Two vs. UC

Svanteh

Member
Reaktionspoäng
0
Beror ju dock inte på prioriteringar :)

Nico, sluta nu tro att du är så jävla rolig. Allt du skriver här på externa är skryt och hat. Det är bara så jävla tråkigt att du drar ner nivån på allt och skapar dålig stämning. Jag minns tiden då fiender kunde skriva roligt hets på externa, och inte bara försöka "dissa" allt och alla. Jag tycker nästan synd om dig för allt tyder på att du är totalt socialt inkompetent och antagligen har svårt att få vänner. Jag menar inte att vara elak, men snälla, skärp dig nu för fan.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Tro? jag är oerhört underhållande. Jag är så bra att jag kan skryta och hata. När du når den nivån så kan även du börja med det, men tillsvidare ska du nog fortsätta leka med Ägget. Ni passar bra ihop :)
 

Svanteh

Member
Reaktionspoäng
0
Tro? jag är oerhört underhållande. Jag är så bra att jag kan skryta och hata. När du når den nivån så kan även du börja med det, men tillsvidare ska du nog fortsätta leka med Ägget. Ni passar bra ihop :)

Point proven. Och det handlar ju inte om du bra du är, du är säkert asbra. Det handlar om att du gör allt så mycket tråkigare. Jag har hört flera personer som tackat nej till att spela på världen eftersom forumet ligger på sandlådenivå, och eftersom du är forumets huvudperson ligger ganska mycket av ursprunget till nämnda sandlådenivå hos dig. Bara var lite mer ödmjuk och inte så fruktansvärt tråkig, annars kommer du få ett sorgligt liv.
 
Senast ändrad:

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Jag ser ingen som helst koppling mellan mitt liv och denna forumsdel? Gör du de så förklara gärna.

Att jag skriver här är helt upp till mig. Följer de regler som finns :)
Ödmjukhet visas för de som förtjänar de.

& att spelare tackat nej till att spela pga forumet är ju bara för roligt. De kan inte varit några stjärnor! hahaha
 

DeletedUser

Guest
Point proven. Och det handlar ju inte om du bra du är, du är säkert asbra. Det handlar om att du gör allt så mycket tråkigare. Jag har hört flera personer som tackat nej till att spela på världen eftersom forumet ligger på sandlådenivå, och eftersom du är forumets huvudperson ligger ganska mycket av ursprunget till nämnda sandlådenivå hos dig. Bara var lite mer ödmjuk och inte så fruktansvärt tråkig, annars kommer du få ett sorgligt liv.

Bara det faktum att du säger att han är socialt inkompetent är ju inte direkt snyggt? Sen kan jag dementera det ganska enkelt. Att nivån ligger där den är beror inte på Nick. Det är en genomgånge chargon på hela forumet. Tror inte det bara är han som skriver hets utan även din älskade ledare gör det. Så snälla sluta försök lära oss hur vi ska vara det har du inget med att göra. Så försök inte spela någon moralpräst nu utan acceptera läget.

Kan utan att hetsa någon skriva grattis till Pidh/ägget som gjorde en fin adling av mig imorse. Väl spelat, skall bli roligt detta! :)
 

Svanteh

Member
Reaktionspoäng
0
Att nivån ligger där den är beror inte på Nick. Det är en genomgånge chargon på hela forumet. Tror inte det bara är han som skriver hets utan även din älskade ledare gör det.

Kan utan att hetsa någon skriva grattis till Pidh/ägget som gjorde en fin adling av mig imorse. Väl spelat, skall bli roligt detta! :)

Det är just den jargongen jag tycker vi borde arbeta bort. Och det borde ju börja hos de mest framstående skribenterna på forumet.

Kolla, det är det jag tycker vi borde ha mer av. Jag älskar att se när man berömmer fiender, och jag hoppas det är så vi kan ha det i denna tråden. Nu har jag moralkärringat :)confused:) färdigt för den här gången. Försök hålla snyggt här bara!
 

DeletedUser

Guest
Man får prioritera bort fotbollen heelt så hade du behöllt byna säkert ;)

Låt han köra brobeck stilen, den är rätt skön ibland :D
 

DeletedUser

Guest
Kan utan att hetsa någon skriva grattis till Pidh/ägget som gjorde en fin adling av mig imorse. Väl spelat, skall bli roligt detta! :)

Tackar gjorde många fails inatt men får ta igen det genom deffensivt arbete tills trupperna återvänder ;)
 
Topp