Twerkoff

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Efter lugnet kommer stormen...

"En hund knyckte ett köttstycke hos slaktaren och sprang sin väg med det. Det var ett saftigt ben med mycket kött på och hunden var mycket belåten. När han kom till en spång över ett strömt vatten fick han på spången syn på en annan hund, som också hade ett köttstycke i munnen, men han hade ett ännu mycket större stycke som såg ännu saftigare ut. Strax släppte hunden då sitt stycke för att nappa till sig den andre hundens.
Men hur gick det?
Jo, han miste båda, ty hans eget köttstycke flöt bort med strömmen, och det andra stycket - det försvann också i vattnet."


- Den som gapar över mycket mister ofta hela stycket -


Historik

#TT - En stam som varit i ständig rörelse sedan dag ett. Krig, krig och åter krig, sällan skådades fred och sällan skådades samarbeten överhuvudtaget. Medans vi (#TT) krigade emot BMF, SR, VLA och EXC så hade vi även SVULLO som nafsade på våra byar efter behag. Upprepade gånger försökte vi på diplomatisk väg lösa situationen men blev alltid nedröstade med motiveringen "Vad tjänar SVULLO på ett samarbete" . Även fast jag är tvingad att medge att det för tillfället var ett smart fall av SVULLO så är det inget som glömdes bland oss i #TT.

Efter att kriget emot EXC, SR och BMF blev vunnet så lugnade läget ned sig mellan SVULLO och #TT. Ändå var detta något vi inte kunna glömma, tonerna har aldrig varit vänliga oss emellan, däremot var det uthärdligt fram tills för x antal dagar sedan då Irebel adlade två byar mitt inne i "vår" kontinent. Direkt ställdes ett krav om att byarna skulle överlämnas, något SVULLO vägrade. Denna incident fick bägaren att rinna över. Våra fronter deffades och sakta men säkert gjorde vi oss redo att möta SVULLO.

Nu är det dags, äntligen får jag väl personligen säga. Börjar klia lite i fingrarna.
Härmed säger #TT (Twerkteam) upp all form av diplomati och börjar omedelbart inleda offensiv nummer ett. Anledningen till att vi inte väljer att följa den uppsägningstid som sattes i avtalet är på grund utav att SVULLO upprepade gånger deffat VLA emot oss vilket strider direkt emot det avtal som vi valde att skriva på.

Slutligen vill vi avsluta med en dikt som sammanfattar det som står ovan.







En lugn och stilla kväll, Kom ett jäkla massa gnäll.
Nu handlade allt om en rebell, fast det kom väl knappast som en skräll.
Fan att han ska vara så jävla kriminell, oppositionell och individuell
Dennis manade och skrek, Jonte backade och pep "deff, mera deff".
Efter ett tags snackande, började allt kännas passande.
Nu svarar vi med en smäll och skickar ut vår twerk-kartell.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Själv blir det att dra igång lite Rage Against the Machine..

Lycka till :)
 

zette

Member
Reaktionspoäng
0
Pojkarpojkar... alla vet att det ska vara house i lurarna när man krigar. Eller inte bara när man krigar, det ska alltid vara house.

Lycka till! Må bäste stam vinna :)
 

DeletedUser

Guest
Pojkarpojkar... alla vet att det ska vara house i lurarna när man krigar. Eller inte bara när man krigar, det ska alltid vara house.

Lycka till! Må bäste stam vinna :)

Haha House is THA shiit!
Men tyvärr så är jag på Nocturnes sida!
Kör nu #TT!
 

DeletedUser

Guest
Let's go!

(Är dock rädd för att CJP ska skicka sina kusiner på mig när vi adlar honom D: )
 

Klotte

Member
Reaktionspoäng
0
Må bästa stam vinna! Och metal ska det vara i lurarna, högtalarna och i allt annat som låter!
 
Topp