Two vs. UC

Svanteh

Member
Reaktionspoäng
0
Godkväll kära fränder och fiender på v25.

Jag står inför er idag för att ådagalägga de grova övertramp som gjorts från den stora övermakten i öst. Östvärlden; något vi förknippar med ondska, tyranni, förtryck och framförallt maktmissbruk. Detta maktmissbruk har de senaste veckorna blivit ett uppenbart problem för invånarna dels i Ukraina, men kanske i ännu bredare utsträckning för invånarna i den kontinent vi kallar 44. Liksom det fria Ukrainska folket har vi tvingats stå åt sidan och se avtal brytas, gränser överskridas och bevittna hur fienden tränger längre och längre in i vår kontinent. Vi har sett hur de aggressiva makterna i Öst omringat oss, rekryterat och boostat spelare för ett enda syfte, att kunna anfalla vår rygg.

Av denna enkla anledning har vi bestämt oss för att inte längre stå och titta på medan vår kontinent skövlas av dessa giriga och våldsbejakande Construktivister. Att krig skulle komma blev uppenbart när östmakterna tog sig in i vår kontinent, men till skillnad från Ukraina, så kommer vi slåss för vårt land tills Nico och hans folk är tillbakatryckta liksom det forna Sovjet, långt in i den mörka och gudsförgätna k45 där de hör hemma, eller tills Ägget säger åt oss att sluta. Vi lyder hans minsta vink, och han har inte betalat mig för att skriva detta.

Hoppas liknelsen gick hem, UC är det onda Ryssland. Vi är goda, typ som hobbitarna i Sagan om Ringen, eller Ukraina. Kriga väl, så ses vi på andra sidan. Puss <3

Bifogad ser ni en bild på Nicos reaktion när han inser att han är körd.
 

Bilagor

  • putin.jpg
    putin.jpg
    51,3 KB · Visningar: 14

DeletedUser

Guest
Hahaha love it!

Tror inte ett dugg på att du frivilligt berömmde ägget!

gl hf
 

DeletedUser

Guest
Roligaste är att TWO verkar modiga här som förklarar krig mot den ledande stammen, men faktum är att dem gör det för att dem vet att det hade kommit en krigsförklaring från oss ikväll haha.
 

DeletedUser

Guest
Vi slåss för moderlandet, vi slåss för stalins glömmda dagar, vi slåss för en lam krigsföklaring...

GL HF
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
lamaste krigsförklaringen euwe..

Aja detta kan ju bara gå åt ett håll med Ägget i rodret vid ena sidan :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Roligaste är att TWO verkar modiga här som förklarar krig mot den ledande stammen, men faktum är att dem gör det för att dem vet att det hade kommit en krigsförklaring från oss ikväll haha.

"oss" säger du. Har du ens gjort någon nytta i din stam, säger jag.

lamaste krigsförklaringen euwe..

Aja detta kan ju bara gå åt ett håll med Ägget i rodret vid ena sidan :awsm:

Jajamen! Det är den klassiska ägget vs nico kriget där ägget går ut som segrandes(som vanligt).

Vad har Nico och Ryssland gemensamt? De vinner aldrig krig! :awsm:
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
ja för du har ju mött mig i krig också. glömde det.

eller just de, det har du ju inte.. du har ju alltid suttit i understammar och glott. detta kommer bli lika enkelt som när Sovjet spelade hockey. ni är Belgien.

nuf said.

kommer inte svara här mer då krigsförklaringen va så otroligt lam. blir bara ledsen när jag ens ser skiten. fy.. Vår kära Crazy kommer delge en riktig inom kort.
 

DeletedUser

Guest
Vad har jag inte gjort? Jag tog 3 byar av RT första dagen jag kom med i stammen? Jag har deffat upp en hel del spelare. Jag är söt vilket ger moral till stammen? Så alltså är frågan "vad har jag inte gjort för stammen"!
 

SniX

Member
Reaktionspoäng
1
HAhah, bättre krigsförklaring har jag aldrig läst! HAHAAHAHHAHA

Om vi nu ska ha ryssland som exempel blir det ju som så att ryssland tar över ukraina(iaf krim) och vinner. Ni kommer säkert rösta för att ryssland ska vara diktatorer över era byar.

Lycka till!
 

DeletedUser

Guest
Vad har jag inte gjort? Jag tog 3 byar av RT första dagen jag kom med i stammen? Jag har deffat upp en hel del spelare. Jag är söt vilket ger moral till stammen? Så alltså är frågan "vad har jag inte gjort för stammen"!

*Klappar*

Kommer in i de sista dagarna i RT kriget, kläpper hela TRE byar ifrån RT(förmodligen från inaktiva spelare) and thinks he's the boss. Man märker att du hänger med Nico.

kommer inte svara här mer då krigsförklaringen va så otroligt lam.
Trodde inte Nico skulle skriva här mer. Antar att det var ännu en lögn(börjar bli många nu :crybaby:)

#UkrainaForTheWin
 
Senast redigerad av en moderator:

Svanteh

Member
Reaktionspoäng
0
HAhah, bättre krigsförklaring har jag aldrig läst! HAHAAHAHHAHA

Om vi nu ska ha ryssland som exempel blir det ju som så att ryssland tar över ukraina(iaf krim) och vinner. Ni kommer säkert rösta för att ryssland ska vara diktatorer över era byar.

Lycka till!

Nejnejnejnej, Krim (östra delen av vår kontinent) är redan förlorat. Det är nu vi ska ta tillbaka den!
 

DeletedUser

Guest
UC är farliga med sina två halvnorskar och min favvo tussi <3 kriga mot IM och vann, go girl!
Men hon har sin guru på fiendesidan haha ;)
 

DeletedUser

Guest
Som att det kommer hända. Two spelade smart fram tills nu, ni skulle bara hållt er ur vägen :(
 

DeletedUser

Guest
Nico är söt jag är söt. Drf vi vinner. Och alla älskar crazy´s skägg. Största anledningen till vinst
 
Topp