TW-Träff Malmö (intressekoll)

DeletedUser

Guest
Början av augusti kanske? Jag kommer plus 2 killar till! Så passar oss ypperligt i augusti. För i början på juli partar vi i stockholm!
 

DeletedUser

Guest
lägg den inte samtidigt som norrköpings träffen bara. kan bli svårt för mig att komma annars...
 

DeletedUser

Guest
Ja om någon känner sig manad att arrangera med mig och MrRisling, så kan vi nog få till det.

Vi behöver minst två personer till för att kunna komma någonvart.
 

DeletedUser

Guest
Är också från Malmö :cool:

Men jag hoppas det inte blir i juli månad , är bortrest då :(
 

DeletedUser

Guest
Ja om någon känner sig manad att arrangera med mig och MrRisling, så kan vi nog få till det.

Vi behöver minst två personer till för att kunna komma någonvart.

jag kan vara med och hjälpa till, bor ju i malmö och så så det borde inte vara så jobbigt. se till att välja en bra dag bara.

vet inte vad jag ska göra, har inte varit med på en twträff innan, förhoppningsvis så kommer man dock med till norrköping om nu päronen inte gör livet jobbigt
 

DeletedUser

Guest
Verkar tyvärr inte så men jag kan glädja er alla att den stora vinterträffen är planerad att hamna i Malmö för omväxlingens skull.
Jag och Gaffel har snackat om det och vi skall ta in en teammedlem i arbetet också även om han inte vet det ännu.

Träffen planeras bli efter januarilönen när man kan behöva en rejäl fest för att inte tappa stinget efter alla storhelger.
I slutet av Januari 2011 kommer det nya årets första stora brak-kalas.

Återkommer i en ny tråd om detta när planerna är mer utvecklade.

Under tiden kan ni snacka av er lite och bygga upp stämningar i den här tråden, tar dock bort den som viktig.
 
Topp