Tröttnat på tw.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej skulle bara höra om nån är intresserad av mitt konto kommer lägga ner imorrn på grund av 4 anledningar
1. har 2 jobb. plus diverse fackliga uppdrag.
2. tänkte skaffa flickvän men måste skärpa mig lite först.
3. ligger i WEED´s kontinent...behöver jag fortsätta egentligen?
4. Jag sitter mer framför datan än tv´n. plus att jag är jävligt ful så behöver massa tid att snärja en flicka.

Nu om min by på v14: [coord]587|607[/coord]
startade för ett par veckor sedan och börjat snarast farma det mesta omkring mig. har börjat attackera div medlemmar i 30k stammar men dem gör inget åt det eftersom deras spelare slutar spela. har några grannar som är PA.

vad vill ni veta?

ps: villig flicka sökes. jaaa seriöst.
MVH NaZsE Nej jag är inte nazist står inte för det.
 

DeletedUser

Guest
Hur desperat kan man vara om man söker flicka på .se onlinespel, tribalwars?
 

DeletedUser

Guest
Haha min granne är barberare plus dem flesta andra spelarna runt i skogen omkring mig men visst.. du har ingen syster och byta med?
 

DeletedUser

Guest
oj skrev jag flicka? menade såklart kvinna. fattar fortafarnde inte att jag är gammal.
 

DeletedUser

Guest
Vi kan byta konto om du vill... Ser stor potential i ditt konto

RockarMedJesus heter jag
 

DeletedUser

Guest
Jesus om du inte är seriös varför ens kommentera, dra hem till älvsjö eller nått och låt dem som vill ha min by få den istället för att jag ska ödsla tid på dig.
afro word.
xerxes51 då va det nog det jag menade, undrade varför det blev så automatiskt:D
tänkte den där chrille011 brukar ju vara snabb att kommentera är inte han sugen?
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
vafan du kan ju bara adla mig om 3 veckor istället:D finns det potential i mitt konto? hur vet du det? var det du som aktiverade premium inatt?

Jag är intresserad av din by, har nu under en tid blivit demolerad av upprorsmän hos mina farmer. Detta som en utveckling efter att jag valde att satsa mot akademi istället för att bygga lite extra deff:thinking:

Tar mer än gärna över ditt konto då jag redan befinner mig i K55, precis som min stam. Bara hör av dig in-game till crille011 eller här på externa.

premium sattes på eftersom flera världar var nere inatt.

Ps. ang. tjej isittandennandet. Om du anser dig själv "ful" och alltså utseende mässigt i gener och inte övervikt eller liknande så är troligtvis det bästa sättet att verkligen biffa till sig, satsa på att träna allt du kan. Inte bara lyfta skrot på gym utan det enklaste och enligt mig skönaste sättet är att spinga/cykla. Då får man tid att tänka samtidigt som man rör på sig. OBS! spring inte på löpband, det får man förslitningsskador av (hänt mig).

Lycka till IRL!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp