Tråd reserverad för Taipan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Vill fortfarande ha ett svar på min fråga humlan, om tråden kan få vara uppe till 30e januari åtminstonde? Eftersom jag, som sagt, hade ett par eftersläntare.
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Du humle okej för mig att tråden e uppe till 1 feb.
Självklart bara om inläggen följer dina instruktioner
 

DeletedUser

Guest
En fråga till Humle:

Kan jag numera anse det vara praxis att få lägga ut mina offbyars destination och resultat offentligt, detta kommer förändra spelet ganska drastiskt om man vill köra spelförstörande för vissa spelare på värld 19, har sett rapporter som lagts upp men avpersonifierats, men detta kommer ge mycket stora konsekvenser i spelstarter om man vill förstöra och det har vi ju sett mycket av de sista världarna....
 

DeletedUser

Guest
En fråga till Humle:

Kan jag numera anse det vara praxis att få lägga ut mina offbyars destination och resultat offentligt, detta kommer förändra spelet ganska drastiskt om man vill köra spelförstörande för vissa spelare på värld 19, har sett rapporter som lagts upp men avpersonifierats, men detta kommer ge mycket stora konsekvenser i spelstarter om man vill förstöra och det har vi ju sett mycket av de sista världarna....

En privat uppgörelse mellan två personer som båda är med på noterna går knappast att använda som prejudikat på det sätt du beskriver. I övrigt hänvisar jag till forumsreglerna, där det faktiskt står i klartext att rapporter INTE behöver censureras. Detta har även påpekats i denna tråd av TGoW. Min enda kommentar där är och har varit att det är löjligt att censurera sina egna trupper när den man hänger ut har samma rapporter fast med trupperna noterade. Skall man köra 1 vs 1 och vill visa vad man kan så är det sportsligt att köra med öppna kort.

Konklusion: Håll dig till reglerna ingame och i forumet så är det svårt att göra fel. Sedan är det upp till respektive moderator att avgöra om en sådan här tråd har ett berättigande och i detta fallet, eftersom båda spelarna är offentliga och har en historia av att "vara på", så ser jag ett allmän intresse i just DENNA tråden. Skulle KalleB och BerraP med varsin by och noll historik på TW skapat tråden så är det inte lika säker att den hade överlevt. Den HÄR matchen tror jag V16 vill titta på, det är underlaget för mitt tillåtande och mina förutsättningar nämnda i annan post.

/Humble

Ps
Skulle du posta rapporter helt random här bara för att jäklas med någon och i full avsikt att vara spelförstörare så finns risken att de plockas bort. Jag räknar med att man är vuxen nog att bete sig på ett sådant sätt att den frågan aldrig behöver komma upp. Om inte annat så lär communitys dom bli hård mot den som beter sig illa, det är knappast respekt man vinner på att göra så, snarare disrespekt och förakt.
 

DeletedUser

Guest
Du humle okej för mig att tråden e uppe till 1 feb.
Självklart bara om inläggen följer dina instruktioner

Då båda parter verkar vara med på det och ägnar sig åt fair play på forumet samt att den befarade flamestormen uteblivit lyfter jag deadline tills vidare. Gula kortleken är fortfarande undanstoppad, det är rött som gäller vid överträdelser.

Meddela mig när ni är "klara med varandra".

Lycka till och må bäste man vinna etc etc.
 

DeletedUser

Guest
Halloj,

Denna tråd tänkte jag lägga mina rapporter på Taipan9 i. Anledningen är helt enkelt att han gått mig så mycket på nerverna nu att han inte förtjänar att spela vidare. Så, en liten vädjan till samtliga i BaD om att låta mig vara in-game, så grusar jag problembarnet taipan åt er totalt, som ett sista tack till denna värld. Jag vill inte och behöver inte hjälp med denna operation, men jag kan jobba ostört i 3-4 dagar tills offen landat för maximal skada, ptja.. då har ni ganska lätta adelsmål där av KOH!

Kind regards,
BoyWithTheBigHat

Läs detta och begrunda Humle, känns detta som en privat uppgörelse?, snarare en uppmaning till Gangbang och att genom forum dela ut maximal info till maximalt antal spelare. Anser att regeltolkningar kommer bli praxis, eftersom det släpps igenom en gång, annars ligger tolkningarna mot en kränkande särbehandling mot vissa konton. Vilken sida av myntet skall olika konton vara på??? Sen är detta sätt helt klart spelförstörande för det berörda kontot och till gagn gentemot en stams konton. Kanske inte kan blunda för den reflektionen om du läser texten ovan....
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Läs detta och begrunda Humle, känns detta som en privat uppgörelse?, snarare en uppmaning till Gangbang och att genom forum dela ut maximal info till maximalt antal spelare. Anser att regeltolkningar kommer bli praxis, eftersom det släpps igenom en gång, annars ligger tolkningarna mot en kränkande särbehandling mot vissa konton. Vilken sida av myntet skall olika konton vara på??? Sen är detta sätt helt klart spelförstörande för det berörda kontot och till gagn gentemot en stams konton. Kanske inte kan blunda för den reflektionen om du läser texten ovan....

Tycker du kan PM'a Humlan med dina frågor, tankar, synpunkter whatever. För det enda du gör nu är att medvetet förstöra tråden. Vilket kommer generera en tidigare stängning, vilket varken jag eller taipan vill. Vilket båda uttryckt i tråden, de berörda parterna i denna strid. Så, har du inget annat för dig kan du gott PM'a humlan så är jag säker att han kollar över det och tar ställning, men tills dess vill jag gärna slippa se att tråden blir förstörd.
 

DeletedUser

Guest
Läs detta och begrunda Humle, känns detta som en privat uppgörelse?, snarare en uppmaning till Gangbang och att genom forum dela ut maximal info till maximalt antal spelare. Anser att regeltolkningar kommer bli praxis, eftersom det släpps igenom en gång, annars ligger tolkningarna mot en kränkande särbehandling mot vissa konton. Vilken sida av myntet skall olika konton vara på??? Sen är detta sätt helt klart spelförstörande för det berörda kontot och till gagn gentemot en stams konton. Kanske inte kan blunda för den reflektionen om du läser texten ovan....


TGoW kastade handsken, Taipan tog upp den. Båda har accepterat tråden och dess utformning. Just nu är du off topic och jag kommer att agera i enlighet med de strikta regler för denna tråden som jag satte upp just för att undvika off topic om vi måste fortsätta längs den vägen. Detta är ingen diskussionstråd rörande forumsregler, detta är en presentationstråd i en 1 vs 1 som följer gällande forumsregler. Har du problem med det så är det inte här du skall torgföra dessa utan du får vända dig till de som skriver reglerna en trappa upp. Så länge det är tillåtet att posta rapporter utan att censurera dem så är frågan inte relevant här i alla fall.
 

DeletedUser

Guest
Hur går det för vår kära tulpan?

Några inks under natt skyddet utan mbs än?
Samt faller farmskämshopparna från skyn än?

Undrar en mkt fundersam åskadare.

fint köttat btw (Y)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Hur går det för vår kära tulpan?

Några inks under natt skyddet utan mbs än?
Samt faller farmskämshopparna från skyn än?

Undrar en mkt fundersam åskadare.

fint köttat btw (Y)

va sägs om att du skriver från ditt riktiga konto.....


behöver fortfarnade mer spadar

lite svårt att gräva 180tusen gravar med mindre än 500 spadar :(


och humle per definition så tog jag inte upp handsken jag valde bara att försvara mig.
samt faktumet att dem ska vara 19 spelare mot lilla mig roande gangbang det lär bli så synd att jag inte föredrar att tappa tvålen i duschen
 

DeletedUser

Guest
Jag förutsatte att alla lät dig vara ifred på samma sätt som man låter TGoW vara ifred Taipan, allt annat lär få legitimiteten på denna tråden att snabbt degraderas till ett intet. Att du sätter ett datum bortom TGoWs önskemål för att hålla tråden öppen är en accept av innehållet i den. DÄR tog du upp handsken om inte tidigare. ;) Det är ni två som bestämmer när tråden skall stängas. Du är den som är attackerad och du sätter ett datum EFTER den som attackerar så händer inget annat så stänger vi den efter dina önskemål då.
 

DeletedUser

Guest
Tittade igenom rapporterna, varför i h.. duckade inte du Mr Taipan? :^)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Tittade igenom rapporterna, varför i h.. duckade inte du Mr Taipan? :^)

alla efter 17.00 igår lät jag gå som dem gjorde mina förluster blev ändå små mot vad min käre motståndare här har förlorat.

ca 50k stupat för min del mot 180k+ för motståndaren.

ser jag som fullt bra resultat
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Jag förutsatte att alla lät dig vara ifred på samma sätt som man låter TGoW vara ifred Taipan, allt annat lär få legitimiteten på denna tråden att snabbt degraderas till ett intet. Att du sätter ett datum bortom TGoWs önskemål för att hålla tråden öppen är en accept av innehållet i den. DÄR tog du upp handsken om inte tidigare. ;) Det är ni två som bestämmer när tråden skall stängas. Du är den som är attackerad och du sätter ett datum EFTER den som attackerar så händer inget annat så stänger vi den efter dina önskemål då.

anledningen var för att folk skulle ha någon timme att skriva bla bla grejor annars skulle det bara dyka up 3 dagar senare.Så på så sätt blir allt lättare för oss båda .Enda jag kräver är att de följer de instruktioner du givit.

får även tacka min käre motståndare för att förgyllt min profil med ännu en utmärkelse.

BAD var snäll låt han göra klart först blir så tråkigt många raporter att kolla hela tiden och önskar ni så ge mig förgyllning boka en tid när TGOW är klar så ska vi se vad vi kan lösa och ordna.
 

DeletedUser

Guest
alla efter 17.00 igår lät jag gå som dem gjorde mina förluster blev ändå små mot vad min käre motståndare här har förlorat.

ca 50k stupat för min del mot 180k+ för motståndaren.

ser jag som fullt bra resultat

Vill gärna ha bevis om du har :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp