Topp 15 spelare, synpunkter osv.

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
1 Oxymetholone: Ett mycket bra early game som man dessutom har fått höra farma som en gud... förtjänar sin plats tills vidare, denna plats tas dock över av mig så småningom :awsm::cool:

2 Sir Hero: Kontot som alltid håller sig i topplistorna i början av världarna... inget att förvånas över, znap1 gör ett bra jobb men hur mycket PP som slösas är en annan historia (skulle jag tro)

3 qwertasdfg: Platsar på den ranking han har, dock är detta en känd earlygame spelare, får se hur det håller längre fram, om flytet och orken håller så kan det förhoppningsvis gå långt.

4 Russianturtle: Inte en aning om vem som sitter här, så kan inte direkt ge en bra beskrivning, tyvärr. Stammen är dock relativt stabil, goda endgame möjligheter.

5 Yodo: Vet inte vem som sitter här heller, men än så länge har både spelaren och stammen överträffat mina förhoppningar... får se hur det går nu när adelsmännen kommer in i bilden. Lycka till!

6 ImWhipped: Agenten och någon mer jag inte känner till sitter här, är stabila och lär hålla sig i toppen ett bra tag till... tror deras motståndskraft är stor vid eventuella inks.

7 Dexter Morgan: Ett co-konto på 5 pers såvitt jag vet, farmat så in åt djävulen så jag skulle personligen tycka att de förtjänar en högre ranking.

8 Fk it Baylife: Min bror, tyvärr har vi tvingats gå skilda vägar, förhoppningsvis är förståelsen om varför det blivit så god. Förtjänar även detta kontot sin plats, men som sagt tidigare så beror det väldigt mycket på hur mycket av deras trupper de får behålla. Går allt väl så är dock detta en farlig konkurrent.

9 Styxaren: Kunskapen om detta kontot är oerhört lågt, mer än så kan tyvärr inte sägas.

10 Gunde Svan: Ett för mig totalt anonymt konto, tillhör dock en av de starkare stammarna på världen. Om det sitter bra spelare på kontot kan det säkerligen fortsätta hålla sig högt i rankerna.

11 Charles zi Britannia: Mitt konto, en total backstabber som förtjänar att dö. Eller? Allt ligger i betraktarens öga.

12 I have no time for this*: Ett konto jag saknar kunskap om, återigen, men tillhör en av de förhandstippade vinnar-premadesen, får se om det går hela vägen eller ej.

13 SuperHeroSuperMegaBeaver: En farlig kille som spelar här, hade inte velat ha honom mot mig. Går långt.

14 ElMariachiTurtle: Ett konto det saknas kunskap om, tillhör dock en stark premade. Kan inte spekulera kring kontots framtid på världen dock.

15 kimking: Ett av de mer intressanta toppspelarna, då jag personligen aldrig hade kunnat tänka mig att det skulle vara här... Jag tror dock personligen inte på dess stam, så jag tror inte heller kontot kommer gå långt. Graden av troll detta kontot innehar gör att det inte direkt är min favorit.

-----------------------------------------------------------------------------------

Var rund om fötterna när detta skrevs, så döm mig inte för hårt :(. Tänk dessutom på att mina rankingar är synnerligen subjektiva.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
1 Grundbulten
2 lawliet
2 lakozz

Resterande namn är bara föda för köttkvarnen.
 

DeletedUser

Guest
1 Oxymetholone Obiwan 16.918 - Två(?) riktigt bra lirare här. Så länge de har orken uppe kommer de stanna topp 3 iaf.
2 Fk it Baylife ZL 14.268 - Inga kommentarer här va.
3 Sir Hero Obiwan 13.752 - Har mest byar på världen, dock bara en riktigt bra adling såhär långt. Finns en risk att du trillar ur här snart.
4 Styxaren AFK 12.147 - Okänd för mig och ligger långt från både ZL och Obiwan. Kanske kan växa relativt ostört.
5 ImWhipped Obiwan 12.064 - Duktiga spelare, dock tror jag inte de når längre än topp 5.
6 qwertasdfg ZL 11.950 - Kung som farmat bra mycket. Söt dessutom.
7 Dexter Morgan Obiwan 11.552 - Riktigt bra spelare, men verkar ha tappat en del trupper igår, får se hur det påverkar dem.
8 SuperHeroSuperMegaTurtle Turtle 10.210 - Tror du kommer tappa rätt snart men du får gärna motbevisa mig.
9 Gunde Svan Obiwan 10.129 - Verkar ha väggat sin off och blivit kattad i sin main by. Orkar han ta sig tillbaks?
10 modo92 The S 9.604 - Min gamla fiende, hehe. Du gör det bra och får se hur länge du orkar slita dig kvar på topp 10. Tror tyvärr inte du når högre.
11 Yodo The S 9.342 - Okänd för mig, tror dock du inte är topp 15 så länge till.
12 Russianturtle Turtle 9.136 - Väldigt fin main by, dock farmat dåligt. Tror du tappar snart.
13 Charles zi Britannia Obiwan 9.103 - Dat pajas.
14 sötlitensatanist jcn 8.874 - Söt spelare som kommer ha en fin framtid.
15 SuperHeroSuperMegaBeaver Obiwan 8.549 - Du kan om du vill!
 

DeletedUser

Guest
Rank Namn Stam Poäng Byar Poängsnitt per by
1 Oxymetholone Obiwan 17.186 4 4297
2 Fk it Baylife ZL 15.674 3 5225
3 Sir Hero Obiwan 14.986 5 2997
4 SuperHeroSuperMegaTurtle Turtle 13.076 4 3269
5 ImWhipped Obiwan 12.990 3 4330
6 Styxaren AFK 12.981 4 3245
7 qwertasdfg ZL 12.295 3 4098
8 Dexter Morgan Obiwan 12.200 3 4067
9 SuperHeroSuperMegaBeaver Obiwan 12.109 3 4036
10 Russianturtle Turtle 10.547 3 3516
11 Gunde Svan Obiwan 10.273 3 3424
12 Charles zi Britannia Obiwan 10.125 2 5063
13 AfrooTurtleAnkka Turtle 10.098 4 2525
14 modo92 The S 10.097 3 3366
15 sötlitensatanist jcn 9.782 4 2446
 
Topp