Topp 10 stammarna + tre bubblare

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Då trådstartaren av tråden som behandlar "Topp 10 stammarna" misslyckades med rubriken startar jag upp en ny tråd med en liten twist som jag hoppas många kommer uppskatta. Dock är är jag rädd för att forum-ansvariges konservativa åsikter inte accepterar detta, men jag hoppas att det går igenom.


Topp 10 stammar:

(Mall)

1. Namn

2. Namn

3. Namn

4. Namn

5. Namn

6. Namn

7. Namn

8. Namn

10. Namn


Nu till den där lilla twisten som jag nämnde tidigare. Jag skulle tycka det vore roligt om stammarna utanför topp 10 får lite mer uppmärksamhet. Därför ska ni förutom att kommentera topp tio stammar nämna tre bubblare, alltså tre stammar som ni tror har störst potential att kliva in på topp 10 listan. Detta kommer göra att tråden får en ny dimension och att det kräver lite mer tankearbete.

Tre bubblare:

(Mall)

1. Namn, poäng, rank

2. Namn, poäng, rank

3. Namn, poäng, rank


Hoppas denna idé uppskattas! Om inte så får jag väl starta en ny tråd som behandlar stammarna utanför topp 10. Är väl medveten om att jag ger mig ut på djupt vatten iom denna tråd.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
nja det behövs nog inte eftersom nu brukar de inte finnas mer än 3-4 intressanta stammar ändå
 

DeletedUser

Guest
Bra tanke, men tråden dödar sig själv i såhär tidigt skede av världen
 

DeletedUser

Guest
Bra tanke, men tråden dödar sig själv i såhär tidigt skede av världen

Det där påståendet får du gärna utveckla.

Så vitt jag vet finns det 10 stammar som just nu ligger topp 10, så varför skulle man inte kunna kommentera dessa i ett tidigt skede av världen?
 

DeletedUser

Guest
onc kommer bli adlade av barbarbyar, så dåliga är dom
 

DeletedUser

Guest
För det är så ointressant såhär tidigt då vilken stam som helst kan ligga top 10, bara den har 18 medlemmar
 

DeletedUser

Guest
För det är så ointressant såhär tidigt då vilken stam som helst kan ligga top 10, bara den har 18 medlemmar

Okej, att det är ointressant får stå för dig, men jag tror det är många likt mig som faktiskt tycker det är intressant. Att sätta ord och tidpunkt för när det börjar bli intressant avgör var och en. Det finns inget rätt och fel i denna fråga. Du får gärna skriva en lista när du tycker det börjar bli intressant. Ingen har tvingat dig att skriva en lista nu.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp