TW-Träff STHLM AAKproduktion nr2

DeletedUser

Guest
Efter en del tjat från folk som missade den senaste Träffen i stockholm har vi kommit fram till att våra kaniner måste underhållas mer innan solen går ner över Sverige och det blir kallt och grått.
Därför har vi nu bestämt oss för att göra ytterliggare en TW-Träff ute på Djurgården innan sommaren tagit slut.

Lördag den 4/9 kommer kaninerna bjuda upp till dans ute vid Vasamuseét på den vanliga platsen. Det blir sång och dans och så lite ÖL-Kubb med kubbmäster Xetre som visar hur det går till.
Det blir även lite bad med Pirater och andra underliga aktiviteter.

Självklart behöver du inte vara långörad och ha en söt liten ullig svans för att få dyka upp. I vår skara har vi alltid trevligt och senare på kvällen ser vi ändå inte skillnad på folk och när natten lidit så långt löper du en stor risk att få den tvivelaktiga äran att bli utnämnd till kanin i fader Promillions namn.

Unikt för denna träff är att MrRisling skall ha högläsning ur Promillimorian och under träffen kommer även en alldeles färsk Intervju med en hemlig person att släppas där träffdeltagarna får vara de första och bedömma kvallitén på den nya Intervjun.

Mycket skoj kommer alltså ske.


Var?: Djurgården STHLM, framför Vasamuseét.
När?: Lördagen den 4/9 kl16.30.
Jag kommer tidigare vart träffas vi då?: Krogen Tempel Bar i Gamla stan kl 15.00


Frågor?
 

DeletedUser

Guest
Anmälda (kommer)

henken
Barhoppan
MrRisling
Agge9400
musiq
Den siste piraten
Sur Björn
aazpakk
return56
Germanius Thor Wiking
Sarrow
Riotroy
Gugroj
-Vendetta-
Wallin016

Prell

Rosberg
-Vendetta-
Steph
Nova
Avitus
Wafa
Tara
Andreas1001
white thrash
CEE CEE
evil mr.emme
Farbror Joakim
Poker myra
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Skulle vara roligt att träffa kaningänget igen, men resan till sthlm kostar för mycket för min ekonomi tyvärr =/
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer som vanligt också :awsm:

Mer RYSSBY bor nu, kom igen fegisar!!
 

DeletedUser

Guest
Har CSN bestämt sig för att vara snälla mot mig så är det möjligt att jag dyker upp!
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Lite smått beroende på vilka som dyker upp och även hur det ser ut med pengar just då så finns chansen att jag dyker upp.
 

DeletedUser

Guest
ÅÅ jag har väl halvtjatat lite kanske, sätt mej på preliminär så ska vi se vad jag kan lyckas med tills datumet börjar närma sig, just nu är det bara resan som blir lite lagomt dyr som krånglar :p
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Preliminär för mig också. Vet inte just nu vad jag har att göra.
 

DeletedUser

Guest
Jag ställer upp, som alltid! :)

A santino, du får i uppgift att göra en lista av ditt meddelande vilka som kommer och vilka som prellat sig :)
I vanliga fall hade jag gjort det i första meddelandet men ska resa bort nu så det går inte så det får bli ditt andra meddelande som tar det ^^
 

DeletedUser

Guest
Hade gärna kommit förbi en sväng men tyvärr tillåter inte schemat det :(
 

DeletedUser

Guest
A santino, du får i uppgift att göra en lista av ditt meddelande vilka som kommer och vilka som prellat sig :)
I vanliga fall hade jag gjort det i första meddelandet men ska resa bort nu så det går inte så det får bli ditt andra meddelande som tar det ^^


jisses... hur vågar du anförtro mig med det?? :eek:
Hoppas inte detta betyder att jag behöver vara nykter någon dag? :S


Skämt å sido... klart jag fixar det ;)
 

DeletedUser

Guest
jag kommwe jág också. Min stam brukar ju vara underrepresenterad så det är väl lilka bra ;)
 
Topp