Topp 25 Konton @SE

DeletedUser

Guest
Finns fler från v8 som gråade men hade platsat på den där listan :)

This!

Otroligt trist slut.
Rätt snygg profilbild dock :D


Måste varit en riktigt skoj värld att lira den där ^^ Men det måste väl finnas fler än den (v8) som också haft riktigt stora gråade/bortadlade konton? :) Frågan är bara om man lyckas hitta dom :confused:

Det finns nog sjukt många. Och vill du kolla upp det så misstänker jag att det lättaste sättet är att lägga ut en förfrågan till de spelare som var aktiva och minns världarna. Jag minns ju en hel del konton från V2 som gråades och det finns garanterat en hel del som minns de andra världarna om du bara orkar sammanställa nåt av det :)
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Får bli ett projekt som man får beta av lite då och då isåfall :p Inget man gör på en eftermiddag precis ^^
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Var första gången de stötte på ett gangbang och de tyckte väl att dom skulle vinna tillslut men de va väl hela världen mot dem i princip. Gick lite över huvudet på deras ledare xray. Dom hade fått stryk tillslut helt klart men de gråa
 

DeletedUser

Guest
Hur stora blev milka kontona innan dom gråades sig? Eller var det för tidigt in?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Alltså de va dåtidens elit tredjedel av världen in kanske ? De va 2 k stora om ja kommer ihåg rätt
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Har inte haft några direkta planer på det, men om det efterfrågas kan jag nog göra en så småningom :) Fast det kanske är roligare med en topp 50/topp 100 v20-v25 nu när v23 snart borde stängas ^^
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Har inte haft några direkta planer på det, men om det efterfrågas kan jag nog göra en så småningom :) Fast det kanske är roligare med en topp 50/topp 100 v20-v25 nu när v23 snart borde stängas ^^

aa gör så felix, det är du som bestämmer. är bara glad att du gör det överhuvudtaget :D
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Kul att höra! Då ställer jag in siktet på v20-v25 då de är världar som snart alla stängt :)

Sen får man väl göra samma för v25-v30 när det går ;)
 
Topp