Tröttnat på tw.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag är intresserad av din by, har nu under en tid blivit demolerad av upprorsmän hos mina farmer. Detta som en utveckling efter att jag valde att satsa mot akademi istället för att bygga lite extra deff:thinking:

Tar mer än gärna över ditt konto då jag redan befinner mig i K55, precis som min stam. Bara hör av dig in-game till crille011 eller här på externa.

premium sattes på eftersom flera världar var nere inatt.

Ps. ang. tjej isittandennandet. Om du anser dig själv "ful" och alltså utseende mässigt i gener och inte övervikt eller liknande så är troligtvis det bästa sättet att verkligen biffa till sig, satsa på att träna allt du kan. Inte bara lyfta skrot på gym utan det enklaste och enligt mig skönaste sättet är att spinga/cykla. Då får man tid att tänka samtidigt som man rör på sig. OBS! spring inte på löpband, det får man förslitningsskador av (hänt mig).

Lycka till IRL!

alltså chrille du är för söt. klockrent svar från dig som alltid (titta alla han kan vara snäll ibland :p) hehe är faktiskt löperska så får vell börja köra hårdare då.

dock trodde jag du visste bättre än att köra mot adel:/
lite tråkiga saker är ju att vår käre "melon"/"volkbier" ligger som sagt 20h bort.. med adel med haha.
 

DeletedUser

Guest
Ps. ang. tjej isittandennandet. Om du anser dig själv "ful" och alltså utseende mässigt i gener och inte övervikt eller liknande så är troligtvis det bästa sättet att verkligen biffa till sig, satsa på att träna allt du kan. Inte bara lyfta skrot på gym utan det enklaste och enligt mig skönaste sättet är att spinga/cykla. Då får man tid att tänka samtidigt som man rör på sig. OBS! spring inte på löpband, det får man förslitningsskador av (hänt mig).

Lycka till IRL!

Har någon fått kontot?

Btw ... Jag spelar fotboll,springer på sommaren och äter min mat förutom i skolan ofc om det inte är god mat men om du skulle kolla på mig så hade du sett en pinne.
 

DeletedUser

Guest
Har någon fått kontot?

Btw ... Jag spelar fotboll,springer på sommaren och äter min mat förutom i skolan ofc om det inte är god mat men om du skulle kolla på mig så hade du sett en pinne.

Nej kontot öppet än så länge kan tillägga att det med lite aktivitet inte är några som helst problem att farma upp 30x30 med kanske endast ett fåtal undantag.
ska sova nu ger bort det imorrn bitti
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Har någon fått kontot?

Btw ... Jag spelar fotboll,springer på sommaren och äter min mat förutom i skolan ofc om det inte är god mat men om du skulle kolla på mig så hade du sett en pinne.

okej vad kul för dig.

Om vi ändå ska dra off-topic med träningsrytmer så kan jag säga att min kropp ser prima ut. Detta genom att jag sedan 2 år tillbaka har tränat dagligen. Sportskola med extra mycket idrott och speciall idrott anpassad för just mig.

Gymmar och springer 4ggr i veckan och sen spenderar jag 1h med min egen byggda maskin framför datorn där jag modifierat en träningscykel så att den nu har en planka med ett tangentbord och en mus på istället för en monitor. Nördigt? - ja, men det funkar.

Dock är jag 15 år, och vad jag hört ska det vara "lättare" för oss att stanna i form så du kanske får gå in lite mer för det:thinking:

(Vet att 99% som läser detta INTE bryr sig men iaf..)

OnT: Det jag menade med adeln var ironiskt nazse89;) Jag tar som sagt gärna kontot, kommer sköta det väl om jag får det.

Mvh
 

DeletedUser

Guest
Låser tråden då den innehåller en stor mängd inlägg som inte hör till ämnet, är ni fortfarande intresserade i nazse89's konto så skicka då ett pm till honom genom att klicka här.

Mvh Fox
Moderator v14
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp