Tribalwars 2

DeletedUser

Guest
Vad har hänt på den fronten egentligen?

Hur har det kommit sig att ni/ ja kanske inte ni men mer "indirekt ni" ROPAR UT TW2 Kommer inom de närmaste månaderna...........

Jag har nu slö kikat på videon en sekund i taget och filmen tog slut i förra veckan........


Så vad händer, har ni inte fått ihop ett "litet" gäng eller förväntade ni er att det skulle bli fler som för registrerade sig?

Vi är många och vi är väldigt frusterade över allt väntande (även om jag vet världen öppnar runt Augusti) så är det mer än ett par månader som ni gick ut med i November..

För mig är ett par månader 2 månader men det är klart för övrig befolkning kan det vara 11.5 månader, men det är som det är med den saken.

För frågan är redan besvarad men det vore roligare att få framtidsperspektivet från utgivarna så att man kan planera sin framtid för i ärlighetens namn. Så vill jag vara med när det startar och inte vara planterad som en mildare omskrivning av fågeln som trillade av pinnen.

>>/A du kan nog gissa vem

Atno så klart :9-O
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hej Atnosfear.

Tribal Wars 2 har inget att göra med det svenska teamet för Tribal Wars, inte heller med utvecklingsteamet som sitter i Tyskland. Det är två helt separata spel.

Därför kan jag inte svara på när TW2 kommer, men det bör inte vara allt för långt borta.:)
 

DeletedUser

Guest
Vist kan det vara så, men ni bör ha något att orientera efter kan jag tycka, om ni ändå får info om den vid det här laget lite pälsklädda "nyheten"....

Det kanske kan va så att de nya riddarna sprang vilse i storskogen...

Något spännande iaf efter all lång väntan... oh så spännande det kommer bli...
 
Topp