tredje gången gangbang !?

DeletedUser

Guest
Vi står nu här, vårt tredje inkommande gangbang på oss och man börjar verkligen undra vart världen är påväg när ni inte nog med att ni måste ta till sånt kraftigt numerärt övertag att ni ar flera gånger så stora som oss, ni måste oxå överaska oss med en ful attack med era numerära överlägen !? Det här är det absolut värsta jag varit med om vad gäller fegspel inom tw! Det enda vi gjort till skillnad från er var att gå in för denna värld, vi har suttit och kämpat med farmning, krig och allt annat som ni tagit i halvt tempo, vi har försökt hålla våra konton flytande dygnet runt medans ni spenderat tid åt allt annat och så måste ni istället gå ihop minst 80 pers för att kriga med oss!?

Jag personligen vill ha ett ärligt krig att avsluta detta med, klarar ni av det så vill jag gärna ha en utmaning från en stam med ungefär mina poäng så får vi se om ni klarar att köra ett ärligt krig, det ni genomför just nu kan uppenbarligen vem som helst klara av då ni lyckats genomföra det men om ni nu har ryggrad att köra ett ärligt krig så ta kontakt med mig ingame någon utan er i gangbanget och ta en dialog, får jag ingen post där så förblir varenda en av er råttor i mina ögon !

tvi för den som skapade detta, och tack för att ni såg oss som så stort hot att ni tog med hela världen för att slå ut oss !
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Din stam har aktivitet och (troligtvis) skill. Motståndarna har ett numerärt överläge. Ser ganska jämnt ut i mina ögon. Gangbang är standard, har varit minst en gangbang per värld på de fem senaste världarna jag spelat på, så du kan väl inte påstå att du är förvånad?
 

DeletedUser

Guest
Din stam har aktivitet och (troligtvis) skill. Motståndarna har ett numerärt överläge. Ser ganska jämnt ut i mina ögon. Gangbang är standard, har varit minst en gangbang per värld på de fem senaste världarna jag spelat på, så du kan väl inte påstå att du är förvånad?

Inte det minsta förvånad då detta var det tredje gangbanget bara denna värld som sagt.

Dock så har vi inte alls några förutsättningar för att göra nånting av detta då hälften av våra konton tackade för sig ungefär och vi numera är en liten brokig skara kvar som vill köra detta men när inte ens 5 konton kan vara aktiva mot över 80 stycken så är det groteskt orättvist krigat och jag försöker helt enkelt hitta någon i hela den här bunten som kan respektera detta, men att TW.SE inte är vad det har varit är åtminstonde en sak som är säker !
 

DeletedUser

Guest
Det var inte särskilt länge sedan spelare i ~Tie~ stod och hånade mig på externa forumet för jag försökte få till en IAP mellan oss och ~Tie~, då flera av våra medlemmar ogillade gangbangs. Men nu kommer ni med massa snälla ord när ni ligger i samma sits. Jag har absolut inget emot dig, du har alltid visat respekt och varit trevlig. Men de kan jag tyvärr inte säga om hela ~Tie~.
 

DeletedUser

Guest
Det var inte särskilt länge sedan spelare i ~Tie~ stod och hånade mig på externa forumet för jag försökte få till en IAP mellan oss och ~Tie~, då flera av våra medlemmar ogillade gangbangs. Men nu kommer ni med massa snälla ord när ni ligger i samma sits. Jag har absolut inget emot dig, du har alltid visat respekt och varit trevlig. Men de kan jag tyvärr inte säga om hela ~Tie~.

Det där hörde jag om idag först, och tro mig det är inget jag står bakom, har från första start sen jag tog mig an tw igen kört för att få tillbaka rättvisan till det här spelet, men det har snarare blivit så att jag kört färdigt detta för gott, för feghet att jämföra med denna har jag aldrig någonsin varit med om och jag tänker inte lägga tid på detta när det ser ut såhär ärligt talat. kommer göra allt jag kan för att förstöra så mycket som möjligt för gangbanget innan jag förvinner.

Jag har försökt få till nån utjämning av detta men det är helt omöjligt med så många råttor på världen.

främst att jag velat ha ett krig mot just er stam då ni är dom som faktiskt gett mig lite att bita i än så länge och jag inte bara halkat på den förbannade oturen som förföljer mig. alltså nu menar jag mitt konto mot er stam, det hade nog blivit jämnare, men att ha inkommande tåg, rens o adlar från 3 stammars som totalt har mer än 3 gånger så mycket poäng som mig är inte en ens en rolig match !
 

