Tribalboard

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Ibland när man sitter på kammaren och trycker på sitt gråa stela tangentbord från något halvkasst märke kan man känna att det saknas det där lilla extra. Det där som får den rätta känslan av dikeskörning och tribalwars att komma fram så att man blir extra motiverad att spela detta fantastiska spel.

Lösningen: TRIBALBOARD

Med flertalet inbyggda funktioner man endast kan få ut i spelet genom detta tangentbord. Exempelvis inbyggt macro som skickar fejktåg precis som vanliga adelståg, extra resurspaket genom redeem code och en snabbknapp för premiumköp. Nu behöver du inte längre trycka dig fram genom flera menyer för att kunna köpa mer prem när murarna är låga och incsen haglar. Dessutom med funktioner som att kunna halvera byggtiden i alla byar samtidigt med ett enda knapptryck. Möjligheterna för detta tangentbord är oändliga och du slipper använda musen och få musarm, vilket besparar vilken tw-spelare som helst från tusentals kronor i sjukvård och rehabiliteringskostnader.

Vad väntar innogames på? FIXA NU
 

DeletedUser

Guest
Måste säga att detta är ett av de bästa förslagen jag sett. Med hjälp av avancerade ekvationer har jag lyckats ta fram en prototyp som enligt mig skulle varit perfekt.

OXiasCu.png


Introducerar Tribalboards 3000 (3000 är priset på tangentbordet, helt rimligt enligt mig).

Vid första anblick ser det ut som ett Razer-tangentbord som genomgått lite MS Paint, men detta är inte fallet! Som du kan se är F1-F4 knapparna konverterade till nya, bättre knappar som förbättrar spelupplevelsen.

F1: Rekrytera en adelsman (detta sker såklart med 50% resursåterbärings bonus som default)
F2: Rekrytera trupper (enligt mall du bestämt, även här får du 50% resursåterbäring)
F3: Köp premiumpoäng, klicka på knappen och köp 8500 PP för endast 850kr utan konstigheter!
F4: Rulla diamanten (ett event för de med Tribalboard, du vinner alltid en flagga med 350% bonus, typ resurs, rekryteringshastighet etc. 10 minuter cooldown såvida du inte betalar PP och får ingen cooldown alls)

Så vad tycks?
 
Topp