1.ehosting.com
ns2.ehosting.com
DNSSEC unsigned delegation
Registrar Loopia AB

Domänen har alltså förfallit och inte förnyats.
 

DeletedUser

Guest
Domänen är ju bra till spelet så förstår inte varför domänen bara förnyas.
Det är ju inte några stora siffror som det handlar om.
 

DeletedUser

Guest
Jag föreslår att man länkar om in-game också till se.twstats.com istället för twstats.se Finns egentligen ingen mening att ha en server per land.

(Jag tänker på när man klickar på t.ex användarfil eller stamfil).
 

DeletedUser

Guest
Jag föreslår att man länkar om in-game också till se.twstats.com istället för twstats.se Finns egentligen ingen mening att ha en server per land.

(Jag tänker på när man klickar på t.ex användarfil eller stamfil).

Det går att göra själv via inställningar
 

DeletedUser

Guest
tycker det är bedrövlingt att stats inte funkar , såna summor som vi betalar så borde det lätt funka tillfreds ställande

skamligt att det inte är betalt och se till att få fart på det nu , elelr ta bort länkarna i spelet och be alla om ursäkt att nån klantar sig fett
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
tycker det är bedrövlingt att stats inte funkar , såna summor som vi betalar så borde det lätt funka tillfreds ställande

skamligt att det inte är betalt och se till att få fart på det nu , elelr ta bort länkarna i spelet och be alla om ursäkt att nån klantar sig fett

TribalWars och TWStats är 2 olika Projekt, dvs TWStats får inte pengar från premiumbetalare.
 

DeletedUser

Guest
tycker det är bedrövlingt att stats inte funkar , såna summor som vi betalar så borde det lätt funka tillfreds ställande

skamligt att det inte är betalt och se till att få fart på det nu , elelr ta bort länkarna i spelet och be alla om ursäkt att nån klantar sig fett

Som jag förstått dehela så har inte innogamse och TWstats samma kassa som pengarna skall dras från (de är inte samma ägare till bägge)
 

DeletedUser

Guest
Fungerar det för alla in-game nu?

Användarfil och Stamfil? Någon som kan kolla åt mig på alla världar?
 

DeletedUser

Guest
Det lär ju ändå vara samma som jag själv hade ändrat till. :p

Edit: Funkade på V3 i alla fall.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp