TW-Träff stockholm (intressekoll)

DeletedUser

Guest
Tänkte kolla hur många som skulle vara intresserade av ännu en TW-Träff i Stockholm? I så fall: vem fixar? (inte jag, jag är för ung :p)
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Ursäkta men ni får allt ta och skärpa er lite. Den här tråden handlar om TW-träff i Stockholm.
Vill ni ha twträffar på annat håll så ber jag er att skapa en tråd om det. Alternativt kanske någon herr/fröken forumsmod kan klistra en allmän tråd om förslag på twträffar, så man inte behöver göra en ny om varje byhåla (uppsala, vallentuna, beckomberga osv).

Angående TW-träff i STHLM så får vi se när Risling och gänget orkar dra ihop en eller att jag börjar tjata för mycket.
Lär nog inte bli någon förens nästa år och möjligtvis får vi vänta till våren då kaninerna kryper ur sina vinterbostäder.

(Steph sa att jag fick skälla på er ;))
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Tråden är nu hårt rensad. Ni som är intresserade av att åka till sth för en träff posta gärna. Alla ni som hellre har det någon annan stans får ta och skapa en egen tråd och lägga fram ett förslag.
 

DeletedUser

Guest
Kanske man kommer, om det är på något trevligt ställe och inte t.ex. plattan ;)
 

DeletedUser

Guest
Förhoppningsvis har jag hunnit flytta till Sthlm så jag kan va med på träff ;)
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Sen kommer jag självklart om Henke ska dit också, men om inte Jakob kommer kommer inte jag :D
 

DeletedUser

Guest
hur gammal?...

hur gammal måste man vara för att komma med på en träff?:confused:
 

DeletedUser

Guest
då är jag väldigt...

Jag kommer gärna om jag får veta vart det är
 
Topp