TQON,förrädare??

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
hahaha skojar ni med mig, inte redan världen har varit öppen i ca 48h o förrädare redan hhahah!!!

Smells newbies!!!
 

DeletedUser

Guest
HAAHAHA ingen stam kan va förräddare när det har bara gått 48h.:D Ne men asså du som skrev den här tråden måste ju först ha bevis för att se att de är förräddare innan du skriver en tråd. Du ska kanske sluta snacka skit om TQON.
 

LillSkruttet

New Member
Reaktionspoäng
0
ja å eftersom att inga namn på flyktingar i v6 har komme så tycker jag denna kan låsas=)

sen kan du hålla dig till v5 om du vill tala om krigen där eller nån stam där, så andra slippe gå in på trådar som inte hör hit=)

nu tycker ni kan låsa... för denna ska inte äns vara här.
 

DeletedUser

Guest
Jag ska inte blanda mig i men det är kul o läsa det här om man tänker på hur de som försvarar stammen verkar cirkla runt ämnet ibland :p

Han sa att ni bygger stammen på flyktingar på v.5, inte v.6 för er som har kul åt ordet flyktingar i värld 6!! Oxå nämner han att det KOMMER säkert byggas, inte det byggs. ;)
 

LillSkruttet

New Member
Reaktionspoäng
0
Jo de kan stämma=)
men han drar även in v5 i v6=) å vad står de om att blandra ihop världarna:D tro man inte får de=)

sen att han bara går på vad han hört å inte på fakta de gör så de är skrattretande=)
 

DeletedUser

Guest
Haha killen måste tro för mycket óch admins kommer att ta bort den här tråden då den handlar om v.5 och inte v.6.
 

DeletedUser

Guest
Det kanske är dags för han som skapade denna tråd att han erkänner att han har gjort ett stort misstag.:)
 

DeletedUser

Guest
Visst denna tråden ligger fel och nej man får inte blanda ihop världarna, det ä vi alla överens om från början här :)

Men hans anklagelser om förräderi är ju inte helt vilt eftersom han var i stammen som dom hjälpte, elr hur ;)
Jag ska inte blanda mig i vem som förråde vem o sånt, men enligt honom(behöver inte vara rätt) så hjälpte ni hans stam kriga mot era vänner som ni egentligen skulle hjälpa;)

Så inget mer o säga, nu kan den försvinna :p
 

LillSkruttet

New Member
Reaktionspoäng
0
ja då måste jag bara svara på detta=)

BKS-E krigade mot WBS

TQON hade inget med BKS-E att göra diplomatiskt, men vi hade allians med WBS så klart vi hjälpte dom..

men när vi valde att slå ihop då efter de så blev de en IAP med BKS-E så började allt=) å jag anser att när dom var allianser till oss så måste ju vi hjälpa dom=) så vi ställde bara upp på allianser som en stam ska=)sen att BKS-E gick med på diplomati då de tycker jag inte är vårt fel=) dom gick ju med på de just för att dom inte såg nån mening med kriget=) å komma nu nån månad efter de är lite segt tycker jag=)
 

DeletedUser

Guest
nae men det handlar väl inte om kriget direkt elr hur kriget utfördes.. handlar om att han tycker dom spelar på ett dåligt sett som han tog upp nu när dom börja spela på v.6..
 

DeletedUser

Guest
Antingen förstår ni inte svenska eller så kan ni inte läsa,ja sa ni gjorde så i värd5 och därför kommer väl ni göra så i värd6!

Varför mutade ni BKS-E med premium för?

Fråga Soet Angel som van premium på SPEED och sedan gav bort sina vinster.

Finns mycket fakta,och det vet ni om och många fler stammar vet om det.

Ni har fått dåligt rykte redan och kommer ha de.

Så ni tror att det ni gör på andra värdar inte följer med hit eller?

Eller har ni glömt allt och gått vidare nu ;)

Ni är komiska tycker jag.
 

DeletedUser

Guest
Den enda som är komisk här är du ArabianNight. Vad som har hänt i V5 stannar i V5. Kanske händer samma sak här men tills dess så tycker jag att du ska vara tyst.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Antingen förstår ni inte svenska eller så kan ni inte läsa,ja sa ni gjorde så i värd5 och därför kommer väl ni göra så i värd6!

Varför mutade ni BKS-E med premium för?

Fråga Soet Angel som van premium på SPEED och sedan gav bort sina vinster.

Finns mycket fakta,och det vet ni om och många fler stammar vet om det.

Ni har fått dåligt rykte redan och kommer ha de.

Så ni tror att det ni gör på andra värdar inte följer med hit eller?

Eller har ni glömt allt och gått vidare nu ;)

Ni är komiska tycker jag.

Är detta v5? NEJ.

Har du läst reglerna? NEJ.

Ska du läsa dem? Hoppas det...

Ska du sluta spamma forumet med dina värdelösa kommentarer? Sure hope so. (de är något man skulle mutat denna kille för...)
 

DeletedUser

Guest
Är detta v5? NEJ.

Har du läst reglerna? NEJ.

Ska du läsa dem? Hoppas det...

Ska du sluta spamma forumet med dina värdelösa kommentarer? Sure hope so. (de är något man skulle mutat denna kille för...)

Du verkar verkligen inte ha något bättre för dig än att sitta och kommentera andra.

Sluta å läs så stör du dig mindre.

Jag svarade på frågor,nåt som du har svårt för att acceptera.


Så nu kan ni låsa tråden ;)
 

DeletedUser

Guest
Svarade på frågor?

Det var du som drog igång tråden enbart för att snacka s*** om andra spelare/stammar. Du har flera ggr blivit ombedd att sluta men du fortsätter bara, varför kan du inte förstå att du har gjort fel när du har blandat in en annan värld i detta forum som tillhör V6.

Det står klart och tydligt i reglerna vad som gäller.
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Då trådskaparen bett om det och tråden dessutom är ute och cyklar så..


Nästa Geschlossen, Avstigning för samtliga spammare.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp