TT skriver fake allianser

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jaha, fick det här av vår diplomat idag:

"Har du bevlijat allians med TT?"

Jag svarade "Nej, varför undrar du?"

Han: "De har skrivit in oss som det"

Jaha, tänkte jag. Så alltså: The tribe fejkar allianser. Åtminstone L-G. Om någon från Sweden eller G.å.B tror jag, läser detta kan ni väl skriva ifall de fejkat er också. Jag vet att de har frågat om vi skulle bli allierade men vi tackade nej.
 

DeletedUser

Guest
Jaha, fick det här av vår diplomat idag:

"Har du bevlijat allians med TT?"

Jag svarade "Nej, varför undrar du?"

Han: "De har skrivit in oss som det"

Jaha, tänkte jag. Så alltså: The tribe fejkar allianser. Åtminstone L-G. Om någon från Sweden eller G.å.B tror jag, läser detta kan ni väl skriva ifall de fejkat er också. Jag vet att de har frågat om vi skulle bli allierade men vi tackade nej.

Jisses så hemskt. Är väl därför alla bra spelare säger att man inte ska lista sina allianser på profilen?
 

DeletedUser

Guest
Vet inte riktigt. Men jag menar, är de dumma i huvudet eller? (Inget allvarligt menat) De kunde väl sagt typ CCCP eller X3M eller nått, men L-G..??
 

DeletedUser

Guest
Vet inte riktigt. Men jag menar, är de dumma i huvudet eller? (Inget allvarligt menat) De kunde väl sagt typ CCCP eller X3M eller nått, men L-G..??

Kul att du jämnför CCCP & X3M av alla stammar, haha. Hade du sagt Solace istället för X3M hade jag förstått vad du menar men X3M??
 

DeletedUser

Guest
vet ni hur ¨många som skriver fake allianser??
det är rätt många i alla fall
 

DeletedUser

Guest
Tack Gohan för att du tog tråden on topic. Wallin: Jag bara tog någon.. Jag kunde lika gärna tagit HRE eller DöD... Spela roll?

Well... Frågan var ifall Någon från SWEDEN eller G.å.B Kunde svar ifall de är allianser eller bara fejk de med.
 

DeletedUser

Guest
Okej. Antar att de är det då. Okej, lås tråden om ingen vill diskutera vidare...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp