Topp 5 Spelare - Avtryck på V29!

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Då var det dags för Ogiltigt att sno åt sig en tråd som vår uppskattade Sir Hero skapade på v23 och genom detta få igång lite mer listskrivande på v29.. :sneaky: Hoppas därför på många intressanta listor nu!

Så vad är detta för tråd?

Jo det går ut på att chansa på vilka konton som du tror kommer göra störst avtryck på v29 under tidens gång. Det måste inte vara krigsmässigt men självklart är ju en sån sak ganska viktig för att göra intryck. Största forumstrollet, bästa diplomaten, bästa ledaren och andra saker kan ju sätta lite avtryck och göra att man blir ihågkommen på världen. Kan ju även vara nån som redan gjort stort intryck och du tror detta intryck kommer hålla i sig...

Det får både vara positivt och negativt intryck men kom ihåg att hålla dig inom de övriga reglerna som finns på forumet!

Jag ändrade även mallen från 10 till istället 5 konton då jag tror fler kommer orka sig på uppdraget att skriva en lista - Du får självklart skriva 10 om du vill ändå ;)


Mvh

Ogiltigt


*******************************************************************************

Koppa listan bara :)

Rank - 1 - {nickname}

Motivering -

Rank - 2 - {nickname}

Motivering -

Rank - 3 - {nickname}

Motivering -

Rank - 4 - {nickname}

Motivering -

Rank - 5 - {nickname}

Motivering -

*******************************************************************************

HTML:
[B]Rank - 1 - {nickname}[/B]

[I][B]Motivering -[/B][/I]

[B]Rank - 2 - {nickname}[/B]

[I][B]Motivering -[/B][/I]

[B]Rank - 3 - {nickname}[/B]

[I][B]Motivering -[/B] [/I]

[B]Rank - 4 - {nickname}[/B]

[I][B]Motivering -[/B][/I]

[B]Rank - 5 - {nickname}[/B]

[I][B]Motivering -[/B][/I]
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Okay, jag kör först! ^^

Rank - 1 - {Vendetta}

Motivering -Diplomatiskt ansvarig för Rank 1-stammen (OenSe2). Ett konto som hårt kämpat för att lyckas alliera sin stam med alla som kommit i dess väg... Det kommer bli väldigt intressant senare när denne ska försöka förklara hur den tänker bryta relation efter relation med sina tidigare allierade/iap's. ;) För att strö ännu mer salt i såren finns det ett PM som garanterat satt sina avtryck på världen mellan OenSe2's och SIVA's diplomater som visar att stammen inte ens ville kriga mot sin fiende utan hellre tog den fredliga vägen - HÄR!

Rank - 2 - {Kung Salomo}

Motivering -Vilken våg! Ett konto som fullständigt krossat sitt motstånd och stadigt vuxit i poäng, strategiskt och snyggt. Verkar dessutom utan problem kunna fronta riktigt bra - tror totalt sett att vi redan har sett en stor del härifrån men att ännu mer väntar. En potentiell rank 1 när världen stänger.

Rank - 3 - {ReAct}

Motivering -Osannolikt snygg start och dessutom väldigt stabilt farmat på denna världen. Hört rykten om att kontot ska plundra 30-40k byar dagligen och fortfarande håller på så här 100 dagar sedan världen öppnade.. Ert avtryck är även delat med den CO som kontot inte längre har - atoubish (Tropisk sol) som växte på som en storm och senare internadlades. Domnierar alltså sydväst-delarna av K55, behöver inte säga mer.

Rank - 4 - {Syster Jane & övriga fd. SIVA-medlemmar}

Motivering -Ett gäng elitspelare som blev kickade ur SIVA/lämnade själva (något oklart) för att sedan ensamma ta upp kampen mot OenSe2. Trots att ni är lika stora som en knappnål i förhållande till er fiende har ni hållit ut ett flertal veckor ensamma utan stam. Otroligt skickligt genomfört! Oavsett hur det slutar har ni garanterat visat hur man kan spöa en betydligt större fiende - creds till er!

Rank - 5 - {gsenor1}

Motivering - Kontot som gör de mest utspridda adlingarna.. Mainklustret är nere i sydvästra K45 medan övriga byar finns i nordöst(!) Tror att ni kommer få en betydande roll från OenSe's sida i framtiden och vara en nyckel för hur denna världen kommer avgöras. Intressant trio som man får se upp för!


Nu trissas som ni säkert märkt rivaliteten upp lite. Tar gärna en debatt så länge vi håller den på en proffsig nivå ^^ Ser även fram emot era andras listor :cool:

Mvh Felix/Ogiltigt/Balaklava
 
Senast ändrad:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ja, det är väl en ganska intressant karta. Vet man ju vilka som man ska hälsa på lite extra sen då ;)
 

DeletedUser

Guest
Okej, om inte jag hamnar på någons lista här så vet jag inte vad det är för fel på resten utav er..
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Baserar denna lista på Vad som redan hänt, då ja ej är synsk och inte är så intresserad av och gissa ;) så får det bli så. Har ej så "stor" koll på enskilda spelare i andra stammar etc.

Rank - 1 - {Firestone}

Motivering -
Finns väldigt få spelare som testat mitt tålamod såsom kemo gjorde. Varit bra nära på och bara "ge upp" ihopslaget tidigt där i början, men ja höll ut & de blev ju bättre när kemo inte var delad hertig. Varit...ganska intressant och ha med kemo, men är rätt tacksam för att simon var med och höll pli på han, tja eller hjälpte oss när han hade gått för långt etc. Kontot har varit en viktig bricka i K55 men också en stor börda, men nu utan kemo så ser jag inga problem längre. Man kan fan snacka bra mycket om detta men det är skönt att simon gjorde som han gjorde, stort tack. Gjort det största intrycket helt klart, men så positivt intryck har kontot inte stått för =P

Rank - 2 - {Cybernike}

Motivering -
Alltså, jag är ganska nervös av mig innan ja bedömer hur bra motstånd är osv. Utgår jämt från att folk är bättre än mig & man blir ju mörkrädd redan då =D Men detta konto gjorde något som fick mig o sova bättre helt klart. Gick in och bara plocka bort APPF eller va dem hette, & dem skulle vara "så bra". De fick de och se jävligt lätt ut, så för det är jag väldigt tacksam för. Sen har ju fler spelare gått in och hjälpt ta bort APPF, men Cyber är någon som ja tänker på direkt när de gäller intryck.

Rank - 3 - {Siva K55}

Motivering -
De må vara en spelarlista men ja kan inte lista ut en enskild spelare här från siva som stått för prestationen. Helt ärligt ja tog dem som ett skämt från första början och tänkte aldrig på dem som ett hot på något sätt. Sen fick ja höra allt eftersom att "De är bra spelare i de området" "De kan komma och ställa till det ordentligt" Får se stats på forumet som visar negativt för oss osv. Plötsligt så blir de lite mer prioriterat =D Nu är det väl mer eller mindre en historia, tror de flesta stammarna har varit och huggt lite på siva. Men ni gjorde ifrån er lite ljud iaf.

Rank - 4 - {Snaley}

Motivering -
Finns få konton man måste hålla tillbaka, men detta är ett sådant. Jobbigt och säga "Nej" till folk när de vill ha bråk, men ibland så måste ja faktiskt tänka på framtiden osv. Behöver knappast bussa på dem på någon, de hittar dit innan ja ens sett problemet. Skönt att veta att man har konton som dessa under sitt befäl.

Rank - 5 - {Niggoturne}

Motivering -
Han motiverar mig ständigt till att fortsätta världen. Dagen kommer komma då han får äta upp sina ord & då kommer de heta "Hade inte tid" "Hade slutat ändå" "fan bryr sig ändå, är bara ett spel" - Alt. ingenting.

De är ett nöje jag väntar på och ja gillar och dra på det ;-)

Motivering är a&o till detta spel, så TACK din noob. "MVP nico" LOL :D Rank 27, skillat jao. 3 bättre än mig & då farmar ja knappt!

Kommer bli så härligt <3 Få adla detta konto, frågan är om ja fortsätter efter det eller ej ;)
 

DeletedUser

Guest
Rank - 5 - {Niggoturne}

Motivering -
Han motiverar mig ständigt till att fortsätta världen. Dagen kommer komma då han får äta upp sina ord & då kommer de heta "Hade inte tid" "Hade slutat ändå" "fan bryr sig ändå, är bara ett spel" - Alt. ingenting.

De är ett nöje jag väntar på och ja gillar och dra på det ;-)

Motivering är a&o till detta spel, så TACK din noob. "MVP nico" LOL :D Rank 27, skillat jao. 3 bättre än mig & då farmar ja knappt!

Kommer bli så härligt <3 Få adla detta konto, frågan är om ja fortsätter efter det eller ej ;)


Ska bli kul att se ifall OenSe2/henke kan mata OenSe med dessa orden utan en stor gangbang nu då ;)
 

DeletedUser

Guest
För din betydelse i kriget? Där du var bortadlat inom 1 vecka, med knappt 300k obf? LOL

Herregud..
Gå till casual där du hör hemma.

Jag ledde OBF i världen ett tag lallare, dessutom är OBF bara ett riktmärke för hur mycket deff din stam gett. Det handlar inte om skills ett dugg.
Så snälla återgå till ridningen IRL tack.

