TW-Träff STHLM AAKproduktion nr2

DeletedUser

Guest
Fundera inte på vädret vi har tänkt på allt, så det finns en nödlösning ;)
 

DeletedUser

Guest
För er som tvekar på om ni vill komma kan jag nu stolt meddela att vår store chef Gaffel har lovat oss ett fint pris till den som vinner vår tävling.
Därför är det mer än bara för skojs skull eller för att knyta kontakter ni bör komma även ett stort bra pris utlovas.

Angående vädret så blir det soligt enligt SMHI, men lite småkyligt så jag rekommenderar ganska varma kläder.
 

DeletedUser

Guest
Nu kan jag meddela :) pratade precis med min tränare via tele. Jag är borta imorn men är tillbaka nån gång under kvällen.

Om jag har orken kvar att gå till träffen så kommer jag, men om inte så stannar jag väl hemma och spelar tw ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan meddela att jag, purk och vendetta antagligen blir lite sena till tempelbar pga bakfylla ^^
 

DeletedUser

Guest
Vendetta är väl inte gammal nog att dricka? ;)

Måste tyvärr meddela att jag fått andra planer så kan inte komma förbi.
 

DeletedUser

Guest
Riktigt trevlig kväll blev det... (som vanligt) Men domare Risling borde nog ta lektioner ;)
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll på krogen.. skälv ska jag gå å knapra antebiotika.
Skål på er!

Ps. Han med segelbåten ska ha en medalj för uppfiskandet av fotbollen... efter den incidenten så sitter nog flera av oss i fotoalbum över hela världen.
 
Senast redigerad av en moderator:

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Riktigt trevlig kväll blev det... (som vanligt) Men domare Risling borde nog ta lektioner ;)
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll på krogen.. skälv ska jag gå å knapra antebiotika.
Skål på er!

Ps. Han med segelbåten ska ha en medalj för uppfiskandet av fotbollen... efter den incidenten så sitter nog flera av oss i fotoalbum över hela världen.

Jo japaneser 4 life <3
 

DeletedUser

Guest
Ni såg ut att ha väldigt trevligt... själv höll jag mig på avstånd men en god vän låter hälsa att era tennisbllar var goda att smaka ;)
 

DeletedUser

Guest
Riktigt trevlig kväll blev det... (som vanligt) Men domare Risling borde nog ta lektioner ;)
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll på krogen.. skälv ska jag gå å knapra antebiotika.
Skål på er!

Ps. Han med segelbåten ska ha en medalj för uppfiskandet av fotbollen... efter den incidenten så sitter nog flera av oss i fotoalbum över hela världen.

Jag är världens bästa domare, nästa mål är VM!
Btw har du en andra utvisning svävande över ditt huvud nu ^^


PS. Skåningar med segelbåtar äger!
PS 2.0. Tjejer borde verkligen inte lyssna på mig!
 

DeletedUser

Guest
Hoppas ni hade lika kul som vanligt! Nästa gång kanske!
 

DeletedUser

Guest
Hello!!

Jag hade extremt kul på träffen som man alltid har med Risling i sällskap.
Började lugnt på Tempelbar och sen vidare till Djurgården för spel av kubb och fotboll samt brännboll (det gick väldigt bra i klackskor!). På väg till Snaps senare bestämde sig Risling för att må väldigt illa men efter 2 minuter var han pigg igen och vi traskade på.
Tiden på Snaps spenderades ute först och sedan förpassade vi oss in där det var varmt och mycket folk.
Som vanligt blev det ingen dans för min del -.- Risling jag är besviken på dig.

Så nu undrar jag vart alla underbara bilder har tagit vägen?!?
 

DeletedUser

Guest
Jag dansade men du ville ju inte haka på :p

Det måste ju nämnas att vi var med i orientering på väg till Snaps också :p
 

DeletedUser

Guest
Måste tacka Risling för att han var en så otroligt bra värd åt mig och Vendetta då vi misslyckades med att hitta vandrarhem!
Lördagen gick i bakfyllans tecken men till vårt försvar (vi ungdomar) så var inte herr Risling på topp han heller. Nästa gång nöjer jag mig med en slags alkohol och inte allt som finns i rislings barskåp :D

Träffen var trevlig dock, trots bakfyllan! Mycket stolt över mitt kära lag "timing" som jag coachade till seger.. :rolleyes:

Santino borde dock gömma sina skumma substanser för Rosberg nästa gång!

Upp med bilder, mina kommer imorn!
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Hahaha, Rosberg alltså <3 Helt jävla underbart att titta på. (YEaH)

men men, trevlig träff som fan. Och åter tack till Risling för en stor och skön säng!
 

DeletedUser

Guest
Har nu lagt upp bilder, är inte så klar idag så tog hjälp av Risling som fixade texten :p

Tack alla för en suverän kväll i glada vänners sällskap,
vilket gäng många glada skratt o mycket humor finns det bland oss TW spelare....

Så här kommer äntligen bilderna från denna underbara träff i höstens tecken....

http://twtraffen.thebignoobs.net/#home
 
Topp