TW-Träff STHLM AAKproduktion nr2

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag kommer inte kunna komma för ska till sthlm andra helgen och får inte stanna över veckan :/
 

DeletedUser

Guest
Sätter upp dig som prell iallaf. Jag tror vi hoppar över leg-kontrollen på Djurgården ;)

Haha, bra. :)

Får se om schemat är tillräckligt tom för en resa och plånboken tillräckligt tjock. ;)

Är 16 bast, tror jag ser lite äldre ut än vanligt.
 

DeletedUser

Guest
Jag måste tyvärr meddela att biljetterna till stockholm är sjukt dyra, så jag har inte råd att ta mej ner denna gång :(

Men hoppas på att de kommer mer träffar i framtiden ;)
 

DeletedUser

Guest
Åh, det är mycket möjligt att jag dyker upp! Skriv upp Evandar på prel.listan! ^^

//Evandar
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Nu är det snart dags för årets store event/händelse!
Ni som fortfarande känner er lite osäkra om ni verkligen vågar komma. SKIT I TANKARNA OCH HÄNG BARA PÅ JAG LOVAR ER DET KOMMER ATT BLI SUPERTREVLIGT! SÅ som det alltid är har ni bara problem med boende så kontakta nära och kära och folk som ni en gång har spejat få v49 i Vitryssland och fråga om ni får bo hos denne! Eller så kontaktar ni en av värdarna (BarHoppan och MrRisling). Vi syns där!

Mvh Jag
 

DeletedUser

Guest
Mitt problem är att komma hem haha, är ju inte från stockholm.

Min syrra bor precis vid roslags näsby station, bor någon i närheten där eller har bil man kan få snålskjuss på? :)
 

DeletedUser

Guest
Härligt det sägs att det kommer 10 st spelare som inte anmält sig här i tråden, spännande är det iaf :)
 

DeletedUser

Guest
Jag ska ta ett snack med min coach och se hur lördagen ser ut för min del, kan vara så att det finns en match på G då... Jag återkommer med ett svar imorn.

MVH
 

DeletedUser

Guest
Ok, då uppdaterar vi, säg till om jag missat någon.

Anmälda (kommer)

henken
Barhoppan
MrRisling
Agge9400
musiq
Den siste piraten
Sur Björn
aazpakk
return56
Germanius Thor Wiking
Riotroy
Gugroj
-Vendetta-
Wallin016
+ 10 spelare som valt att vara anonyma.


Prell

Rosberg
Nova
Avitus
Wafa
Tara
andrejensen
white thrash
CEE CEE
evil mr.emme
Evandar
Svartmyran – om Barhoppan lyckas tjata vett i henne ;)
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp