Tor72 tar farväl

DeletedUser

Guest
Jag kommer nu att ta farväl ifrån detta och kommer låta mitt acc Tor72 gå i graven. Jag är grymt besviken på PREKO just nu, då han väljer när det är en dag kvar börja attackera sina spelare med adels, lyckligtvis för mig var det två deffbyar som attackerades. Jag är ändå mycket besviken över hans sätt att handla som ledare.

Och är väldigt glad att du väljer att sluta med TW. För min lilla respekt som fanns för dig på V.5 var inte mycket men den är nu som borta. Och du har aldrig varit den ledaren som förtjänat att vinna. Du har dock spelat och visat ett hjärta och går väldigt lätt på falska rykten och fattar åsikt kring (Ingen fakta)

Till de få spelare som kämpat ifrån början och spelade med mig i Kilt tills denna dag har verkligen visat sitt, de spelare som har förtjänat att vara i toppen som är orginal, stort grattis till er. Och de som kämpat väl under tiden på V.5.

Tack för allt värld 5, även om DEMONS inte har vart en bra stam utan en stam som saknat kapacitet och aktivitet, de som kämpat borde belönas de som inte har borde inte belönas.

Over and Out Tor72
 

DeletedUser

Guest
Tor tor min vän!
Sluta ljug nu!
Jag skickade inte på flera i stammen utan jag skickade en halv off by på dig,på skoj.

Hade jag velat adla av dig hade jag gjort det.

Om det nu är ironi du sysslar med så var den inte ens rolig.
Utan mig o Demons skulle ni vart borta och inte vunnit något.
 

DeletedUser

Guest
Sedan så var Preko inte den enda som började köra 'inbördes krig' ^^
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Come on! typ alla aktiva i stammen satt och attackerade varandra de sista timmarna!
Jag lyckades t.om. adla en by av Blackfear (TersiasII) :D
 

DeletedUser

Guest
Han är nog i sängen nu o grinar, o haft möte med mamma om hur dum jag var.

Lycka till i politiken grabben men den självinsikten o den kämpaglöden vid ett nederlag.

Du var villig att bli brun om näsan när du skulle in i demons och nu kastar du skit på dina bröder.

Bra val tor!
 

DeletedUser

Guest
Endast kommiskt att dina offbyar innehåller adels, jag brydde mig inte så mycket om det. Du har handlat flera gånger på en del saker som skett och jag inte sagt så mycket om det. Du har gjort saker bra men en del saker mindre bra.

Sedan så var det en del i DEMONS, Denea en av dem som verkligen kämpat, alla förtjänade inte vinsten och en del borde inte fått vart med på tåget. Anledningen att jag sökte till DEMONS efter Kilt splittrades.

Nu råkade det vara så att jag inte vart bortadlad ifrån V.5 dock anklagad för saker som inte ens stämt någon gång. Fanns ett val varför ja gick med på att spela i DEMONS. Jag fick igenom det och jag vart nöjd.

Nej han var inte den enda som körde det. Men vill man sista dygnet sitta och attackera sina stamkamrater så borde något finnas mellan dem. Som sagt jag kommer att följa de som fortsätter och är glad att fått känna och slåss emot en del. De som kämpat ni förtjänar verkligen detta.

PREKO du är ingen dålig krigare och ledare, men det finns saker som skett som inte vart okej, och sedan så har värld 5 vart tråkig senaste tiden då inget hände. Så har inte orkat bry mig om världen i princip.

Han är nog i sängen nu o grinar, o haft möte med mamma om hur dum jag var.

Klart jag gör, det enda jag gör är att gråta, men finns inget att gråta för :confused:
 

DeletedUser

Guest
Farväl det va roligt att spela med och mot dig ;)

Hoppas vi möts igen någon dag nät TW blivit roligt igen ;)

Fridens
 

DeletedUser

Guest
Ledare är aldrig lätt att vara, vet du själv Tor.

PREKO har vunnit som ledare för en stor stam på en stor värld som femman, då kan man inte vara dålig???

Jag har varit ledare här och även i verkliga livet, det är som sagt aldrig lätt att vara ledare.

Jag tycker PREKO har varit bra oavsett våra duster vi hade som fiender, jag räknar in den tiden som jag har haft han som ledare.

:cool:

Stay frosty

Kung Rebz
 

DeletedUser

Guest
Tycker att vi lägger ner skit kastandet emot varandra, både Preko och Tor är bra spelare som förtjänar denna vinst.

Att man drar upp att man blivit anklagad för saker som inte stämmer har jag mer än väll varit med om på v5, även du har anklagat mig för saker, det är bara att bryta ihop och gå vidare.

Bra spelat Tor och jag hoppas av att se mer utav dig på spelet, vet hur svårt det är att vara ledare då vi båda har varit det och insett att alla beslut inte har varit de klokaste men "no regrets" är vad som gäller.
 

DeletedUser

Guest
Jag måste få ur mig detta innan jag kan lämna det.

För jag blir verkligen lite besviken på dig tor över detta du sa.

1. jag skickade en halv off by på dig för att dels du skulle svara på mitt brev o för att döda en adel.
Tror du verkligen jag skulle skicka en adel o en halv off by om jag ville adla en by av dig?

2. Jag ville ju att du skulle ta över mitt konto på v1 o då tycker jag inte dåligt om dig.

3. Om jag hade trott på det som sagts om dig hade jag aldrig låtit dig vara i demons. Jag har ju fan hållt dig bakom min rygg!

4.Att komma med sånt uttalande nu säger bara allt,jag har fan vart öppna mot er o dig, varför har du inte kommit till mig innan o klagat på mig?

5. visst, jag hade planer på att kicka flera i stammen pga att dom ej gjort något. Men dom har vart trogna demons, o vart drar man gränsen? Skulle jag ha kickat dig när du ett tag bara adlade grått?
Jag är så inne helvetes stolt över varje kotte som vart i demons att jag inte kunde kicka någon.
Visst kan det ha vart fel. Men mitt mål var bara att vinna v5 så fort det gick.

6.Jag är ärligt så jävla besviken på dig när du kastar ur dig detta,o skall jag vara helt ärlig så var det bra att du inte kunde komma på festen.

7. saken är att du inte vet vad som har hänt bakom stängda dörrar i bla o därför har jag kanske i dina ögon vart vek ibland. Men allt jag har gjort har jag haft en tanke bakom.
 

DeletedUser

Guest
Mod kan låsa och ta bort denna tråd, tar priv med PREKO istället...
 
Topp