TWO vs VFN-A

Fierside

Member
Reaktionspoäng
0
jag tog en by av toorey, o nu attackerar han mej, men har lyckas döda masser off byar av han ;)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Bra.

Tooryeay Killen som adlade mig för 4veckor sen typ. när han hade 20k eller nåt. Hoppas han dör.. Killen som bygger upp sina Alla byar till 12k. Låter bra. :cool:
 

Fierside

Member
Reaktionspoäng
0
aa, kan inte påstå att han är så bra på tw iaf ;)


jag som har över 500k p mindre en han lyckas adla 1 by, o sen döda ca 6 fulla offbyar , av han så ;)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

1 By är inte alls mycket. Men 6off, de säger jag. Men kolla själv han har ju byggt upp sina byar 12k? Då får han mycket mindre trupper plats, inte undra på att du har dödat 6off?. man ska cirka 9,5p. maximalt. på 1 Fullby. De jätte bra. Men han får nog göra vad han själv trots all, kommer han få en fin offensiv på sig, av TYT nog snart. D: . TYT kan adla ner honom på mindre 1 dygn. :sneaky:
 

Fierside

Member
Reaktionspoäng
0
Inkommande trupper Ankomst Ankomst om
A7 For You idag kl 14:52:20:724 0:06:11
A7 For You idag kl 14:52:42:028 0:06:33
A7 For You idag kl 14:53:01:905 0:06:52
A7 For You idag kl 14:53:16:393 0:07:07


adelståg med ca 1 min med första i sista adeln, svårt o snipa det då ;)

han kanske klarar sig nu när jag inte har mycket trupper kvar ;)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

Sjävklart han är inte bra. Han skulle alderig våga gå på 1 spelare med 1mille ens. bara dubbelt så stor som hans själv. Om han krigade mot en spelare med 350k. skulle han dö. Och inte ha lusten att forsätta spela. Han kommer alltid va noob, och bygga upp sina byar 12k. Han har inte fulloff. Dåligt, av honom.. :thinking:
 

Fierside

Member
Reaktionspoäng
0
Sjävklart han är inte bra. Han skulle alderig våga gå på 1 spelare med 1mille ens. bara dubbelt så stor som hans själv. Om han krigade mot en spelare med 350k. skulle han dö. Och inte ha lusten att forsätta spela. Han kommer alltid va noob, och bygga upp sina byar 12k. Han har inte fulloff. Dåligt, av honom.. :thinking:

aa riktig dålig är han, ^^
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Och feg, om han är så modig kan han hitta lite spelare med 200k. som är 3 ggr så mindre han och försöka adla bort den spelaren. Då kan nog han behöva hjälp. :sneaky:
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
när kriget börjat komma igång, ( om det nu kommer igång ) kan det vara intressant.. eller?:sneaky:
 

Fierside

Member
Reaktionspoäng
0
det har kommit igång nu kan jag låva,


o förresten har precis dödat 4 adelståg från toorey ;)
 
Topp