Trollkarls hattar

DeletedUser

Guest
Hej ! :)

skulle gärna vilja att det kom ut lite info om vad det nya eventet(?) gör, då jag inte ser någon info om det så skulle det uppskattas om man kunde få svar på vad hattarna gör osv :)

Mvh
Harry Boy*
 

DeletedUser

Guest
Med hänsyn till dagens datum misstänker jag det är en ren plojgrej. Det jag sett hittills är att min profil ingame blev rosa (vilket jag iofs nästan skulle vara beredd att betala för) och nu har jag någon retrohatt som gör att byarna ser ut som någon av de allra första versionerna av spelet.

Känns som det mest kommer bli visuella förändringar med de här hattarna, men eftersom jag har lika lite info som alla andra så är det en avancerad gissning bara..
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Tycker det är roligt att något oväntat händer, som inte är baserat på premiumpoäng! :) Kul att Innogames uppmärksammat spelarnas åsikter.
 

DeletedUser

Guest
Med hänsyn till dagens datum misstänker jag det är en ren plojgrej. Det jag sett hittills är att min profil ingame blev rosa (vilket jag iofs nästan skulle vara beredd att betala för) och nu har jag någon retrohatt som gör att byarna ser ut som någon av de allra första versionerna av spelet.

Känns som det mest kommer bli visuella förändringar med de här hattarna, men eftersom jag har lika lite info som alla andra så är det en avancerad gissning bara..

Okej då förstår jag :)
 
Topp