TROSA förklarar krig.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
En TROSA spelare attackerar mig med några rens och adelståg. Såklart 5 gånger mer poäng än mig, men det har inte så mycket med saken att göra. Jag skickar några rens mot hans närliggande byar och sen dimper denna ner i brevlådan.

Stammen TROSA har förklarat krig mot stammen ergeagerge!

Krigets namn: jadu

Krigsförklaring:
Jadu loveparade .. Du grävde din egen grav

Loveparade är då mitt nick på Classic, postar under mitt v7 nick då jag är lite för lat att omregistrera mig. Nu får dom gärna förklara krig men aldrig sett något sjukare beteende, en snubbe anfaller, jag anfaller tillbaka. Vad tror dom att man kommer göra? Ligga ner och ta emot i dosan?

Har inget direkt syfte med denna tråd, bara något av de mest patetiska beteende jag varit med om lol.

Flame away.

- Loveparade.
 

mgumbo

Member
Reaktionspoäng
0
Har inte du pa med nån/flera i back?

Lycka till iallafall du har mitt stöd
 

DeletedUser

Guest
Det var jag som förklarade kriget emot dig, och det är jag som anfaller dig..
Varför?

Riktigt patetiskt att lämna [TKT] direkt när vi förklarade krig emot dom.. Därför förklarade jag krig emot DIN stam också!


Flyktingar gillas inte..
 

DeletedUser

Guest
Det var jag som förklarade kriget emot dig, och det är jag som anfaller dig..
Varför?

Riktigt patetiskt att lämna [TKT] direkt när vi förklarade krig emot dom.. Därför förklarade jag krig emot DIN stam också!


Flyktingar gillas inte..

Om det skulle vara som så att krig har förklarats från trosa till TKT borde jag rimligtvis fått post angående det som jag fick när du förklarade mig krig, eller hur?

Varken jag eller öcallan har någon krigsförklaring från trosa när vi var med i TKT, så vet inte vad du babblar om att vara flykting, för vi har absolut inte lämnat TKT för att där kom en krigsförklaring.
Senaste krigsförklaringen innan din mot vår nya stam kom, som både jag och öcallan har är från den 25/2 när vi förklarade krig mot teddy templars. Så borde rimlligtvis ha trosa TKT krigsförklaring, om vi hade fått en. Så ta ditt flyktingsbjäffs någon annanstans.
 

DeletedUser

Guest
Ursäkta att jag går off topic men både loveparade och öcallan är grymma <3 :)
 

DeletedUser

Guest
Tid när TROSA förklarade krig emot stammen TKT: 05th March 2011 - 22:54:21 (taget från stammens krigsstatistik)

Tid när du lämnade TKT och gick gjorde din egna stam: 05th March 2011 - 23:11:38 (taget från se.twstats.com)


Du kan ju försöka säga att du inte är en flykting.. Men jag vet att du lämnade direkt efter att vi förklarade krig emot [TKT]..
 

DeletedUser

Guest
tw-stats laggar bara :) Kollade nyss i skypeloggen när vi pratade och det var 22.24 typ.
Ska också posta en bild nu när SimonLidin var snäll och orkade göra det.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Som öcallan säger, tw stats är laggigt när det kommer till sådant.

Fakta: Jag och öcallan lämnade TKT ~22:23 varvid jag gjorde en stam direkt 22:24 och bjöd in öcallan.
Fakta: TW stats uppdaterar inte direkt.

Från min sida: lämnat stam, blir attackerad, attackerar tillbaka sen kom krigsförklaring till min och öcallans stam. Såg extremt löjligt ut.

Jag vet att du tror (förhoppningsvis trodde, nu) att vi lämnade efter trosa förklarade krig mot TKT, men det gjorde vi inte.

Either way, lagt ner classicen i väntan på ny runda efter att jag brände offet, som dog. Såg ingen ide att sitta och deffa i en vecka för att få upp nån offby precis innan servrarna går ner.

Ser fram emot runda 3, då blir det andra bullar när man kan vara med från start!
 

DeletedUser

Guest
Lätt å va käftig när man står under beskydd vettu ;):

Ja, det såg vi ju på blue bird.. När han hade beskydd av Merlatin .. Och sen när merlatin sa att han inte skulle lägga sig i kriget så gick det åt helvette för honom och han slutade ;)
 

DeletedUser

Guest
I kriget innan mellan kaffe, -gaf- och bros så försvann kaffe ganska tidigt. -Gaf- hade så extremt mycket bättre spelare än bros och var mycket aktivare och jag hade minst 500 inkommande per dag nästan och på slutet fick jag knappt nån hjälp från bros också och jag överlever fortfarande? Så försök inte snacka bort att du blev adlad för att det var två emot en stam :)
 

DeletedUser

Guest
Lätt å va käftig när man står under beskydd vettu ;)
:sneaky:

puss :rolleyes:

Vet inte var det kommer ifrån att jag står under beskydd. Har aldrig haft någon PA, inte som varit större och skyddat mig iaf. Var någon annan som nämnde något sådant längre upp i tråden.

Jag spelar inte så seriöst som jag gjorde förr, nu mest för att ha något att fördriva tiden med osv. Politik och PAs tar för mycket tid, vill bara sitta i min by och bygga gömställe.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp