Trevligaste motståndet

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Ibland mitt i krigets hetta stöter man på en och annan spelare som tycker det är kul att konversera trots att man köttar varandra.
Den här tråden är till för att omnämna sådana spelare som gör att krigen blir mer än bara hot och skällsord...spelare som spelar för att ha kul...spelare som fattar att det är ett spel och inget annat.


Trevligaste spelaren: Måste bli Vale...på tiden han var ledare för GET och utgav sig för att vara tjej...obotlig kvinnoälskare som jag är gick jag fullkomliligt på hans/hennes flört och vi bestämde tom att gå på date...hehe...Puss på dig Vale...

Trevligaste stammen: ÖL utan tvekan...under kriget när vi var OF-POL tyckte jag vi hade en mycket behaglig kontakt och lyckades hålla en trevlig ton här i det allmänna forumet...vi sa goodbye till pajkastning och Tjena till humor...det gillas :)
 

DeletedUser

Guest
Trevligaste stammen: ÖL utan tvekan...under kriget när vi var OF-POL tyckte jag vi hade en mycket behaglig kontakt och lyckades hålla en trevlig ton här i det allmänna forumet...vi sa goodbye till pajkastning och Tjena till humor...det gillas :)

riktigt trevlig stämning under kriget, synd att det inte varande längre dock. men vi hade kul så länge se varade :)
 

DeletedUser

Guest
Yup, det var en riktigt trevlig tid Bushen, må säga att det var både ett trevligt och roligt krig, medans det var krig :)
 

croco74

New Member
Reaktionspoäng
0
mixade känslor

finns 3 st spelare som jag verkligen inte tycker om men ändå så kan jag inte låta bli att tycka väldigt mycket om dem pga personligheten :) ni vet vilka ni är hehe
 

DeletedUser

Guest
Allabo, riktigt schysst och online 24/7 (känns det som) så han svarar gärna på IGM när man skickar sådana ^^
 
Topp