Topp 3 film

Diskussion i 'Värld 12' startad av aarrgghh, 18. aug 2010.

Dela sidan

1. aarrgghh

aarrgghh Member

Antal gilla mottaget:
    0
    Liten exempelfilm på filmer som går att göra nu. Om ni vill ha någon special film med speciella stammar, speciella spelare, speciellt krig och annan hastighet så är det bara att säga till. Programmet är fortfarande under utveckling och det finns ingen data för stammar och spelare från före 21 juli.

Här är värld 12 i 10fps och stammarna cmon, träd och yawn. Håll till godo http://www.youtube.com/watch?v=4shKVIpLpM8

*--------------------------------------------*

Här är den uppdaterade versionen 1 maj:

Youtube

Last edited: 2. maj 2011
  2. ralfen92

ralfen92 Guest

Väldigt fint faktiskt, synd att det inte finns för tidigare världar, men man får väl se detta utvecklas då ;)

3. Brusen

Brusen Guest

Najs :) Det vore ngt i framtiden och om det blev lite större :)

4. Haroo

Haroo Active Member

Antal gilla mottaget:
    0
    Riktigt fint =D.
    Vore roligt att ha lite mer inzoomat. Tycker nästan den borde sitta som sticky.

5. myxx

myxx Guest

aarrgghh <3 fint jobbat :)

6. aarrgghh

aarrgghh Member

Antal gilla mottaget:
    0
    Uppdatering!

7. atoubish

atoubish Guest

Grymt bra jobbat!

8. DaniBoy

DaniBoy Guest

Riktigt snyggt, otroligt bra jobb!

9. Mr.Black

Mr.Black Guest

Kurvan när TYT vs TNW började var ganska fin :)

10. aarrgghh

aarrgghh Member

Antal gilla mottaget:
    0
    Vet inte om jag glömde någon jätteviktig stam nu. Men kan inte ha med de 35 småstammar som utgjorde federationen, det blir så förfärligt stökigt på skärmen så jag tog bara några stammar som verkade stora.

Vad jag inte fattar är varför inte League, Stribe och TNW slåss mot TYT som alla andra i the federation. Eller vad händer egenligen, jag är inte jätteinsatt i den här världen.

11. tranquill

tranquill Member

Antal gilla mottaget:
    9
    Dem slogs inte pga feghet..

12. Black Sparkz

Black Sparkz Guest

Det är invecklat, och berodde inte endast på feghet som vissa har försökt att få alla andra att tro. Har ett ordspråk som kan förklara det hela lite bättre.

”Ju fler kockar, desto sämre soppa” (Federationen)

Det var inte direkt så att alla gick hand i hand, därav det är komplicerat att förklara. Och jo jag vet faktiskt vilka som inte gillade vilka och vad folk bråkade om mellan federationen, hade hela tiden någon sorts informatör på insidan. Även i ledningen i vissa stammar. Sug på den smäll karamellen!

Men sen var jag bara budbäraren och gav vissa stammar info om det ena och det andra för att det skulle bli lite extra frostigt mellan Fed och andra stammar. :sneaky: Fast lägg ingen aggression på mig nu, för det är inte jag som satt och skrev allt möjligt i forumet hos visa stammar, jag gav enbart ut det som skrevs, budbärare som sagt. ;)

Historiskt används termen om romarnas krigföringsmetod, som gick ut på att skilja mindre stammar ifrån varandra, så att dessa kunde bekämpas en och en i små grupper istället för en stor armé.

Och aarrgghh, grym video! :)

13. Disturbia

Disturbia Guest

SJUKT SNYGGT! tack aarrgghh!

coolt att du la in kurvorna till höger!. de flesta gick ju iallefall rakt upp :)

(jag behövde visst inte påminna dig ;)...)

14. DaniBoy

DaniBoy Guest

Haha, sur förlorare?

Och angående glömda stammar, vore intressant att se Druids. De var ändå en relativt stor del av Fed, eller?

15. Sokar

Sokar Guest

Var nog den bästa stammen med :D

16. tranquill

tranquill Member

Antal gilla mottaget:
    9
    haha så sant så :)