Sneakerman

New Member
Reaktionspoäng
0
Kan förstå att vara den som blir gangbangad inte är speciellt roligt! Och som du säger så har ni ju kunnat hålla igång era konton dygnet runt. Och utan att jag vet hur så kan jag gissa på att flera spelare spelar på vissa konton. Alla har inte den möjligheten att sitta dygnet runt eller helt enkelt vill spela sitt konto själv. Dessa spelare skulle ju inte ha en suck mot spelare som kan hålla ett konto aktivt 24/7. Dessa måste ju då göra vad dom kan för att själva kunna få spela spelet som många av oss gillar då vi ändå är här och lirar. För skulle dom inte göra detta så skulle dom ju bara vakna en morgon av att någon rensat och adlat större delen av personens byar. Bara för att personen måste sova då denna kanske har jobb, skola eller bara helt enkelt vill vara utvilad på dagen. Deras ända vapen är ju alltså gangbang trotts att detta inte är speciellt snyggt eller roligt.
 

DeletedUser

Guest
Kan förstå att vara den som blir gangbangad inte är speciellt roligt! Och som du säger så har ni ju kunnat hålla igång era konton dygnet runt. Och utan att jag vet hur så kan jag gissa på att flera spelare spelar på vissa konton. Alla har inte den möjligheten att sitta dygnet runt eller helt enkelt vill spela sitt konto själv. Dessa spelare skulle ju inte ha en suck mot spelare som kan hålla ett konto aktivt 24/7. Dessa måste ju då göra vad dom kan för att själva kunna få spela spelet som många av oss gillar då vi ändå är här och lirar. För skulle dom inte göra detta så skulle dom ju bara vakna en morgon av att någon rensat och adlat större delen av personens byar. Bara för att personen måste sova då denna kanske har jobb, skola eller bara helt enkelt vill vara utvilad på dagen. Deras ända vapen är ju alltså gangbang trotts att detta inte är speciellt snyggt eller roligt.

Det finns många alternativ till gangbang och jag tar det inte som ett möjligt skäl ! har man inte förutsättningar att fiska så gör man väl inte det ? menar jag åker inte ut, sätter mig på en brygga för att vilja fiska men inte kunna för att jag inte har ett fiskespö med mig trots att jag visste detta från början. precis på samma sätt ska man väl inte spela en classic värld om man inte har tid ? classic är extremt krävande och tar otroligt mycket tid, jag vet vad ni pratar om för CO spel och samtidigt har jag suttit i stort sätt själv på kontot hela den här rundan, igår spelade jag 25 timmar i streck för att försöka reda ut det här gangbanget och som det visar sig börjar det sakta men säkert vända nu när allt pissfolk lämnat oss som inte orkade/vågade/klarade av att kriga. vi satt inte ens på 5 aktiva konton o ska möta 80 ?

Det är inte legalt att göra saker som är omoraliska bara för att man känner att man måste för att vinna, vi har spelat för att ha roligt dom av oss som spelar för spelets skull, vinnarskallarna har tydligt tackat för sig, genom att skänka bort majoriteten av våra byar helt gratis till fiender istället för oss, t.ex mad prof kontot som vi fick tillgång till först imorse efter att kriget startade. det här kriget kommer gå till historien för mig o min tw karriär med hur fega tw.se spelare kan vara och det har jag tydligt markerat, och nej jag ser ingen anledning att någonsin rättfärdiga en handling som denna.

Vill man tro att vi är omöjliga att slå ut så ta en dialog med oss "hej vi är 8 stammar som ser er som ett för stort hot, vad sägs om att vi kör vi mot er för att få till ett jämnt krig?" det hade varit en lösning, att gå in 8 stammar på 1 med en överaskningsattack är som jag sagt det fegaste jag vart med om i det här spelet.
 

DeletedUser

Guest
I andra världar har alla låtit den ledande stammen växa o bli för stora...när dom blivit för stora går det knappt att göra något. Jag brukar bara lägga ner.
Jag tycker detta var en av dom roligaste världar på länge.
Ett gangbang behövs i starten, hur många det än blir, måste det göras för att jämna ut världen.

Jag tycker dom flästa i TIE kört en ful start.
Equipoise, han hade ett pushkonto, Dexter Morgan. Därför växte han som han gjorde.
Sen vet jag att ni alla gjort upp det innan (premade). Det tycker jag också är fel. Man ska väl inte planera en stam med alla top spelare som finns, eller? Jag tycker man gör en stam, plockar in dom som ser, värkar o är en bra spelare.

det är därför det blir massa gangbangs.
Så gnäll inte!!!


//stampe
 
Senast redigerad av en moderator:

yahoohunter

New Member
Reaktionspoäng
0
Okej, eftersom du är så intresserad av en regelrätt fight så kör vi då! Du mot mig, du har 6x mer poäng än mig och sitter förmodligen aktiv 20h mer än mig om vardagarna då jag jobbar... Är detta regelrätt nog åt dig? Du med 34 byar o jag med 8.

Precis som på typ alla världar jag spelat på så blir det gangbangs, framförallt när det är en stam som utmärker sig så pass mycket som ni gjort. En ensam stam skulle inte haft en chans mot er, vi i stammen tex, vi hade mindre poäng än vad enbart Catlady hade när kriget börja. Men jag antar att det skulle varit det rätta att göra, gå mot en stam som är nästan 5x större än ens egen. Men då kan man ju ställa sig frågan, om ni skulle anfallit EN annan stam, som ni är 5x större än, skulle du tycka det är legalt? Visst det är en mot en men enligt ditt sätt att tänka skulle ni då vara boven i dramat då man skulle kunna se det som en gangbang från er sida när var o en av er skulle kunna slå ut stammen själv i princip.

Nu ska jag dock säga att jag inte är någon förespråkare av gangbangs, jag ser hellre att det är jämna fighter men ibland så är de mindre stammarna illa tvungna, sedan att vi blev så pass många som vi blev va nog bara en slump :p Dock är det inget roligt att vara med i stammen som blir gangbangad, har varit det förr o det känns lite men man kan allt hålla stånd ändå, har jag varit med o gjort på tidigare världar :) Just i detta fallet hade alla de andra stammarna nått att vinna på att gå ihop mot er och det är då det blir gangbangs, skulle alla vi låtit er vara skulle ni vunnit allt för lätt och det är ju inte kul! Finns inget tråkigare än världar där en stam blir så stor att det kvittar hur många av de andra stammarna som anfaller så vinner de ändå!

Sedan är det ju så att fulspel o trix har funnits med i spelet ända sen början, visst det är mest regelrätt om man sa till typ en vecka innan att på fredag då kommer vi starta krig mot er så bäst ni bygger trupper o fixar försvar men då förlorar man ju fördelen av överraskningsanfallet. Gangbangs, spioner, överraskingsanfall, pushkonton, backstabbing etc etc är saker som kommit under spelets gång för att folk ska få en fördel eller liknande, det blir så och kommer alltid att bli så!

Men måste hedra dig, du växer trots kriget och du håller dina byar bra! Så all heder åt dig Blitz!!

Och som sagt, skicka gärna ett meddelande ingame om det är så du vill köra mig mot dig, jag ställer upp om det är så du anser att detta är legalt! :)
 

DeletedUser

Guest
Okej, eftersom du är så intresserad av en regelrätt fight så kör vi då! Du mot mig, du har 6x mer poäng än mig och sitter förmodligen aktiv 20h mer än mig om vardagarna då jag jobbar... Är detta regelrätt nog åt dig? Du med 34 byar o jag med 8.

Precis som på typ alla världar jag spelat på så blir det gangbangs, framförallt när det är en stam som utmärker sig så pass mycket som ni gjort. En ensam stam skulle inte haft en chans mot er, vi i stammen tex, vi hade mindre poäng än vad enbart Catlady hade när kriget börja. Men jag antar att det skulle varit det rätta att göra, gå mot en stam som är nästan 5x större än ens egen. Men då kan man ju ställa sig frågan, om ni skulle anfallit EN annan stam, som ni är 5x större än, skulle du tycka det är legalt? Visst det är en mot en men enligt ditt sätt att tänka skulle ni då vara boven i dramat då man skulle kunna se det som en gangbang från er sida när var o en av er skulle kunna slå ut stammen själv i princip.

Nu ska jag dock säga att jag inte är någon förespråkare av gangbangs, jag ser hellre att det är jämna fighter men ibland så är de mindre stammarna illa tvungna, sedan att vi blev så pass många som vi blev va nog bara en slump :p Dock är det inget roligt att vara med i stammen som blir gangbangad, har varit det förr o det känns lite men man kan allt hålla stånd ändå, har jag varit med o gjort på tidigare världar :) Just i detta fallet hade alla de andra stammarna nått att vinna på att gå ihop mot er och det är då det blir gangbangs, skulle alla vi låtit er vara skulle ni vunnit allt för lätt och det är ju inte kul! Finns inget tråkigare än världar där en stam blir så stor att det kvittar hur många av de andra stammarna som anfaller så vinner de ändå!

