Tråden för hjälpsamma och trevliga spelare.

DeletedUser

Guest
Halloj allesammans!

Bakgrund
Jag har länge funderat över hur man kan bidra till en globalisering av tribalwars. Allianser hit och IAP:er dit. Fiender här och vänner där. Det finns ju fortfarande många på varje värld som man inte känner och aldrig heller kommer språka med.

Till följd av detta har jag klurat ut att alla som söker tillfälliga vänskaper i tid och otid kan göra det via externa. Externa forumet var i sina forna glansdagar ett ställe för trevliga samtal, analyser och gemenskap.

Nu har jag tänkt att vi ska återuppta detta genom att visa att vi är humana människor bakom skärmarna och inte ett gäng finniga asociala freaks.

Nu skapar vi en välgörenhetsorganisation, en för alla, alla för en!

Syfte
I denna tråd ska vi hjälpa spelare i nöd, spelare vi inte känner men som vi potentiellt kan bli vänner med.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Som sig bör ska ju trådskaparen börja.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HiHo är en mycket sympatisk trevlig spelare som aldrig tvekar för att ställa upp för andra och göra livet surt för de som förtjänar detta. När vinden blåser som hårdast trivs denne spelare som mest.

HiHo söker nu vänner som vill adoptera bort trupper till dessa byar som för tillfället har högtryck på turism:
519|524
516|524
515|524
514|525
515|527
516|528

Kan vi nu sluta upp och klara den här stormen tillsammans som solidariska människor med goda hjärtan så finns det ingen tvekan om att vi har räddat en vän för livet.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Då var tråden igång, bara för fler att anmäla sig själva eller sina vänner till denna välgörenhetsorganisation!

Mvh sebinho
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Godhjärtad tanke, och det externa du pratar om minns jag med andakt.

Dessvärre måste jag punktera din ballong innan den blåsts upp till fullo. Den här världen tillåter tyvärr inte assistans utanför stammen, eller resursskick heller för den delen, vilket gör att folk inte kan assistera dig. Det enda som går att organisera på detta vis är gangbangs och det är inget vidare sätt att skapa sig vänner, snarare fiender för livet.

I all ödmjukhet,
Christoffer
 

DeletedUser

Guest
Det finns många sätt man kan ställa upp på. Inte nödvändigtvis genom att deffa eller offa. Alla bidrag är välkomna.
 

DeletedUser

Guest
Mycket bra tråd, detta gillar vi!

Men det sätt man möjligtvis skulle kunna hjälpa till med är väl bara större arrangemang så som offensiver och stammar som väljer att ställa sig på "vännens sida" och kriga emot den stam/spelare som attackerar "vännen".

Denna värld är med andra ord en värld för att skapa just fiender(visst får man vänner också men i mindre mått) pga att man endast kan hjälpa varandra genom offensivt spel.
 

hunter8

Member
Reaktionspoäng
0
Selakfo jag tar gärna emot lite ass av dig.
Det stärker våra band ytterligare.
Skojar med dig,väl kämpat i krigsdimman där ute.
Synd man inte kan skicka ass utanför stammen,isåfall hade du kunnat skicka lite till mig
Ida..
Hörs.
 

DeletedUser

Guest
Selakfo jag tar gärna emot lite ass av dig.
Det stärker våra band ytterligare.
Skojar med dig,väl kämpat i krigsdimman där ute.
Synd man inte kan skicka ass utanför stammen,isåfall hade du kunnat skicka lite till mig
Ida..
Hörs.

Jo, jag förstår att du kan behöva det så mycket stryk som resterande delar av din stam får. Kommer äta upp er en efter en och sen kommer du stå där... I'm coming for you darling.
 

Psykovic

Member
Reaktionspoäng
0
Jo, jag förstår att du kan behöva det så mycket stryk som resterande delar av din stam får. Kommer äta upp er en efter en och sen kommer du stå där... I'm coming for you darling.

ida, halo och någon till gör ett grymt jobb men man kan inte bygga slott med bajs och tro att det ska lukta blommor :D
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
nu ska ni båda hålla tyst, respektera varandra ta detta på PM! ingen orkar se er bråk... sjukt trött man blir.

puss på er ;)
 

hunter8

Member
Reaktionspoäng
0
Bråka inte pojkar,gör som de stora grabbarna,gör upp på spelplanen.
Det här råkar vara tråden för snälla och hjälpsamma spelare.
Tillomed det missuppfattar ni.
Ja,mina ord tar slut,men gör en elak tråd för just nu spammar ni i fel tråd.
Mvh Ida.
 

TheMaGoth

Member
Reaktionspoäng
2
Mäter man kärlek i inkommande??? i så fall står man nog rätt högt upp :p

Love yu all. kuligt spelat av er ;)

P.s tror inte ryssen gillar mina snipes ;)
 
Topp