TW-Stats nere

DeletedUser

Guest
Tjo, är det någon som vet något om tw-stats? Använder detta underbara verktyg dagligen och är rätt beroende av det som ledare, men det verkar bugga på i varje fall v30 nu. Någon med info?

/ Abel
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Tjo, är det någon som vet något om tw-stats? Använder detta underbara verktyg dagligen och är rätt beroende av det som ledare, men det verkar bugga på i varje fall v30 nu. Någon med info?

/ Abel

Fungerar fint för mig på V30? ser att kartan t.o.m fungerar nu xD
 

hogans

Member
Reaktionspoäng
12
Japp, det har varit massa skumma bugg sista veckorna, både Stats o annat skit som händer,
bara rena turen man inte suttit o snipat adelinks just då. :(
 

Hervor

Member
Reaktionspoäng
3
Är det bara jag som har stora problem att öppna TW-stats?? Oftast funkar det inte alls. :thinking:
 

Hervor

Member
Reaktionspoäng
3
Det var ju trist, men kanske ni kan framföra klagomål till ansvarig då?? Stats har en stor och viktig del i spelet (iaf för mig) och måste bara funka.
 

Danne-182

Member
Reaktionspoäng
4
Hoppar in med en bump här men sidan funkar väldigt dåligt på senaste tiden. Har precis kommit tillbaka till Tribalwars och märkte hur kass TWStats är nu för tiden! Mycket tråkigt, eftersom sidan är väldigt klockren. Vem ligger bakom TWStats? Känns som att InnoGames kunde hoppa in där och göra sin egen version.
 
Topp