TW-Träff STHLM AAKproduktion nr2

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Önska att man kunde vara där :/ Men aja får se till att komma på nästa som kommer i Stockholm :D
 

DeletedUser

Guest
Var det inte i lördags det var så kallt ute med? Har för mig jag och polaren gick och huttrade rätt rejält när vi rörde oss hemåt på natten.
Tycker synd om er som var ute på kvällen =D

Ni verkar däremot ha haft det skoj!
 

DeletedUser

Guest
Var det inte i lördags det var så kallt ute med? Har för mig jag och polaren gick och huttrade rätt rejält när vi rörde oss hemåt på natten.
Tycker synd om er som var ute på kvällen =D

Ni verkar däremot ha haft det skoj!

Jo jeflar vad skoj det var ^^
 

DeletedUser

Guest
Vinnarna kommer att få sin vinst under morgondagen!

Medeltiden, Rosberg, Manar, Henken, Vodka Björn & Agge9400

Stort grattis!

Håller tummarna för en träff i Skåneland. ;)
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Jag var faktiskt lag-ledare :|

Jag hade medeltiden i mitt lag ;) Sägs att det var uppgjort så att de under 18 skulle få vinna :(

Var en riktigt trevlig träff, även om inget kommer att slå den första twträffen vi arrangerade. Kylan väl inte så farlig? Värst var väl alla jävla mygg och att filtarna blev fuktiga av den fuktiga kvällsluften.
Sen var jag och Seren så tråkiga att vi gick hem när det var dags att gå in på snaps. Men vi snörvlade ju och höll på.. Fast vi höll ut bra trots att vi båda var lite sjuka :D.
 

DeletedUser

Guest
Meddeltiden stack från ditt lag gugge men det missade du kanske ^^
Sen missade du när de unga pigga spöade de gamla slöa i både fotboll och brännboll.
Jag var en totalt opartisk domare hela vägen ^^
 

andreas1001

Member
Reaktionspoäng
3
Låter som ni hade kul. Trevligt att ni hade det så bra. Tyvärr blev jag inte till denna gång :). Jag hade ägt er på fotboll och brändboll ;).
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Meddeltiden stack från ditt lag gugge men det missade du kanske ^^
Sen missade du när de unga pigga spöade de gamla slöa i både fotboll och brännboll.
Jag var en totalt opartisk domare hela vägen ^^

Du kanske missade det men jag fick rött kort.. Så intog filten resten av tävlandet ;)
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Ett gäng bilder tillagd nu. Skalade ner dem lite först innan jag la in dem bara.

Lämnar till Risling att komma på några vettiga bildtexter.
 
Senast ändrad:
Topp