Loyal: Helt klart en av mina favoriter, finns många duktiga och erfarna spelare i detta gäng, ett flertal som jag spelat med/mot. De har go kontroll över sin kontinent nu när de gjorde sig av med Riket, tror de kan gå riktigt långt om de spelar sina kort rätt.
CF/CBP: En av 3 starka familjestammar i världen, finns även här många duktiga spelare, tror dock de skulle tjäna på att sålla bort ett par spelare och skapa en "monster" stam. CF har rätt bra kontroll gäller att de får bort vissa konkurenter, CBP ligger lite sämre till men även de har potential. Kan nog gå långt.
TC: Här snackar vi rutinerade spelare, en liten men farlig skara spelare. Får se hur de klarar sig känns som många stammar har ögonen på dessa, med all rätt de är helt klart ett hot. Men med rätt allierade osv kan dessa nog ta sig långt.
ACE!/ACE: Den andra av de starka familjestammarna, personligen diggar jag dessa mycket, särskilt pga av deras diplomat, gamla goa upp1
Tror de kan klara sig bra, även dessa bör dock slå ihop sig till en.
BAN!/FINSK: Ännu en familj, populärt på v.36 tydligen.... Just BAN! ser jag som extremt farliga, många gamla duktiga spelare och en del nya, men i stort mycket duktiga verkar det som. Har en del konflikter omkring sig ska bli spännande att se hur de hanterar dessa. FINSK o andra sidan känns väldigt ojämn, en del duktiga och en del oerfarna, men vi får se. Skulle tippa på att de duktiga från FINSK går över till BAN! i en snar framtid. De kan bli svårt men de har chans att ta sig långt.
WWW: GG EZ... Nämen orkar ej skriva om egna...
Lite snabbt ville bara börja så kanske fler hakar på, lets bring the forum to life!