TW Partey Borås 20-22a Juli

DeletedUser

Guest
Tjena, hoppas inte .se forumet är helt dött. På discord och på några spelare in game har jag berättat om sommarens twfest. Det kommer att vara en lokalfest i borås. Det är långt ifrån första gången detta hålls i men väljer att försöka gå ut officiellt i forumet denna gång, har tidigare fått höra för mycket av: "men varför frågade du inte mig?" och vill därför ge alla spelare som spelar chansen att få komma. Det brukar faktiskt vara skitkul.

Förra eventet hade vi 60+ pers på ett stort event där hälften var spelare och hälften var "normalt" folk. Det kom människor från luleå, stockholm, västerås, malmö m.m. Förra gången var vi allt från lillvox på 19 år till mintcream på 50+ år och trots det hade vi det skittrevligt med diverse lekar och dumheter.

Sovplatser finns att få tag på. Bara att fråga.

Vi brukar ha ett mindre event på fredagen för bara twfolk, runt 15-20 pers och ett större på lördagen. Öppen bar gäller (aka Abel har vart i tyskland och bjuder alla som vill komma) men därmed också en 18 års gräns.

Tänker mig också att vi grillar/spelar brännboll m.m på lördagseftermiddagen.

Vill du komma så skriv till mig ingame med text "Twfest" så beskriver jag mer där. Skriv gärna här om du vill komma upp men behöver samåka med någon så kanske vi kan fixa bilar från lite olika ställen (det brukar inte vara problem). Hoppas nytt folk kan komma, vi bits inte och jag lovar er att det inte är fullt så nördigt som det låter ;) Sprid gärna detta i era stammar där ute så vi får spridning. Får jag höra av någon i efterhand att jag inte gjort vad jag kunnat för att sprida detta den här gången blir jag sur.
P.s SUPERNOVA, KOM<3
 

DeletedUser

Guest
Det finns nog absolut folk som åker förbi jönköping hulk :)
 
Topp