Hade inte du slutat spela? Så vad fan gör du här?
Älskar du forumet så mycket att du ska sitta här fast du inte lirar?
Hoppas du en vacker dag inser att det finns mer i livet än TW. Du verkar spendera mer tid här än med din egen familj.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Rank - 1 - {Gsenor!}

Motivering -
Detta konto ligger extremt utspritt med hälften av byarna i norr och andra hälften i söder. Ifall ett krig startas mellan oense och oense2 är jag hundra på att detta kommer vara ett nyckelkonto för oense. Detta konto som består av tre personer är tre personer jag har lirat med tidigare. Alla är sjukligt duktiga så känns lite orättvist. Misstänker rank 1 i slutet av denna värld.
Rank - 2 - {Snaley}

Motivering -
Tror att ifall detta konto faller så vinner oense, ifall detta konto håller vinner oense2. Detta konto har gjort ett riktigt kanonjobb, trots att detta konto verkar gilla att rensa med lk under nattbonus..:D (Detta är från aspekten oense vs oense 2)
Rank - 3 - {Kung salomo}

Motivering -
Okänd spelare, men har bara hört gott och ser dina framgångar nere i syd, ser även ut som att du bråkar lite med oense2 redan? Vilket som så är jag riktigt imponerad både utav att du har världens farmrekord som av att du är en riktigt trevlig människa. R imponerad av dig. Blir inte det så enkelt
Rank - 4 - {Balaklava}

Motivering -
Tillsammans med Kungsalomo så kör ni över allt motstånd i söder vad det ser ut som. Har riktigt fin oba, tror att detta konto tillsammans med gsenor och kung S är trion som kommer vara viktigast i kriget mot oense2(världen)
Rank - 5 - {Henke}

Motivering -
Jadu Henke.. Du får vara 5:an, vet att du alltid lyckas mobilisera varenda liten stam på din sida för att gå på oense(onc). Det går dock oftast inte så bra för dig. Nu har du lyckats merga, skaffa fler allianser än vad kung salomo har i OBA. Men trots det så hejar jag på er <3 för jag vill verkligen inte se den stammen som neka min ansökan vinna :)
 

DeletedUser

Guest
Men trots det så hejar jag på er <3 för jag vill verkligen inte se den stammen som neka min ansökan vinna :)

Vad leker duuu?
Du har fan inte blivit nekad, OenSe vill använda dig som ett backup vapen när kriget väl börjar mot storebror.
 

MultiZnK

Member
Reaktionspoäng
4
Vad leker duuu?
Du har fan inte blivit nekad, OenSe vill använda dig som ett backup vapen när kriget väl börjar mot storebror.
Vad leker du? Du har blivit adlad men du sitter fortfarande här och snackar skit om varenda jävla kotte. Gå vidare och spela på V30 istället, du kanske kommer längre in i världen där. :)

Shit happens, man kan inte alltid vinna.
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Rank - 5 - {Niggoturne}

Motivering -
Han motiverar mig ständigt till att fortsätta världen. Dagen kommer komma då han får äta upp sina ord & då kommer de heta "Hade inte tid" "Hade slutat ändå" "fan bryr sig ändå, är bara ett spel" - Alt. ingenting.

De är ett nöje jag väntar på och ja gillar och dra på det ;-)

Motivering är a&o till detta spel, så TACK din noob. "MVP nico" LOL :D Rank 27, skillat jao. 3 bättre än mig & då farmar ja knappt!

Kommer bli så härligt <3 Få adla detta konto, frågan är om ja fortsätter efter det eller ej ;)[/QUOTE]



haha kom at me hence;D
och jag har alltid noll tid, men spelar bättre än dig ändå:D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Rank - 5 - {Niggoturne}

Motivering -
Han motiverar mig ständigt till att fortsätta världen. Dagen kommer komma då han får äta upp sina ord & då kommer de heta "Hade inte tid" "Hade slutat ändå" "fan bryr sig ändå, är bara ett spel" - Alt. ingenting.

De är ett nöje jag väntar på och ja gillar och dra på det ;-)

Motivering är a&o till detta spel, så TACK din noob. "MVP nico" LOL :D Rank 27, skillat jao. 3 bättre än mig & då farmar ja knappt!

Kommer bli så härligt <3 Få adla detta konto, frågan är om ja fortsätter efter det eller ej ;)



haha kom at me hence;D
och jag har alltid noll tid, men spelar bättre än dig ändå:D[/QUOTE]

=P Ja nico, du är fan bättre än mig, men ska du inte kanske, öh ja vet inte? Ducka?

Försvarare: XXXX inte nico Wink wink
Destination: Judy Garland (456|505) K54

Kvantitet: 0 0 5815 0 105 2747 250 0 300 60 0 0 0
Förluster: 0 0 5815 0 105 2747 250 0 300 60 0 0 0
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
haha kom at me hence;D
och jag har alltid noll tid, men spelar bättre än dig ändå:D

=P Ja nico, du är fan bättre än mig, men ska du inte kanske, öh ja vet inte? Ducka?

Försvarare: XXXX inte nico Wink wink
Destination: Judy Garland (456|505) K54

Kvantitet: 0 0 5815 0 105 2747 250 0 300 60 0 0 0
Förluster: 0 0 5815 0 105 2747 250 0 300 60 0 0 0[/QUOTE]



det där var ju dock en tajmad lc attack när jag plockade 1 av era byar:D
så helt okey med mig!
 
Topp