Sedan är det ju så att fulspel o trix har funnits med i spelet ända sen början, visst det är mest regelrätt om man sa till typ en vecka innan att på fredag då kommer vi starta krig mot er så bäst ni bygger trupper o fixar försvar men då förlorar man ju fördelen av överraskningsanfallet. Gangbangs, spioner, överraskingsanfall, pushkonton, backstabbing etc etc är saker som kommit under spelets gång för att folk ska få en fördel eller liknande, det blir så och kommer alltid att bli så!

Men måste hedra dig, du växer trots kriget och du håller dina byar bra! Så all heder åt dig Blitz!!

Och som sagt, skicka gärna ett meddelande ingame om det är så du vill köra mig mot dig, jag ställer upp om det är så du anser att detta är legalt! :)

Det enda jag fortfarande chockas över är alla fusk anklagelser på våra konton hit och dit, gällande equipose så satt jag personligen natt KÖ där och farmade så det var inte alls konstigt att han växte så bra som han gjorde.

Vad gällande premade så kom jag in i stammen precis när världen börja och jag första dagen kollade efter några roliga att spela med, dom var då 3 stycken som spela, vi körde då på 4 stycken som sen ledde till att vi tog in sista kontot. vi höll det på 5 konton där vi visste vem nån/några var sen innan men jag som bara mött dom jag nu spelat med innan kände inte dom och planerade inte detta, oavsett vad så var vi 5 konton och matchade upp övriga stammars 10 konton med hårt arbete och aktivitet.

Stampe nu räcker det med att försöka smutskasta oss, vi har hållt oss till spelets regler precis som alla andra och att vi avancerat snabbare än er är fakta, sluta nu att försöka förvränga det här till att några andra omständigheter än hårt arbete skulle vara anledningen till vår framfart för nu har ni tjatat klart om det skitsnacket ärligt talat !

Gangbangs är fel för att dom är planerade uppsåt mot ensamma individer. Ni kunde bett oss om ett ärligt krig men att ni får vara flera parter, vi var aldrig ute efter lätta matcher, jag älskar det här krigandet, men för det ska det gå rätt till. nu när Leka ställt sig utanför så tycker jag det är jämna förutsättningar och inget jag motsätter mig, nu har ni lite mer än 3 gånger våra poäng och det är en match jag kan ta, för faktum är att det gangbanget har lyckats med än så länge var att ta gratis byar på konton vi inte hade tillgång till.

Yahoo jag skulle mer än gärna ta mig an den utmaningen om jag kunde få undvara 8 av mina byar för att köra det mot dig, dock har jag fullt upp med att snipea o deffa upp alla tåg som jag haft inkommande så det är svårt att ta en 1 mot 1 drabbning då. men så fort vi får möjlighet så kommer jag mer än gärna ta ett sånt möte i vänskaplig ton med dig och dessutom försöka ta det på jämna promisser, säg 8 byar var t.ex :) !

Jag har en framtidsvision på den här världen om en fair fight så det är vad jag strävar efter, jag har fört mina dialoger men nu har några förstått vikten av ett ärligt spel, det ger oss en god möjlighet att ge gangbanget ett rejält motstånd och som ni märker så börjar vi vända detta sakta men säkert, det var väntat att ni skulle bära mark direkt med en överaskningsattack och ert stora överläge, men det är nu kriget börjar ta form. hur många långa dagar av inkommande döpning klarar vardera sida, vem är snabbast med retakes, snipes och allt vad det heter? det är vad som avgör nu när oddsen jämnas ut ;)

Och för att avsluta detta långa meddelande så måste jag säga att jag inte förstår allt gnäll o alla vinnarskallar "vi var tvugna för att ni var för stora" det enda jag kan säga är att det oftast inte är nybörjarna som lär mig utvecklas utan dom rutinerade spelarna, inte främst vad dom säger utan för vad dom gör inne i spelet. så många gånger som jag stått på den svagare sidan men slagits ändå, för det är dom som oftast lär sig mest. jag gillar det här kriget för att möta såhär många spelare, med så många man har dålig moral emot men samtidigt försöka slå ut era trupper så effektivt som möjligt. Jag lär mig och utvecklas, men det ska fortfarande gå rätt till, ni ska inte göra det ohederligt, ställ oss mot väggen och utmana som varje människa med mod i kroppen skulle våga göra.

Mvh Blitzcrank
 
Topp