Topp 5 Spelare - Avtryck på V29!

DeletedUser

Guest
Ja men varför inte? Har inte mycket info om många av Oense's spelare så går mest på vad jag sett ur egna ögon.

Rank - 1 - {Kung salomo}

Motivering -
Oense's irriterande krigsmaskin får plats nummer 1 här. 47-10 tyder på att ni jobbar bra (har för mig att ni är två). Irriterande att möta detta konto sedan ni fick en att va på tårna 24 timmar om dygnet och var anledningen till att sömnen gick åt helvete. Har varit en drivande offensiv kraft i Oense och är ett viktigt konto i kriget. Frågan återstår hur kontot jobbar under en större press men det får vi väl se!

Rank - 2 - {ReAct}

Motivering -
Rank 1 hittils och hållt den platsen ett tag nu. Drivande konto inom Sparta som är aktivt genom att ta KÖ och hjälpa stammen till 100 procent! Tror ni kommer behålla 1:a platsen ett långt tag framåt och ska bli särskilt kul att följa detta konto med det nya tillskottet! En av nycklarna för att lirka upp Oense. Här sitter även Jenny, Sparta's glädjespridare aKa slavdrivare.

Rank - 3 - {Teh gow}

Motivering -
Att vara taggad eller att inte vara taggad, det är frågan. Ett stort namn inom .se och Henke har jag stor respekt för. Däremot är jag inte jätteimponerad än av dig på denna värld men man vet aldrig med dig. Sparta behöver Henke och du är en av dem som absolut kan tåga dig fram igenom spelare när du bestämmer dig för det!

Rank - 4 - {Modo92}

Motivering -
Skulle gärna satt rank 5 här men ni måste få cred för erat jobb. Jobbig jävel som sliter på en som bara den. Vet inte men var du solo från början t.o.m? Friterade Ankka som satan och gav Vendettakontot en helvetes upplevelse. Imponerad av dig och har tågat igenom Sparta's västra front som bara den. Samma sak som Salomo så återstår det att se hur detta konto reagerar när ni har press på er men känns ändå stabila. Bra jobbat!

Rank - 5 - {Cybernike}

Motivering -
Sparta's offensiva maskin! Bevisat sig många gånger hittils i detta krig och har klarat sig bra jämfört med resten av Sparta. Inte haft jättemycket tryck på sig än men jag tror på att detta konto inte ger upp föräns sista byn är tagen. Vart till stor hjälp även i det deffensiva med mycket deff och snipes och förtjänar cred!
 

DeletedUser

Guest
Nattunderhållning när man borde sitta med skoluppsats med tyckte att det var fruktansvärt dött här så det kändes roligare helt enkelt.

Rank - 1 - {Gsenor1}

Motivering -
Oense/Susas enligt min uppfattning mest drivande konto. Har under lång tid hållit Vamp fronten under kontroll och varit en riktig pain in the as för många spelare med sitt fruktansvärt mysiga f.d kluster i Vamp. Först under min tid i Vamp, vilket inte är så lång tid som jag sett med egna ögon vad kontot går för, tidigare har jag bara hört väldigt mycket gott om vad kontot gjort från både Vamp samt mycket gott från egna stammen. Ståt även för den mest imponerande Dagens försvarare som jag inte vet om jag ska gråta eller hurra över. Rank 1 OBT med framförallt fått mycket stryk men inget som hindrat att slå tillbaka. Utöver det så fruktansvärt trevliga spelare ska också medges!

Rank - 2 - {Mimung och Hengpungen}

Motivering -
Ska medge att jag tror att vissa frågar mig varför här. Men det finns väldigt mycket mer bakom dessa kontot än vad ögat ser. Ni får hamna tillsammans på grund av att jag har ungefär samma sak att säga om er båda och ni har ett fantastiskt samarbete. Om inte nya spelaren kommit in på Mimung är jag ganska säker på att Sparta inte hade funnits kvar idag. Tillsammans med Heng har han gjort ett otroligt jobb med stammen, mycket bakom kullisenra dock. Sådana medlemmar som alla vill ha i sin stam som ställer upp till 110% för alla och gör allt de kan och lite till. När jag lämnade React blev de dessutom en smått påtvingad ledningsposition där de också gjort ett bra jobb. Mimung tillhör även ett av de kontona som Susa lagt mycket press på under senare tid på världen men som stått emot bra. Rolig front som dessutom kan fortsätta att pressa.

Rank - 3 - {Metmasken}

Motivering -
Ett konto som jag har hört väldigt mycket mer om än vad jag sett med egna ögon då jag under hela världen har suttit i annan front. Kontot har mer eller mindre blivit nollat två gånger, men hindras inte av det utan kämpar sig gång på gång upp igen. Även ett konto som Susa ska tacka för att inte Vamp kommit längre än vad de gjort såhär långt. Tagit ruskigt mycket stryk men men biter ihop trotts att han suttit i en front där hans roll mer eller mindre gått ut på att ta stryk med små expansionsmöjligheter. Att ha 10 gånger mer OBF är OBA säger en hel del. Väldigt säker på att susa inte hade kunnat ha den framfarten de hade tidigare på världen om de inte haft denna slagpåse som ännu en gång är på väg uppåt.

Rank - 4 - {Meonoff}

Motivering -
Ännu ett drömkonto att spela i samma stam som. Minns under tidigare skede när kontot var ganska litet men hade en helt galen hög OBA. Detta är ett sånt konto när offen knappt hinner landa hemma i sin by innan den är på väg ut igen. Väldigt bra tankegång bakom varje agerande, fruktansvärt hjälpsam samt bra att ha att göra med och samarbeta med. Helt klart ett av de härligaste kontona som jag suttit i samma stam som!

Rank - 5 - {Kung salomo}

Motivering -
Tröttnat på att skriva lagom tills detta. Även ett konto jag själv inte har så mycket att säga om men som varit en riktig tillgång till Susa. Rank 2 OBT med hög båda oba och obf. Vet många som sagt att det är ett ruskigt svårt konto att ta sig igenom och jobbigt att sitta i front mot. Att motivationen och aktiviteten verkar dött ut under senaste tiden och att kontot har tappat en hel del ska dock inte förnekas. Och så dras det även ner lite över att Dennis hittat dit :* men ja, detta syftar tillbaka på tidigare spelaren på kontot.
 
Topp